{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5537987] 2019. 04. 17. 18:41
Troster07
Sziasztok!
Eladó egy hátsó lengőkar és egy hátsó kerék tengelyekkel együtt, a rajta lévő gumi nem árképző.(1996-os)
15000.- a kettő.
Helyileg Debrecenben van, kérésre képet küldök.
[#5534544] 2019. 04. 01. 12:31
mrpiac
A lényeg hogy jó !
[#5534532] 2019. 04. 01. 11:10
fzboy
Nem lehet hogy víz került a karbikba?
[#5534524] 2019. 04. 01. 10:18
Papesz
Sziasztok. Karburátor volt már megint. El sem tudom képzelni hogy hogy a francba de az volt. Minden darabokra szét kifujkál és össze. Tökéletesen működik. Friss benzint raktam bele már elötte is és új gyári üzemanyag szűrőt. Ezért nem is értettem hogy mitől dugulhatott el.
[#5534521] 2019. 04. 01. 9:59
fzboy
A 2 es és a 3 as henger ugyanarról a trafóról kapja a gyújtást! Próbáld meg átcserélni a trafókat úgy is ugyanaz a hiba?
[#5534283] 2019. 03. 30. 17:58
elektro-motor
Megkérlek, ha meg lesz az eredmény hogy mi volt a baj, akkor írd ide, hogy mi is okuljunk belőle! De szerintem ebből még egyszer karburátor szétszedés lesz, mert ott valami szemét kerülhetett a benzin útjába pl! és nem tud átfolyni. Precizitás és nagyító!
[#5534262] 2019. 03. 30. 13:10
jelcsa
Szia.
Van.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
[#5534032] 2019. 03. 29. 10:26
fzboy
Arra készülj fel hogy ezek már mind minimum 20 éves motorok és gumi tömítések lassan de biztosan egyenként feladják. Ha az előző tulaj nem tette meg akkor egy karbi tömítés szett cserét be kell kalkulálni ami nem olcsó dolog. Egyébként ha új alkatrész kell egyik sem olcsó a Hondába.
[#5533783] 2019. 03. 27. 18:57
David900RR
Köszönöm ;)
[#5533731] 2019. 03. 27. 16:21
Pepe.
Ha tudsz, szerintem 33-asban gondolkozz, talán nagyobb a merítés és bár azok is láttak ezt azt 20 év alatt de a 28-ast már tényleg mindenki piszkálta, összetörte, legyilkolta, felújította, átfestette stb. és nehéz kifogni. Ha van egyáltalán rendes eladó. De én nem nagyon látok.
Amúgy ugyanazok a szabályok, idomok lehetőleg ne utángyártottak legyenek, meglegyen minden alkatrésze (a motoron persze nem kosárban odaadva mellé) működjön minden elektromosan, visszajelzők is, hideg melegen induljon rendesen, ne füstöljön gázra és gázelvételre sem és fussanak vonalban a kerekek, ne kottyanjon a teló vagy a kormánycsapágy mint egy gagyi robogón. A zsebbenyúlós dolgok ne legyenek azonnal cserések mert egy láncszett még oké de egy tárcsa előre 50k. Kell 2...
Világítson, dudáljon és ne zenéljen a vezérlése, kb. átlag elvárások.
[#5533721] 2019. 03. 27. 16:02
Pepe.
Én mégis valami elektromosra szavaznék.
Egy karbi bármennyire is el lenne hanyagolva és szakad a dzsuvától, akkor is tud annyit, hogy szarul de járjon vele az a henger. Mondjuk hacsak nem kátrányt tankoltak bele. De mondod, hogy kipucoltad már egyszer és nehéz azt elképzelni hogy valami annyira kimaradt volna hogy offolja azt a hengert.
Út szélén ha szájjal kifújkálja az ember a leglényegesebb részeket, annak már legalább hazáig mennie kell. Azt mondod, benzint kap.
[#5533717] 2019. 03. 27. 15:42
Pepe.
Gumiból a Metzeler Sportec M3-at nagyon tudom ajánlani, főleg előre de leginkább párban. Utcára egyszerűen nem kellhet jobb + nem kicsit lehet vele megvadulni is. Nem motorozod ki egyszerűen.
Olaj...hát nekem volt mindenféle 10+ év alatt a gépben, még az egzotikusabb márkákból is (Q8 pl.) nem tapasztaltam nagy különbségeket, betartottam a teljesítményszinteket a választásnál és kb. ennyi. Ha jól rémlik ásványi 10-40 való bele, ennél csak jobbat tudsz tenni bele manapság.
Túl jó olajat nem kell bele venni mert semmi sem fog történni max. a lelkiismeretednek jobb meg ugye a kényeztetés érzése de a CBR-nek pont mindegy, hogy 4-5-6 k. ért veszel bele olajat per liter vagy többért (vagy kevesebbért) Nem ez számít. Ja, a Motulnál annyi volt, hogy 2 nap múlva indítás után többször meg kellett húzgálni a kuplungkart és pár mp.-ig behúzva tartani mielött 1 be tettem különben akkorát csattant mintha nem húztam volna be a kuplungot. Utána már hibátlan volt útközben. V.szeg összetapadtak a lamellák valami olajkomponenstől. És fel tudott melegedni annyira, hogy kicsit büdös legyen. Más olajnál nem voltak ezek.
Jelenleg Xadot használok. Olyan mint a többi.
[#5533607] 2019. 03. 26. 21:47
mrpiac
Én is jártam már így . Szetszedtem full kitakarítottam azt mégse lett ok . Ha már a gyújtás tesztelve lett ez van mint lehetőség !
[#5533599] 2019. 03. 26. 20:53
Papesz
Az lesz csak elég idegesítő hogy darabokra szedem kitisztítom új benzint rakok bele és ezt csinálja...
[#5533539] 2019. 03. 26. 18:00
mrpiac
Üdv ! A karburátort atnezném újra .
[#5533516] 2019. 03. 26. 15:17
Papesz
A trafókba lévő gyertyakábeleket már felcseréltem de eddig semmi. A jeladónál nem igazán lehez állítani, jelet ad mert akkor a többi sem működne. A trafókat is kimértem már. A jeladót is ki lehet valahogy mérni?
[#5533468] 2019. 03. 26. 10:21
fireblade105
üdv mindenkinek!929-be keresek első teleszkóp szárat.ha van valakinek jelezze!kösz.
[#5533437] 2019. 03. 26. 8:50
bigoneoszi
Szia,
a trafón lévő gyertyapipa kábeleit is felcserélted?
Közvetlen a trafóból kitekerve gondolom.
Főtengely jeladó jó? Milyen jelet ad?
[#5533392] 2019. 03. 25. 21:57
Gerii19
Sziasztok!

Nagyobb motorra váltáson gondolkodom mostanában és a 900RR-el (SC28 és SC33) szemezgetek.
Tudnátok segíteni, hogy miket érdemes megnézni, ellenőrizni esetleg ezen a típuson a vásárlás előtt? Van-e valamilyen típushibája?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Geri
[#5533355] 2019. 03. 25. 19:17
Papesz
Szerelő vagyok, és már végig próbáltam az összes variációt a trafóval meg kábelekkel. A gyertyák is újak, és mivel az 1-4, 2-3 van egy gyújtótrafón ezért nem értem hogy mehet a 3 as és a 2es nem.
[#5533329] 2019. 03. 25. 18:28
elektro-motor
Én nem vagyok szerelő csak kb.45 éve szerelgetem a motoromat. Szerintem a gyújtáskörben lehet valami gond ! Kompresszióhoz kicsi s szikra! pl. De cseréld fel először a nem működő henger gyertyapipát az egyik működővel , ha nincs változás akkor vissza majd a gyújtótrafóval és a gyertyával is tedd ezt és ki fog derülni mi lehet a baj . De inkább vidd motorszervizbe!
[#5533324] 2019. 03. 25. 18:11
Papesz
Sziasztok! Lenne egy kis problémám az 1993 as cbr 900 rr-emmel. Problémám hogy nem megy a 2-es henger, de ritkán a 3-as sem. Megnéztem a kompressziókat mindegyiknek 9 és 9,5 között van az értéke. Megmértem a szelephézagokat is és mindegyik a határértékeken belül vannak. A vezérlésem is rendben van nincs elállítódva. A két gyújtótrafót is ellenőriztem mindegyik ad szikrát mindegyik gyertyánál. A karburátort darabokra szedtem, kitisztítottam és beállítottam a gyári értékekre. Benzint kap az összes hengerem. A tünetek, hogy magasabb fordulaton durrog a kipufogó, de gondolom az az el nem égett üzemanyag . Esetleg van valakinek ötlete hogy miért nem akar a 2-es hengerem menni? Segítségeteket előre is köszönöm!!!
[#5533320] 2019. 03. 25. 17:34
elektro-motor
EGY HATALMAS TELJESÍTMÉNYŰ MOTORT VETTÉL! LEGYÉL VELE ROPPANT ÓVATOS, MERT NAGYON KÖNNYŰ MEGHALNI ! SOKKAL KÖNNYEBB MINT JÓL MOTOROZNI!! NEHOGY MEGTUDJAM, HOGY BALESETBEN MEGHALTÁL, MERT AKKOR AGYONÜTLEK!!!
[#5533317] 2019. 03. 25. 17:27
David900RR
Köszönöm a választ
[#5533231] 2019. 03. 25. 9:44
higany
Sztem akármilyen márkás olajat beletölthetsz, pl 10w40-el nagyon nem tudsz mellélőni.
Gumi meg attól függ ki hogyan használja a motorját.