Sejtettem, hogy nem az lesz a probléma. Az nem szokott túl gyakran meghibásodni.
, mindenki spórol, én is, csak vannak akik MINDENEN. Na AZ a baj!
de persze nem fogok az alkatrészeken úgy spórolni, hogy mondjuk nem cserélek olajat (lol), de 2x is meggondolom, hol veszek például gyertyát hozzá...
Van mérnök csapat/hozzáértő ember, aki ezt méri, figyeli, beavatkozik.
Ha lesz egy ilyen emberem, én is veszek manuális feszítőt!
Ezt hivatott kiváltani az automatikus (gyári) feszítő.
Hibája (ahogy szerény személyem megértette): Van egy bizonyos fordulatszám frekvencia, amit nem "bír" a feszítő rugója, ezért visszaenged, fellazul (mint a műanyag kábelrögzítő, ami csak egy irányból enged, a másikból reteszel). Így megszólal a lánc. (kb.3000-6000 RPM)
Mikor a rezgési freki elhagyja azt a kritikus tartományt, elhallgat.
Na, lehet röhögni rajtam nem érdekel, de én így tudtam megérteni a működését, egyszerű, pór nyelven.