{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5416292] 2018. 01. 22. 22:22
ogerg
Így van. Originál újat készít. A borda kell neki ami a hőleadó felület lesz. Új diódáta épít minden megcsinál bekávelez. Majd kiönti műgyantával. Olyan lesz mint a hyári és nagyon minőségi legalább mint a hyári vagy jobb. Néha a jó öreg szaktudás jobb tud lenni mint az eredeti.
[#5416287] 2018. 01. 22. 21:36
btibor
Kormànycsapàgyra gondol.. kopoalkatrész..
[#5416282] 2018. 01. 22. 21:23
Zoli32.01
Az a kozdarab gyarikent nem tudom hany mm2 es de kb mint egy falkabel a 220 nal lyan vastag es merev,es meg igy is a 3 polusu nem vizmentes sima csatlakozoba egy franko lyukat egetett egy nem teljesen jol osszetolt saru.
[#5416277] 2018. 01. 22. 21:15
Tibi_UA
Plusznak a biztosítéktartóval szerelt kábel pont elég volt az akku-feszszabályzó közé, minusznak meg 4mm2-es hőálló szilikonkábelt húztam:
[#5416274] 2018. 01. 22. 21:08
Zoli32.01
Igen,a tied mar 13 utani,mas a tarto es fh20aa.No meg hianyzik a kozdarab.A 13 utaniaknal kozvetlen a generatorra tettek a furukawa csatit,a 12v egyen fesz oldalit meg a kabelkotegre.11 ig meg ez a kozdarab van es regi fajta nem vizmentes csatlakozo.
https://m.ebay.co.uk/itm/2014-....
[#5416273] 2018. 01. 22. 21:01
Tibi_UA
Itt a tied:
http://www.ebay.co.uk/itm/Triu...

Anno ettől az eladótól vettem az enyémet.
[#5416272] 2018. 01. 22. 21:00
Zoli32.01
Besuvasztottak a blokk hatuljaba a labtarto es a teleszkop magassagaban,elotte megy fel a kipufogo,hő eri rendesen es viz ,levego meg szinte soha.
Az elktte beepitett kokushan fele hajlamos volt a kiolvadasra.Gyarilag csereltek.
Ebayen vagy http://cycleterminal.com/ on lehet venni Furukawa 250 QLW Series R&R Connectors kitet es valami bika vastag vezetekkel racsatlakoztatni a japok elektromos rendszerehez.
[#5416269] 2018. 01. 22. 20:57
Tibi_UA
[#5416268] 2018. 01. 22. 20:55
Tibi_UA
Az enyém Triumph akármiről származik, tartókonzolja megmaradt, mert nem tudtam hasznosítani a Hondán :-)
[#5416264] 2018. 01. 22. 20:49
Zoli32.01
Ezek a shindengen FH sorozatu cuccok hihetetlen stabil valamik.Nem semmi ahogy izzadnak a triumphon.Es birjak.
A trukk hogy tenyleg eredeti valassz,kicseszerr sok olcso hamis ugyanugy ő nezo kinai van fenn neten.
A jok nem mugyantaval kiontott hattal rendeljeznek hanem femlappal.
Legalabbis az en FH12AB-m.
Az FH20AA a leggyakoribb aftermarket cucc kb 30e korul merik ebeyen.Ami 10e vagy alatta van nem szabad megvenni.
[#5416198] 2018. 01. 22. 19:06
tsanyi
Pontosan, újat készít ami sokszor jobb a gyárinál, annyit kérdez, hogy 5 vagy 7 vezetékes-e és postázza is.
[#5416196] 2018. 01. 22. 19:05
tsanyi
Hát az tényleg gatya.
[#5416191] 2018. 01. 22. 18:35
Tibi_UA
Rendben működik, majd készítek videót, hogy mennyit tölt xy fordulatnál.
Ducati, Triumph, Yamaha, BMW, Suzuki ezzel a feszszabályzóval (illetve utódaival) szereli a frissebb modelljeit. Ebay-en 50-60 EUR-ért lehet találni.
Igazából a legutóbbi DL1000-es Suzuki feszszabályzóját akartam beépíteni. Azonban két dolog miatt eltekintettem tőle: 1.) - az ára; 2.) - a mérete:
[#5416178] 2018. 01. 22. 17:40
Norbi79
Mármint, hogy van egy öreg Tatabányán, aki direkt Japán vasakhoz gyárt fesz szabályzókat. A szerelő mondta, hogy a meglévőt nem érdemes bontani, mert ki van töltve teljesen műgyantával, aztán azt nehéz értelmesen bontani, illetve újra úgy lezárni, hogy az víz/pára álló legyen
[#5416175] 2018. 01. 22. 17:33
Norbi79
Én csak egyről hallottam még, a vez lánc feszítőről.
Oszd meg velem mire készüljek még lelkileg
[#5416174] 2018. 01. 22. 17:31
Norbi79
Köszi az infót, a szerelőm is ezt javasolta, ma már meg is érkezett a cseredarab, holnap berakja, aztán meglátjuk hogy zenél
[#5416171] 2018. 01. 22. 17:30
Norbi79
11,7 volt 3 ezres fordulatig, majd olyan 12.8-ig ment fel mire elérte a 6 ezres fordulatot, amikor ilyenkor kapcsolt a ventilátor, akkor esett vissza 12,4 körülire
Amiket eddig olvastam, az alapján 12,5 körül kellene lennie az akkumulátor nyugalmi feszültségének, és a max töltőfeszültségnek 14,5-14,7 körül kellene alakulnia....
[#5416124] 2018. 01. 22. 15:26
milka1
[#5416123] 2018. 01. 22. 15:26
milka1
[#5416122] 2018. 01. 22. 15:25
milka1
Bocsi.
Így a jó: http://ironbrothersmc.com/moto...'97-02_Parts_Manual.pdf
[#5416121] 2018. 01. 22. 15:24
milka1
onbrothersmc.com/motors/Honda/Honda_CBR1100XX_'97-02_Parts_Manual.pdf
[#5416120] 2018. 01. 22. 15:12
milka1
Nekem meg van a teljes bontott ábrával.
[#5416119] 2018. 01. 22. 15:12
milka1
Nem egyezik,de csere szabatosak.
[#5416118] 2018. 01. 22. 15:11
milka1
Tudnak! XX egyik típushibája a feszabályzó. Elfáradt cserre, ennyi. Van még típushibája ezenkívül amire lehet költeni. Van amire érdemes,van amire nem.
[#5416080] 2018. 01. 22. 13:45
ogerg
Ez az tényleg. Kibaszott nagy az öreg. legalábbis én valami idős bácsikával beszéltem. Kérdezett ezt azt de dunsztom sem volt. Végül annyit mondott küldjem a régi szart és abból ő új cuccot épít sec perc. Nagy király az öreg.