{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5567370] 2019. 10. 02. 19:09
Harmanka
Sziasztok! 900rr-re 99-es sc33-ra nem tud valaki esetleg, használtan kormánybefogós villahídat?
[#5563678] 2019. 09. 07. 17:13
Pepe.
O.k, köszi. Rámegyek a dologra. Gondolom lennie kell benne jeladónak, ha az vagy a vezetéke rossz, akkor nemcsak fordszámmérő nem lenne, hanem a moci sem működne. Az gyanúsabb, hogy a trafóról jön a jel...akkor tank le. Köszi mégegyszer!!! Remélem nem a vezérlő hibája a dolog.
[#5563620] 2019. 09. 07. 8:29
bigoneoszi
Szia,
A motorvezérlőből kapja a fordulatszám mérő a jelet. A motorvezérlő meg számolhatja sokmindenből...pl főtengely jeladó, trafó kimenet...
Ellenőrizd a vezetéket a vezérlőtől a műszerfalig.
[#5563597] 2019. 09. 06. 20:21
fireblade105
üdv mindenkinek!929-re keresek gyári kipufogót,illetve mindegy hogy mié a lényeg hogy a passzoljon a három felfogató csavar.
[#5562969] 2019. 09. 02. 17:46
elektro-motor
Jó estét kívánok! Sex-filmet néztél??
[#5562893] 2019. 09. 02. 12:33
Pepe.
Volt egy kis villamos anomáliám a töltés stb. környékén, már megoldódott szerencsére. Viszont a hibakeresés közben egyszercsak kifeküdt a ford.számmérő és azóta is 0. Épp próbáltam a mocit menet közben, pont odanéztem amikor leesett a mutató. Utána szerelőhöz került, helyrerakta a dolgokat, fesz.szab, stb. és mivel amúgy rendben talált mindent, nem kutatta tovább a fordszámmérő hibát és megegyeztünk, hogy a műszer a hunyó. Kivettem, elvittem a megfelelő helyre, sajnos a műszer hibátlan.
Kérdésem: van valami olyan gyerekbetegsége a gépnek ezzel a témával kapcsolatban, amiről 15 év alatt nem hallottam esetleg, mivel kezdjem a hibakeresést? A trafóról kapja a jelet gondolom, onnan a dobozba, onnan műszerbe...mit keressek? Nem ragaszkodom a hekkeléshez de az autóvillamosságisok nem rajonganak a motorokért errefelè, pár dolgot én is megnézhetek esetleg.
[#5561148] 2019. 08. 19. 7:03
HondaCbr954rr
Jo reggelt ..meg nézted a dugókat..
[#5560846] 2019. 08. 16. 8:07
HondaCbr954rr
Köszönöm
[#5560844] 2019. 08. 16. 7:31
kawaszeki
a hengert lehet hónolni, én már láttam. csak embert találj hozzá. valahol megnézem a dugattyúkat.
[#5560843] 2019. 08. 16. 7:30
kawaszeki
üdv ! csongrádon van egy műhely ők valahol pesten hüvelyeztetik a blokkot. van 4 db dugattyúm de már nem emléxem milyen állapotúak.
[#5560765] 2019. 08. 15. 19:34
HondaCbr954rr
Ma futottam 1pár kört..a moci fel lett ruházva minden extrával es nem lett utánna állítva .igy történt meg ez a szomorú helyzet.a dugó szoknya része is kopott és az kenődött a henger falára..de nem vészes. Még javítható csak a dugó gyürü beszerzése hosszadalmas.
[#5560729] 2019. 08. 15. 14:59
KertAce
Múlhat, de 954-nél tényleg sűrűn előforduló hiba. Bevonatos a henger szóval nem biztos hogy javítható.
[#5560680] 2019. 08. 15. 10:09
Józsi954
Szerintem nincs ilyen hogy cbr betegség! Használat függő és olaj minőségen is múlhat.
[#5560660] 2019. 08. 15. 6:11
HondaCbr954rr
Hello..80ekm..állitolag cbr betegség
[#5560641] 2019. 08. 14. 21:25
Riggs
Hali. Mitől kopott el?
[#5560636] 2019. 08. 14. 20:13
HondaCbr954rr
Sziasztok..segitseget kérnék 954 rr kopott hengerfal.
[#5558967] 2019. 08. 03. 13:35
JOE01
Üdv!

Az '95-ös sc28 és '96-os sc33 fejidomja egyforma vagy van már eltérés?
[#5555314] 2019. 07. 09. 20:09
Tóth Sándor
Sziasztok. A 929re a 954es kormánygátló ugyan ugy felszerelhető?
[#5555109] 2019. 07. 07. 20:42
tuzpenge
Helló!
SC28-hoz fejidomtartó konzolt tud valaki eladót?
Köszi!
[#5554278] 2019. 07. 01. 13:30
Riggs
929 vagy 954 egyenes kormányhoz villahidat nem tud valaki? Érdekelne.
[#5553749] 2019. 06. 27. 15:55
Pepe.
Áá, amihez nem értek, azzal nem húzom az időt meg az idegeimet. Elviszem a megfelelő szakemberhez mert amíg én megoldanám (ha rájövök egyáltalán a megoldásra), annyi idő alatt v.szeg sokszorosan megkeresem a javítás árát. Amik a kis kontár kezeimmel lehetségesek, annak utánamentem, pár csati, a tuti leégett gen. cseréje meg a fesszabié de többre nem futja :) ahogy összeraktam és pöccre indult, azonnal mértem a mérnivalót, hát csak kicsit lett jobb, hát akkor ennyi. De azért a 11.4V hoz képest a 11.97V már haladás, úgyhogy semmi pánik. :D:D Kicsit gyanús, hogy a 11.4 legalább fordulattól függően változott kicsit ideoda de 11.97 et mintha odaszögezték volna a multi kijelzőjére, esetleg 11.98, ezért gondoltam a fesszabra. Rábízom valakire mert nem akarok leégetni semmit.
Köszi mindenképp!!!
[#5553743] 2019. 06. 27. 13:10
K.István.
Sajnos rád marad a hiba feltarasa, innen nehez mericskelni. Èn csak azt tudom sok év tapasztalatabol, hogy azok a dolgok szivattak meg a legjobban amik " tuti jòk". A masik hiba az szokott lenni esetenkent hogy nem tarjak fel a gyöker problemat egy meghibasodasnal. Siman lehet itt is, hogyha megfosztod a kabelt a szigetelestol, lehet vegig El van rohadva, meg lehet csak par vekony er ami nincs eltorve, es ez okozta valojaban a generator- fesszab halalat, es hiaba lett cserelve, kinyirta a most beèpitett cuccokat is.
[#5553692] 2019. 06. 27. 7:56
Pepe.
Pár gyanús csatit megforrasztottam, igazából nem is a csati volt oxidos az érintkezésnél, inkább a vezeték, ahogy a csatiba van sajtolva. De nem változott semmi. Nem tudom mi az esélye a gyári selejt fesszabályzónak manapság de ez egy ugyanolyan cucc, amit én is rendelhettem volna az eBay ről. Csak annyi, hogy nem volt pár hetem míg ideér, megvettem egy D.haraszti boltban. A generátor csak nem lehet, feketére volt égve és az országosan ismert őrbottyáni maestro tekercselte újra, az ő hibáját kizárom a referenciái miatt.
[#5553683] 2019. 06. 27. 4:17
K.István.
Ha oxidosak a csatlakozasok ott is folyamatosan esik a feszültseg...
[#5553622] 2019. 06. 26. 21:54
Pepe.
Mi lehet még a gond, ha a generátor új, fesszabályzó új, akksi új de a töltés ugyanúgy 11,9V körül mozog, mit a probléma legelején?