{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5578478] 2019. 12. 10. 12:48
Lacesz2
Amennyiben nem kötné regisztrációhoz, már megtettem volna. A motort is próbáltam, de emiatt nem "pöcs...tem" vele. Ha lesz időm, lehet megpróbálom.
Köszi.
[#5577751] 2019. 12. 03. 11:19
Tibi_UA
A helyedben meghirdetném a csutkákat a fb-os XX csoportban - ha hajlandó vagy külföldre postázni, nagyon gyorsan el tudod majd adni nagyon kellemes áron :-)
[#5577724] 2019. 12. 02. 20:12
csima
Sziasztok!
A motor eladása után megmaradt pár dolgot szeretném áruba bocsátani.
Jobb és bal oldalidom
Középső givi konzol m3 platni nélkül
Givi v46 doboz
Delkevic kipufogó dobok
Generátorfedél
Kérdésekre szívesen válaszolok. A hibákról képet küldök.
Hali
[#5576704] 2019. 11. 26. 6:06
66-Gyuri
Keresek megvételre X11 ülést! Állapot nem érdekes! Kérem írjon, akinek van eladó, vagy tud valahol. Köszönöm.
[#5576525] 2019. 11. 25. 10:56
Lacesz2
Sziasztok,
Úgy alakult hogy a VFR kormánycsutka és a karbon láncvédő továbbra is eladó.....
Üdv.:
Lacesz
[#5576278] 2019. 11. 23. 15:57
petyi
Szia! A lengéscsillapító burkolat érdekelne! Ára? Köszönöm!
[#5575968] 2019. 11. 20. 13:09
boka1
ára
[#5574281] 2019. 11. 10. 15:54
Koogaben
Sziasztok, kezeimbe került egy elméletileg gyári Honda CBR1100XX plexi, érdekelne esetleg valakit?
[#5573447] 2019. 11. 06. 21:36
mosön
Én meg kíváncsi lennék,hogy fog világítani az új.Bár a miénk országútin elég jó, de tompítotton olyan hitványul szórja a fényt.60/55 wattos izzó van benne,de a lámpatestre valami 60/35 w van írva.Sőt a service manual szerint is 35-ös van írva.
[#5573310] 2019. 11. 05. 23:02
elektro-motor
Az igen! Bár ha az adókat meg a többi szrt leszámítom akkor lehet kb 15 000Ft.
[#5573296] 2019. 11. 05. 21:31
Lacesz2
38.000,-
[#5573220] 2019. 11. 05. 18:11
elektro-motor
Nem javítható? Venni átlátszó kétkomponensűt és beragasztani, majd polírozni?? Bár ami most nekem van ilyen kétkomponensű műgyanta az fekete, de kiszabott erősen ragaszt. Egy a hátránya, hogy alaposan kell zsirtalanítani, és ez qrva nehéz amikor még a nitro-higító is tartalmaz zsirt. Nem kérdeztem a boltban, hogy átlátszó nincs-e?? Mennyiért dobják utánad a dupla lámpát??
[#5572999] 2019. 11. 04. 18:19
Lacesz2
Szia,
Nekem az egyik lámpa sajna sérült ( kavicsos), így vettem egy pár eredetit japánból......most közelít....már várom
[#5572924] 2019. 11. 04. 7:44
kawa70
Uramatyám
[#5572923] 2019. 11. 04. 6:46
66-Gyuri
Az a 400-as motor kb. 63LE volt új korában!
[#5572921] 2019. 11. 03. 23:45
elektro-motor
Az a lóerő ami abban a motorban van még egy személyautónak is igencsak elég lenne! Nekem a jó öreg Honda CBX-em csak 81 LE-s de nem okoz gondot ha előzni szeretnék, bár inkább a nyugodt mindenre figyelő gurulást tartom motorozásnak. Akkor szoktam motorra ülni ha menni kell valahová. Én csak azon szoktam bosszankodni, mikor lakott területen megyek közel 60- at, és megelőz a szarjával, a bárka méretű mercedes-el pl. valami jószág, +40-50-el, így amikor kiérünk és tiszta az út no akkor szoktam otthagyni őket, egyet visszakapcsolok, ötödikből, és hadd eredjen!
[#5572615] 2019. 11. 01. 17:13
mosön
Bocsi, azért vettem gúnyolódásnak mert már elég sokan megszólták,hogy miért vett ilyen kis motort.A "félelmetes erő" viszont tényleg gúnynak tűnt!Amúgy én örülök,hogy 50-es robogó után 18 évesen csak egy 400-as motort vett.Felőlem más gyereke vehet 1000-es motort kezdőmotornak.Mindegy,lépjünk tovább.Elég sok motoron van alkalmam "üldögélni"és határozottan állítom hogy az egyenes futása és a kanyar stabilitása nagyon ott van.Fékje is nagyon oké.Igaz fémhálós fékcső van rajta.Sok motor elég unalmas,A-ból B-be tökéletes, de ez igazi élmény.Eddig 2 negatívumot tudok rá mondani:nekem kényelmetlen városba,a másik pedig az első lámpa fényereje nem egy atomerőmű,de orvosolni fogom.
[#5572511] 2019. 11. 01. 0:04
elektro-motor
Nem gúnyolódtam, csak kiváncsi voltam a motor kezelhetőségére! De miért vetted gúnyolódásnak? Arra lennék kiváncsi, hogy amikor bedőlve kanyarban húzod neki a gázt, nem bizonytalan az első kerék úttartása??Ha nemakarsz nem kell válaszolni , csak érdekelne, miképpen tudod biztosan tartani, hogy ott menjen centire ahol kell!?
[#5572509] 2019. 10. 31. 22:02
mosön
Miért is kell gúnyolódni?
[#5572508] 2019. 10. 31. 21:59
csima
Mit nem adtam volna egy ilyen konzolért amikor még xx em volt!
[#5572401] 2019. 10. 31. 15:23
elektro-motor
Köszönöm. Csak azért kérdeztem, mert érdekelt, hol van a motor súlypontja, nem emelgeti-e túlságosan sűrűn az elejét? Ezeknek a motoroknak már félelmetes az ereje! szerintem külön kell tanulni vezetni, főleg az itthoni nagyon szr utakon.
[#5572394] 2019. 10. 31. 14:52
Lacesz2
[#5572393] 2019. 10. 31. 14:48
Lacesz2
[#5572363] 2019. 10. 31. 12:56
Lacesz2
Sziasztok,
Elkelt az XX.....
A kiegészítők amik nem kellettek a motorral eladóvá váltak. Pl :
- MRA Vario plexi - füstös
- Ebayen vásárol másik hosszabb, magasabb túraplexi
- VFR kormánycsutka
- Karbon lánc, és lengéscsillapító "burkolat" a villára
- Komplett GIVI tartókonzol - komplett GIVI doboz szettel.
Képeket is teszek fel hamarosan. Természetesen érdeklődésre privátba is küldöm.
[#5569989] 2019. 10. 16. 22:10
mosön
Valami 170kg körül van a tömege.
Városba 2 személlyel halál,de kint nem gond.Már kétszer voltam vele majdnem 400 kilómétert egy nap/2személlyel/ de nem fáradtam el rajta.A fiamnak még nincs meg a jogsija így még én vezetem.Persze a CBF600-am ehhez képest nyugágy.Viszont sokkal nagyobb móka a CBF-nél!Plusz stabilabb egyenesben és a kanyarban is.A japók megcsinálták maguknak.