Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen 125-öst sokan pedig on-offbana használnak.
Az is nagyon ideális esetben gondolom.
A cingár fiam alatt 120 a vége, jc34.
Mit mondhatnék?
Szerintem az enyém megy, bár valószínűleg soha nem fogom kipróbálni. 120 fölött volt már, az biztosan nem vágja földhöz, és néztem már az óráját is GPS-el, nem volt az átlagosnál nagyobb az eltérés.

Vagy most mondjam, azt, hogy neked biztosan nem adnám oda egy körre?
Közel 3 évtizede motorozok, és nem emlékszem, hogy akár egyetlen motoromnak vagy autómnak is kipróbáltam volna a végsebességét.
- De, az egyik átépített Simsonommal mentem egy 78-79-et! -
Amivel meg csak "mentem", annak eszembe sem jutna...
Negyedikben annyit ment, amennyit forgott, tehát 11 ezernél 110-et. Lényegében on-off volt a gázkar rajta.
130-140?! Biztos nem, többel is mentem egyik sem ment ennyit. Páraktól hallottam ilyet, de kizárt, vagy pedig csalt az órájuk.
Az kevés.
A JC 50-es 6500-7000 között gyengélkedik kicsit, az 6.-ban pont 80-90.
8000-nél szépen kitisztul a hangja és hallhatóan nagyon szereti az ahhoz tartozó 100-110-es tempót. Afölé csak másodpercekre kergettem még 1-1 előzésnél, mert egyébként nem volt rá szükség.
(nem gyilkolom a motort, a bejáratáshoz 1-1 alkalommal el kell forgatni magasabb tartományba)
De ne viccelj! Az Innova is ment simán annyit! Pedig az egy kis vacak léghűtéses, még 10 ló sincs!
Ezeknek végre simán vinni kell a 130-140-et sík úton szélcsendben. Szerintem.
Nekem egyszer ment 120-a. 110 volt a max, nekem 2005-ös volt.
Nekem meg 5 évig volt CB 500. Konkrétan ez: https://www.sportmotor.hu/foto...
Szalonból hoztam ki, 50 ezret tettem bele, nagyon jó motor a maga módján, de csak akkor kívánnám vissza, ha autópályán kellene ingáznom.
A 200 pedig nem túlzás, nem egyszer próbáltam, viszonylag könnyedén ugrott bele. Persze német autópályán ugye... khm...

Nem kell magyarázni, ismerem a 125-ös korlátait, de nem lehetetlen azért előzni vele - főleg, ha nincs szembeszél. Azért 4-esben is elforog az 120-ig...
Én a 82-esen előztem vele kamiont többet is, volt, hogy emelkedőn felfelé. Na az mondjuk tényleg durva!
Az tökéletes, az újabbak meg jól is néznek ki. A 200 az túlzás, legalábbis a csupaszom, tudom próbáltam.
5 évig volt 125-öm, szerettem, de ha 90-100-zal mennek előtted azt rizikós megelőzni, mivel nincs benne kraft, ezt nem szerettem benne. Itt pedig annyival mennek a kamionok.
Nekem a 250 az ideális. Mondjuk az ilyen YBR,CBF 250 nem tudom hogy mennyivel megy jobban.
A Multipla amúgy egy kis autó, nincs 4 méter! Talán még egy Corsa is hosszabb....
Tehát igen, ha elől meg akarom hagyni a 3 helyet (mert azokat nem lehet 2 mozdulattal kivenni), akkor keresztben kell betolni - szerintem így is nagy kunszt ez a részéről.
Én is kacérkodok a gondolattal, hogy kéne valami olyan autó ami éppen akkora, hogy a Vespát bele lehessen tolni.
Nem gondoltam volna, hogy a Multiplába befér egy cbr. Megnéztem kb egyforma a hossza a Vespával, de a robogó jóval dagibb.
Gondolom nem hosszában, hanem kicsit keresztbe kell állítani ugye?
Ebbe itt. Ez Rómában készült tavaly nyáron. Csak a jobb tükröt kell letekerni és máris be lehet tolni. A rögzítéshez meg vannak rögzítőszemek a padlóban...
OK, akkor ilyen alapon az ideális a CB500 lenne... 3,2-es fogyasztás, 200-as végsebesség (persze nem egyszerre), ideális üléspozíció...
De akkor ott lennék, hogy lenne két nagy motorom és minek.

Kamionokat szoktam előzni gyári konfigban is. Nem jelent problémát. (Sőt, még autóval is szoktam, pedig az jóval szélesebb... )

Sajnos 16 is bőven elmúltam már, de nekem bejön. Szóval talán marad egyenlőre.
Próbálom majd megkérdezni esetleg tajvani fórumokon, hogy mi lehet a különbség, hogyan lehetne ezt 150-essé építeni. Plusz lehetne a cikkszámokat is böngészni, mi mennyiben tér el...
Milyen autóba dugod be a cbr-t?
Nagyon más, de mégis...
Kb hasonlóan gondolkodtam én is, így lett a 200as Vespánk...
125 kicsi, a 150 csak kicsit több, tehát egyértelmű, hogy 200
Nekem az is karcsú lenne. Úgy sem lenne meg benne az a tartalék, ami egy kamion előzéséhez kell. 16 éveseknek ettől függetlenül tökéletes.
Ugye itt ELVILEG ugyanarról a motorról beszélünk, mivel gyárilag van belőle 150-es.
És igen, sokat számítana, mert az már nem 14, hanem 16-17LE. Ha jól rémlik csak 6-ot forog 90-nél, nem 7-et. Ami azt jelenti, hogy országúton nem kell állandóan annyira pörgetni, és legalább a kamionok mögé fel lehet merészkedni pályára is vele. Pont ez a hajszál, ami a 125-ösből nekem még pont hiányzik.

Kérdés, hogy gyári minőségben hogyan lehet átépíteni - vagyis, hogy legyen egy CBR 150-esem tulajdonképpen. Az elég is lenne...
Igaz, de annyit nem hoz a nagyobb henger teljesítményben és a tartósságról nem tudunk. Sajnos a 250-esek ára is beragadt, sőt fel is kúszott az elmúlt években, pedig akartam lóti-futinak venni egy Ninja 250-et.
Ez mindig nagy dilemma, de mit tegyek, ha van egy szuper kis JC50-esem?
A 250-es NAGYON jó motor, bele is szerettem annó, de ritka madár. Tegyük fel, hogy ezt jó áron eladom, mennyit kell hozzá tenni? Legalább 200-at.
Egy 150-es henger meg nincs 40 ezer... de legyen a vége a tuningnak 100 vagy akár 150, még mindig jobban járok...

Igen, ha erőt akarok, akár felülhetek az ezresre is, de nem szeretek vele csavarogni, mert nehéz. Arról nem beszélve, hogy ezt betettem a kocsiba és uzsgi! Csak a hátsó üléseket kell kivenni hozzá... Az ezreshez meg kellene egy utánfutó, ha vinni akarom nyaralni
Mi is gondolkodtunk a gyerek motorjának az izmosításán, akkor találtuk ezt az oldalt, de végül békén hagytuk, csak egy nagyszervizt meg egy karbifelújítást kapott. Ezek a közdarabos hengerszettek, hegesztett főtengelyek nem annyira szimpik, a síktolattyús karbit meg nehéz jól beállítani sokszor kell ki be rakni mire jó lesz, és akkor is csak egy szűk hőmérséklet tartományban működne igazán jól, szóval azt is hanyagoltuk. Így kell ezeket használni, aztán ha jöhet az A2 akkor venni egy nagyobbat.
A henger téma mindig érdekelt! A kisCibere főpiacán ugye alapból 150-esként kerültek forgalomba. Tuning hengerek vannak rá, elismert gyártóktól pl. Malossi.Ám szerintem inkább egy CBR250, ha nagyobb teljesítményt akarunk.
Ez jó!
Mondjuk 150-es henger pont nincs... :) Van viszont excenteres löketnagyobbító. Mondjuk a nyomaték biztosan megvan, de kissé félnék, hogyan bírja a fordulatot...
Itt nézelődjetek cibere tuning ügyben, elég sok infó van erről az ázsiai 150-ről.
streetfighter-fejidom.com
Hengerszettek, karbi,kipufogó, főtengely stb
Hogyismondjam. A srác szövege khm. nem valami meggyőző...
.... de tény, hogy óvatosan kell kezelni a dolgot.

Ha tudok szerezni olcsón egy blokkot szerintem belevágok. De jó lenne csak 150-es hengert venni - azt még talán elbírná.
Valahol régen volt egy görög webshop, ahol árultak mindenféle túlméretet.

Persze lehet, hogy a legjobb az lenne, ha eladnám. Akkor nem gondolnék arra, hogy gyenge :P
2010 5.hó
Birel:
Skacok NE nyúljatok a gyári cbr-etekhez! Énmég a kipufogót is hülyeségnek gondolom. Miután rákerült a 170 es henger lehetett érezni a kipufogó közti külömbséget. A gyári dobbal nem pörgött 6.000 rpm felé, átalakított gyári dobbal (by: Kiskaldi) 3ms gondolkozás után felpörgött 6.000 felé utána megis indult rendesen.
Kipufogó nélkül már csak torpanás volt 6.000 nél egy teljesen nyitott dobbal felül nemvolt erő egy amerikai sportdobbal meg tökéletes volt. Ugye ~ 170 cm3 , nagy szelepek a hengerfejben (megjegyzem nagy átb*szás a tájvániaktól minden gyári cucc csak átperselyezve, nagyobb szelepekkel kivétel a dugót nemtudták megátkolni azt valahonnan ámerikából hozhatták) nagy nehézségek árán naggyából belett állítva (nem egy szar szerelő által. Meglett emelve a henger, a dugóba belelett maratva a szelepek). Szóval hazahoztam a 14-es lánckerék lóf*sz volt neki kurvanagy dombon tiltott 6. ban felfele. Minden szépen alakult kedden vittem volna vissza 500km es szelepállításra. Szóval kb 600km bírta a hnegerszett, ma 7.000 fordulaton állandó sebességnél megállt a cucc (nem elmelegedés a ventillátor állandóra volt kötve) és beborított minden füstel. A szerelő a szelepek leszakadására vagy a dugóra tippelt. Eddig ennyi.
Köszönöm Tájfőd. Jónagy hüllye voltam hogy belementem.

csak nem bírtam ki, hogy ne keressem meg :)