Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy szép állapotút vennék is, de azt csak néha napján használnám, vagy egy 70-es évekbeli CB sem lenne rossz.
Nekem GSX-R volt és nem volt vele baj.
OK. Vegyél egyet!
1-2 év és 20-40ekm után visszatérünk a kérdésre... (mi nem bírtunk ennyit, mindketten eladtuk jóval előbb...)

A 600-as kérdésben nem fogalnék egyértelműen állást, mert eddig mindössze kettőt vezettem. Az egyik nagyon gyenge volt (2003-2004 CBR 600 F), a másikkal meg épp egy pici kört mentem (2012 körüli Hornet). Ez utóbbi egyébként akár tetszett is volna, ha normál lámpája van, nem rovar
Jó, de ez két naked, azért egy ZXR250 és CBR ellen megnéztem volna.
Nekem volt hatszázas 4 hengeres és teljesen élhető, a véleményem szerint.
Tetszeni nekem is tetszett. Azt sem mondom, hogy nem lehet vele közlekedni. Kollegális körben volt két sor 4-es Zeal és egy v2-es Xelvis. Hasonló állapot, futásteljesítmény. A V2 nyert mindhármunk egyöntetű véleménye alapján.
Szerintem a 4 henger 750-től él igazán. Azalatt csak szenvedés. Közúton legalábbis.

Persze ízlések és pofonok...
Nekem nagyon tetszenek a régi 4 hengeres kisgépek.
Köszi, nem is kellene.
Volt 4 hengeres 250-esem. Igaz, nem Honda, hanem Yamaha, de 1-1 tesztben a V2-es Xelvis rommá verte.
Szóval, ha már kis motor, maradnék az egyhengeresnél...
Tudom, azért is írtam, hogy kíváncsi leszek az itthoni tesztekre. A videót nem néztem végig, csak beletekintettem.
Ebből már csak 300-as jön Európába. Amit hiányolok az itteni piacról az a CBR250RR, oké nem négyhengeres, mint a régi nagy előd, de jópofa kis motornak tűnik.
Nem, ő nem ment sztrádán. Feltételezi, hogy megvan a 100-as utazó. Az MCN-es viszont igen, és neki kényelmes volt a 113 (=70mph).
Igaz, ránézésre is jóval kisebb darab, mint én. Nem értettem pontosan, de nincs 6 láb, az biztos.

Végeredményben nekem a leginkább az első fék kellene. Bár nem rosszak a mieink sem, de azért...

(és persze igen, a 300-ast én is venném ... vagy akár csak a 250-est ... )
Ez CB125.... A műszerfal nekem sem tetszik, de a motor igen, bár inkább a 300-ast venném belőle. Kíváncsi leszek az itthoni tesztekre.
Itten 100-as utazótól beszél, az meg nem rossz, de annyit az enyém is tudott, csak előzni ne kellett volna vele.
https://totalbike.hu/tesztek/2018/03/15/bemutato_honda_cb125r_-_2018./
Tessék itt az új CBR tesztje:
http://youtu.be/BJYQRNxRvNI

Egyrészt szerintem (a béna műszert leszámítva) jó lett, másrészt azt mondta a srác, hogy tök jó bejárásra: sztrádán lazán lehet utazni vele 70 mph-val. Tehát tuti annak sem 120 a vége...
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni, honnan tudnék beszerezni szivatót? Vagyis igazából az van, hogy amit a kormányon fel kell húzni szivató, alatta ugye csavarmenettel van rögzítve, ami nekem indokolatlanul eltört (gondolom anyagfáradás) és most maszekba gyorskötözővel van odafogatva ideiglenesen, hogy ne csússzon le a blokkhoz.
Másik, hogy milyen fékolajat és gyertyát ajánlatos beletenni?
Köszönööööööööm.
Keresel egy rajzot, a rajzon egy csapágyat és már tudod is:
https://www.bike-parts-honda.c...

23-as alkatrész, a csapágy száma: 6301UU , mérete: 12x37x12 mm (belső átmérő x külső átmárő x vastagság) , tehát a tengely 12-es,
Sziasztok!
Hátsó tengely átmérőjét valaki nem tudja esetleg?
Köszi.
Nem tudom, ilyen újabbal nem mentem. A kisGSX-R-re kíváncsi lennék, arra nagyon azt mondják,hogy szedi a lábát, ahhoz képest.
Ez az elmélet amivel a 34/39 tulajok nyugtatják magukat.
De a gyakorlat ezek szerint akár más is lehet.
Egyáltalán nincs rá garancia, hogy nem dolgoztak rajta a mérnökök.
A tömeg nem számít a végsebességbe.
Attól, hogy kicsit testesebb, még lehet jobb az alaktényezője - főleg motorossal a nyeregben (az enyém mondjuk éppen idomtalan, de a Hornet plexi nem teljesít rosszul)
Más a futóműve, az áttételezése, és senki nem mondta, hogy apróbb módosításokat nem végeztek a blokkon attól, hogy a főbb darabok megegyeznek.

Arról nem beszélve, hogy ha semmi mást nem csináltak volna, csak egy szoftveroptimalizálást, az már önnmagában boríthatná a mérleget...
3-ból egy 250-es is elvan.
Az mivel másabb? A blokkja ugyanaz, nem? Annyi, hogy testesebb és nehezebb.
A Rexi 8, vagy a Tdm 7 literjéhez képest kifejezetten az, de még a gpz 500 is megette a 6-ot.
Mintha nem is ugyanarról a motorról beszélnénk. Ki kellene próbálnotok egy jó JC 50-est.
Ha olyan lenne, amilyennek leírtátok, már régen eladtam volna.

3 liter egyébként nem annyira jó fogyasztás, mert a CB 500 nem sokkal fölötte kér nyugis 90-120-as krúzolásnál. Nálam mindig óramű pontosan 3,2 volt - ha csak bejárásra használtam.
(igaz, volt pár módosítás rajta. mint plexi, csutkakormány és hosszúúúúúú végáttétel)
A 6. kizárólag spórolásra jó, sík úton tudja tartani a megszerzett lendületet. A fogyasztása viszont remek, 3 liter alatt van mindig, ha lenne elszántságot egy ilyennel melóba járni, 40 rugót spórolnék havonta.
Hatodikban pedig visszafújja egy komolyabb szembeszél. Tudom volt ilyenem,nem bántom, mert jó kis motor, 16 éveseknek akiknek létrehozták jó választás, az új CB125-ben is ez blokk van még. Az egy nagyon jól sikerült, szép kismotor lett. Viszont tartom, akit nem köt hozzá a jogosítvány és megteheti 250-est vegyen.
Én voltam az első gazdája, szóval... Mentem injektorossal, az se ment többet. Mindegy, az a lényeg, hogy egy forgalmas főúton nincs benne tartalék egy biztonságos előzéshez. 100-110 el lehet vele járni és szerintem rajtad kívül mindenki csutkán használja.
Talán azért is nem mennek már többet így tizenéves korukra...

Az Innovát sok esetben majdnem én is így használtam...
De ennek még nem nagyon adtam teljes gázt. Talán előzés közben, de olyankor az adrenalin miatt nem tudok róla...
Ennyi a vége, 2 hete próbáltuk, autó úton, mindkét irányba. De 4.-ben hegynek fel is megy 110-et.