Mese nincs, aki tud az tud . Az autómba egyszer én is kicseréltem a pofákat . Utána más ügyben mentem az autószerelőmhöz. Megkérdezte, te cserélted? Igen. Visszanyomtad a munkahengereket? Természetesen. Úgy hogy meglazítottad közben a légtelenítő csavart? Mi van?.... Aszongya: a munkahengerben levő olaj, a sok hőhatástól nedvesedik, meg minden. Ezért azt mindig ki kell engedni, nem szabad a rendszerbe visszatöfködni. Lehet hogy van benne valami, nem?
Jó reggelt!
Egyszerűbb volt a csere, mint gondoltam!
Egy gumisapka alatt volt egy imbusz fejű csavar, ami tartotta a betéteket egyik felét. A másik meg csak simán beakadt egy "horonyba". Betétek szét, csavar kiteker, régi betét ki, új vissza, "tüske" letakarít és vissza, próba, vállveregetés .
Na? Ügyes vagyok, vagy ügyes vagyok?
Féknyerget nem kell leszedni!
Eltakarítani a régi fékbetétek nélkül ,mert csak belemosod a koszt!
WD-40 felejtős!Meg minden kencefice!Mivel ezek vékony rétegben ott maradnak,és ebbe a "filmrétegbe"jól beletapad a kosz!no az majd jól lerendezi a gumitömítést rövid időn belül!De ha ennyire nem csináltad még,vagy nem értesz hozzá,mért nem viszed szervicébe,vagy valakihez aki látott már ilyet?
És igen ügyes vagy!
Egyszerűbb volt a csere, mint gondoltam!
Egy gumisapka alatt volt egy imbusz fejű csavar, ami tartotta a betéteket egyik felét. A másik meg csak simán beakadt egy "horonyba". Betétek szét, csavar kiteker, régi betét ki, új vissza, "tüske" letakarít és vissza, próba, vállveregetés
Na? Ügyes vagyok, vagy ügyes vagyok?
Kényes dolog ez a fék!Ráadásul fontos alkatrész!
Eltakarítani a régi fékbetétek nélkül ,mert csak belemosod a koszt!
WD-40 felejtős!Meg minden kencefice!Mivel ezek vékony rétegben ott maradnak,és ebbe a "filmrétegbe"jól beletapad a kosz!no az majd jól lerendezi a gumitömítést rövid időn belül!De ha ennyire nem csináltad még,vagy nem értesz hozzá,mért nem viszed szervicébe,vagy valakihez aki látott már ilyet?
link