Van egy olyan érzésem hogy már csak valamikor jövőhéten fogok, nekilátni, mert valahogy megint sokat fogok túlórázni
Ahogy mondtad, tolásra egyből megy melegen. Bár ezt is elég tolni
Nem vagyok ilyenhez hozzászokva még a cbf után
Elég vajon az oldalsó idomot leszedni, vagy mást is le kell
a szervíz könyv csak a hűtőtől mutatja
Ráadásul az irridium ha elkopik nem jó, rakoncátlan, sőt egyenesen köccsög
csak szereljek ki egyet?
1. Ha a gyertya a szar miért indul tolásra a motor? Komolyan kérdezem nem értek hozzá ha valaki biztosat tud mondja.
2. Szerintem 20X egyszerűbb az akkumulátort leellenőrizni mint a gyertyákat.
Fogod 5 perces munkával leveszed az ülést, akármelyik Hondás havertól kérsz egy 100%-os aksit és berakod a mostani helyére. Ha melegen is indítja akkor az aku a gond.
Vagy a másik verzió amit ti preferáltok nem értem miért, hogy megrendeled 10-20 000 Ft-ért a gyertyákat, kicseréled őket laza 1-2 órás munkával majd jöhet a próba. És ha akkor sem indul melegen akkor mibe vered a fejed?
Persze ha 99%, hogy a gyertya a hibás akkor hajrá de szerintem az akkumulátort olyan könnyű leellenőrizni, hogy én biztos avval kezdeném.
Béke.