{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478096] 2018. 08. 14. 19:27
KanyarBandi
Így van
[#5478085] 2018. 08. 14. 19:02
btibor
José motorja volt
[#5478072] 2018. 08. 14. 18:23
petyi
Szia! Nekem is ez a gondom sajnos!!! Hogy sikerült megoldani??? Mit csináljak??? Válaszodat elöre is köszönöm!!!!!!
[#5478056] 2018. 08. 14. 17:58
KanyarBandi
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-13300728
[#5478055] 2018. 08. 14. 17:58
KanyarBandi
Sziasztok!

Sokaknak ismerős lehet a motor! Ha valaki éppen keresi a tökéletes útitársa
[#5478031] 2018. 08. 14. 15:05
F2
Most mar elkezdhet és húzni neki, a bejaratas megvan
[#5478002] 2018. 08. 14. 11:31
fapityu
Szép nagy kerek szám, hibamentesen!
[#5476791] 2018. 08. 08. 18:37
milka1
[#5476638] 2018. 08. 07. 19:15
isa156
A szerelő mondta hogy nem javítható. Csere volt. Ez így megnyugtató.
[#5476636] 2018. 08. 07. 19:10
isa156
Visszaolvastam akkor és valóban írtad
[#5476596] 2018. 08. 07. 15:58
milka1
Mintha pont ezt említettem volna!
Igaz lehet nem neked.
De valaki pont ilyen problémával küszködött!
[#5476248] 2018. 08. 06. 6:13
isa156
Üdv Mindenkinek!
Volt az a bizonyos olajcsere utáni hátsófék beragadási gondom. Megoldódott. Az első kerék bal oldalán levő segédmunkahenger volt a hunyó. Valószínűleg az olajcsere közben kerülhetett bele valami lebegő anyag, ami időnként eltömítette, és nem engedte vissza a nyomást hátulról. Végre tökéletes. Tegnap alaposan le is teszteltem amikor kikanyarodtak elém egy mellékútról. Kb 30 méter satu után sikerült elslisszani a figyelmes úrvezető autója előtt pár centivel. Ilyenkor csak a szerencsén múlik, hogy mi a jó döntés. Vajon amikor észrevesz megáll, vagy gázt ad. Szerencsém volt. Persze azonnal fojtatta is az útját. Utána mentem, leállítottam. Jobban be volt tojva mint én. Remegő hangon mondta hogy mennyire sajnálja, és hogy abszolút nem látta hogy ott vagyok. Nyugodt motorozgatás nem létezik.
[#5474724] 2018. 07. 30. 11:05
postas75
Sziasztok Hölgyek, Urak!
Garázspakolás közben ráakadtam pár, a régi szép időket idéző cuccra. Leltem egy hóekét, egy gyári plexit egy farokidomot és egy középállványt az XX-hez. Mindegyik az első szériásról való. Plusz van egy motortároló állványom, ami a lengőkar csavarjánál tartja a gépet és egy kis spanifer segítségével mindkét kereket a levegőben tartja. Szintén XX időkből, ezen telelt át a paripa. Ha valakit érdekel, keressen, és hétvégén küldök képeket. Árban megegyezünk, nem meggazdagodni akarok rajta... Elérhetőségek az adatlapon. Köszönöm, hogy olvastátok! Üdv!
[#5474709] 2018. 07. 30. 10:36
milka1
Esetleg ha valakit érdekel van egy szett új Michelin road 3 eladó. 120/70/17 180/55/17
Ár 60 ezer Magyar forint.
Tel. 06309446636
[#5473905] 2018. 07. 27. 8:37
XXBajker
Redbaronban sok csodat lehet latni
[#5473502] 2018. 07. 25. 21:53
F.Gyuri
Köszönöm milka1
[#5473494] 2018. 07. 25. 21:02
milka1
Szerintem ez vissza lépés minden tekintetben ( korát leszámítva) egy XX-hez képes!
De te fogod használni, te tudod neked mi a jó,a megfelelő.
Sok kellemes kilométert kívánok vele.
[#5473012] 2018. 07. 25. 7:08
meszi1100xx
Hát igen XX, Busa, FJR, Fazer 1000, meg volt. Most jöhet a VFR1200f. De láttam olyan videót aki azt mondta, hogy erősen el kell gondolkodnia azon, hogy az FJR leváltja VFR1200-re mert nagyon jó. Több pilóták tesztelték a VfR-t és erre jutottak egybehangzóan mondták nagyon jó.
[#5472874] 2018. 07. 24. 21:36
F.Gyuri
Ígazad van Tibi UA nyuszi motor de nekem kényelmesebb az erő és a nyomaték már nem számi úgy se tudom kihasználni legtöbbet egyedül megyek kis túrákra
[#5472843] 2018. 07. 24. 21:09
btibor
az esetek 90százalékában a gtr és a zzr blokkok szelepfedél tömitései az opel astra színvonalán van.. sokáig egy se száraz.
[#5472838] 2018. 07. 24. 21:08
Zoli32.01
kevesebb gumi.Nem a kakasos fajtabol.
[#5472835] 2018. 07. 24. 21:06
btibor
szerintem az a legnagyobb ' hiba' ha az ember olyan motorokat hasonlít össze,ami köszönö viszonyban sincs egymással kategória ügyben... xx-et zzr-el esetleg első generációs busával lehet méregetni talán az 1000 res fazer is ide sorolható... a kisfazer meg a gsr kisbandit és társai ... nyilván gyengébb főleg a nyomaték amit rögtön észre veszel.. de nézhetjük más megközelítésből... könnyű, kezes, kényelmes jó fékekkel könnyen motorozható stb..
vfr 1200 és társai sem hasonlitható össze pld a k1600-al mert ahhoz képest csak játék motorok.
[#5472832] 2018. 07. 24. 20:59
btibor
egyetértek!
[#5472828] 2018. 07. 24. 20:54
meszi1100xx
Szerintem egy kicsit túl sok hibafeltárást deritettél ki a szerelőidre hivatkozva. Bizonyára igy van. De túlzónak találom pl vezérműlánc csere 250000 ft. Ráadásul ez már Unicam vezérlés egy vezérmű tengellyel. Vagyis a javitása tök egyszerű. Nem vfr-v tec vezérlés mert az egy kicsit más. Ha jól tudom 6 évég gyártották. XX 10 évig gyártották. Mert már nem jellemző az örök élet plusz 1 nap mert ráfizetéses. Szinte minden motort amelyiket tovább gyártják ezer modositással adják tovább. Én 69000km futottat is láttam és kopásmentes volt szinte a tárcsája. Rozsda ez vicc. Olajszivárgás még a keleti blokknál sem volt jellemző. Egy pár motor megfordult a kezem alatt a koromból adódóan, volt hiba mindegyiknél de ilyen mértékű nem amit felsoroltál. Hondára nem jellemzőek ezek a hibák. De talán a másik 3 tipusra sem. Közeli barátom hajtott 3 évig egy vfr1200f hiba mentesen abban is volt bőven kilóméter. Eltudom képzelni ezeket a hibákat 200000 km környékén hanyag gazdánál. De hangsúlyozom ez az én véleményem.
[#5472826] 2018. 07. 24. 20:48
Tibi_UA
Egyik haverom '06 Fazer tulaj (600 cm3), egyszer ráültem just for fun - hát, XX után nekem eléggé nyuszimotor fíling volt