Egy fémipari cégnél a nevét nem írom ide le, műszakvezető voltam, valamint cnc gépeket láttam el munkával, konkrétan szabásterveket készítettem egy 4 fejes lángvágóra, és egy plazmavágóra.
azaz betegállományban vagyok, leszámoltam a munkahelyemről, eléggé odavágott a válság a fémiparnak.
Nekem az a véleményem ,hogy saját magatokkal b@sztok ki,ha kuplung nélkül használjátok a váltót.Én nem is értem hogy miért használja valaki kuplung nélkül.Majd írjátok meg légyszives.Ha kuplung nélkül akartok váltani ,akkor szerintem vegyetek gyorsváltót ami chubynak is van.Egyébként úgy érdemes váltani kuplung nélkül,hogy már akkor húzod felfelé a váltókart mielőtt még elvetted a gázt ,mert ha abban a pillanatban húzod felfelé mikor elveszed a gázt akkor sokkal könnyebb lyukat váltani és megdarálod a fogaskerekeket.Aki szokott egykerekezni,és váltani is tud az tudja hogy miért mondom ezt.De egyébként egyik megoldás sem tesz jót a váltónak.Volt egy ismerősőm aki azt mondta hogy azért nem használja a kuplungot mikor versenypályán megy ,mert azzal is elmegy az idő,meghogy ha nagy fordulaton vált akkor megcsúszik a kuplung.Aztán mikor megszorult neki a váltó akkor vett egy másikat 300 ezerért.Ezek a hibák hogy kidobálja a sebességeket,meg ürest találsz a fokozatok között,nem 5 ezer kilométer múlva jön elő,hanem 20-25-30 ezer kilométer múlva.
Nekem ez a véleményem .