!
) cserénél, ha gyári fékfolyadék való benne ( DOT 4 ) akkor csakis az mehet a helyére. Esetleg DOT 5.1 (nem vagyok benne biztos), de DOT5 semmiféleképpen sem. Cserénél, úgy csinálom, mintha légtelenítenél, így egyben megvan a csere és a légmentesség is. Fogsz egy gumicsövet, legyen hosszabb, ha lehet. Azt rádugod a féknyeregre. Közben kinyitod a fékfolyadék tartályt. Festékre ne csöppenjen semmi, mert leoldja, mint a szar. A féknyeregnél megnyitod egy 3\4 vagy egy fél fordulatra és elkezded fékezni a motor ...nem, nem dyno...
. Szépen pumpálod, és ahogyan lent folyik ki a fáradt fékfolyadék, úgy fent a tartályból fogyni fog, viszont NAGYON ügyelj arra, hogy sose fogyjon ki, mindig tölts utána,nehogy levegőt szívjon, mert akkor oda az egész procedúra értelme...
. Addig pumpálod, amíg a régi fékfolyadék színe(valszeg sötétebb barna) át nem üt világosba (friss). Akkor úgy zárod vissza, hogy finoman nyomod és nyomás közben zárod el, hogy ne menjen be levegő. Ugyan ezt megismétled a másik nyergen is.
konkrétan arra gondolok,hogy a munkahengerek ugye most kinnvannak mint állat,hogy kopottak a betétek,és akosz is rárakódott már,ki hogy,mivel,mennyire takarítja meg?:D meg olajat is cserélek benne az első fékrendszerbe,mennyi vog kb belemenni,és azt milyen technikával csináljam? olyan rég csináltam már ilyet,nem is nagyon emléxek
milyen vasat is vettél
korrekt árak vannak ,én innen veszek ilyesmit
Azt hiszem most megyek sírok kicsit a boldogságtól
Haverom a motorjába a gyári Motul 5100 10W40 Technoszintetikus észter bázisú olajat használ.
Na most, beleönthetjük-e a 10W40 REPSOL MOTO RACING Fully syntetic-et ?
Mi a különbség a fullszintetikus, meg ez a technoszintetikus között ?