A másikba veszek 1 blokkot mind2őt szépen gyári állapotúra és mennek el a háztól.
Szóval akkor most lesz két motorod,az egyik müködöképes,a másik blokk crashes.Akkor ugye marad fölösbe egy 2szelepes hengerfejed.Na szerintem azzal kezdjél valamit! Ha nem jön be akkor sem nagy gáz mert egyébként is van egy jó hengerfejed.Vannak gépmühelyek akik megcsinálják.Beömlö,kiömlö bővités,polirozás,égéstér polirozás,szelepek becsiszolása,polirozása,esetleg ha több pénzed lesz rá akkor a szepek nagyobbra cserélése.Ha minden igaz ennyivel is érezhetö változás érhetö el.
Nem fenyeget mostanában az a veszély hogy jelentősebb összeget tudnék a motorra szánni
Persze megfelelő összegért...
Jól gondolok, de mégse. Mivel a legnagyobb szelepek voltak benne így rögtön kapott pacit, DE hidd el 170 es henger nagy szelepekkel síkolt hengerfejjel még mindig csak nyomatékos lenne a kis moci. Nekem nem erre volt szükségem. Ugyebár racsing' vezérműtengely miből áll (jelen esetben) : kissebbet nyit, de hosszabb ideig. A gyári nemis lett volna jó még ehez a nyitáshoz is belekellet maratni a szelepeket a dugóba.
Foglalkozzon inkább a számlapjaimmal.