{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#2453142] 2010. 04. 01. 23:24
dinomenegin
Nos pont azért festegetek házilag inkább kétszer, mert még így is olcsóbb, mint a "mesteri" munka és persze magának könnyebben talál mentséget az ember, ha elszúrja a dolgot. Egyébként a nagy dolgok lényegesek, de az igazi szépséget a részletek kidolgozottsága jelentheti. Lásd a hátsó teló fejét példaképp. A mocim egyébként kb 180kg, ebből 4kg rozsda. Na ebből kiindulva, ha az oxid és rozsdarétegek eltűnnek, máris előbukkan akár egy natúr csavarfej szépsége is. Nem írok többet, mert megszállottnak tűnhetek, pedig a veterán-felújítokhoz képest csöppet sem.
[#2451809] 2010. 04. 01. 18:24
mpeter58
EZ IGEN!
Gyönyörű ez a "nagytesó". Ha ezt a szintet eléred, igazi művész vagy az biztos. Gondolom nem kevés munka, és pénz fekszik egy ilyen gépben. Remek cél lehet ez mindannyiunknak (Most annak is örülnék, ha elindulna végre a mocim ). Nosza rajta! Dolgozzunk, 'oszt majd csak összejönnek a gépek.
[#2451793] 2010. 04. 01. 18:14
dinomenegin
Természetesen mindenről felkerül egy-egy fotó! A színkeverésről már lemondtam, helyette a legközelebbi-de mégsem vagy lehet- színt választottuk. A régi metál festékek szemcsenagysága jóval nagyobb volt és ezért teljesen más effekt hatást keltenek. A mai finom szemcsékkel ez nem elérhető. De azért bízok a pozitív összhatásban.
A matricagyártás is hasonló kalandokkal teli. USA-ban elérhető a rá való matrica, na de 74dolcsi+szállításért már itthon is csak rajzol vki egyet! A lenti képen a megcélzott kiviteli szépségi szintet láthatod/ dobozaim nincsenek/ Fele ilyennel már elégedett lennék!
[#2450437] 2010. 04. 01. 5:59
mpeter58
Szia!
Számítógépes színkeveréssel nem próbálkoztál? Biztosan megoldható, csak egy mintadarab kell és OK. Amit eddig láttam a gépedből az gyönyörű lett, úgyhogy semmi okod elkeseredni. Szép motor válik belőle egész biztosan. A kárpitosod állati jó fazon lehet. Szerencséd van, hogy nem egy személyautót mutattál neki. Újra húzná az összes kárpitot. Remélem szép ülés kerül a mocira. Légyszíves fotózd le ha elkészül!
Péter
[#2435264] 2010. 03. 27. 8:36
FuZol81
Jut eszembe! Az eladó holmiaid között van egy softchopper. Én a múltkor azt kérdeztem hogy eladó, az milyen motor? Mert hát nincs semmi fotó és a leírás is hiányzik!

Említettem a kamerát múltkor. Mire megcsinálom a felfogatását az enyém meg beszarik. 1 vidit csináltam vele és gangesz.
Jól kezdődik a szezon!
[#2434363] 2010. 03. 26. 20:44
FuZol81
Látom nem unatkozol!
Jó hogy nem a fényezőhöz vitted a dolgokat, úgy mint a kárpitos fószer, az is leöntené kromofággal és közölné hogy hát ezt illene átfényezni az egészet!
Itt a jó idő, mehetünk motorozni!
[#2425754] 2010. 03. 23. 22:50
dinomenegin
Sziasztok!
Itt a jó idő a vas meg csak rozsdásodik. No de miért?
No.1. a gyári szín kódja /candy holly green/ az egész világon ismeretlen-csak a Déli-sarkra nem írtam.Marad a legközelebbi nekem tetsző- de hol van az az eredeti szépségétől!
No.2. A kárpitosnál:
- Javítható ez a kis repedés vagy új huzat?
-Ez? Nézze! teljesen fel van keményedve / majd egy mozdulattal lerepeszti keresztbe az eredeti huzatot- szemeim keresztbe, tüdőm, ereim tágulása, stroke közeli állapot vagy mégis igaza lenne?/
- Új huzat /tömören rögzítem hangosan is a tényeket/
Az eredetihez fogható műbőr sehol marad a nekem tetsző talán nem modernnek tűnő műanyagipari textíltermék megrendelése-3 hét+ szabás/el/, húzás szegecselés, lemezjavítás,keretpolírozás
No.3. Csavarok polírozása -5Celsius garázsban-erre mit mondjak
No.4. Házi festegetések /többesszám nem véletlen/
No.5. Beszerezhetetlen alkatrészek /csak apróságok/
No 6. A "ráérő" időfaktort ne felejtsük ki!
No most fújok egyet!
No akkor "lobogjon" a hajatok!
[#2420694] 2010. 03. 22. 19:00
mpeter58
Zoli!
Szerintem, csak kicsit elhanyagoltad a gépedet mostanában, és kívánta a törödést. Vigyázz! Lelke van a mocidnak . Örülök, hogy már megy.
[#2420481] 2010. 03. 22. 18:12
FuZol81
Hali Péter!

Ma megtettem azt a bizonyos utat és az alapjáraton kívül semmi gond nem volt, leszámítva az út minőségét. 22-23 km
[#2417061] 2010. 03. 21. 19:23
mpeter58
Szia Zoli!
Akkor most kötelező motoroznod, hogy próbálgasd a gyertyát! Minden ürömben van öröm is! Remélem jó a gép és nem okoz gondot a két gyertya!
[#2417024] 2010. 03. 21. 19:19
mpeter58
Sziasztok!
Négyszázas nagytesók szerelési könyve letölthető innen, ingyen:
http://downloads.hondatech.inf... Több négyszázas típus megvan.
[#2416296] 2010. 03. 21. 17:11
FuZol81
Kompressziót még nem mértem, nincs mivel. Most jó volt a gép, csak az alapjárat ingadozott.
A vasdarabokat mágnes gyűjti. Se előtte se olajcsere után nem volt csörgés-csattogás. Nem szedtem szét csak annyira hogy a belsejét ki tudjam pucolni a vasaktól. Azóta az jó. A porlasztó arany tiszta volt.
[#2415617] 2010. 03. 21. 11:07
FuZol81
Már képet nem tudok a gyertyáról adni, de egyazon gyertya porcelánja kormos és arany tiszta is volt hosszabb táv után. Én magam sem értem miért.
Ma visszaraktam a C7HS gyertyát, persze drótkefézve volt, egyből indult mind a két henger. Próbálgattam és semmi gond, pedig tegnap azzal nem volt jó
Amíg rossz idő volt, semmi gondom nem volt. Mióta jó az idő azóta szenvedek.
[#2415076] 2010. 03. 21. 6:36
mpeter58
Helló!
Elég régen jártam erre, és értesítést nem minden hozzászólás után kapok a levelező progitól.
Zoli!
Az első fotód bal felső részén van egy kis kampós/horgas darabocska. Ha annak nagyjából hengeres, félhengeres a nyaka, akkor én egy elnyűtt és legyilkolt sasszegre tippelnék. Ha semmilyen lógást, csörgést nem tapasztalsz, akkor ne szedd szét jobban a gépet. Lehet egy régi figyelmetlenség is az ok. A rajzokon kellene megnézni, hogy van-e sasszeg valahol a kuplung, vagy a berugótengely környékén, és megvan-e!? Mágnes fogja a darabokat?
A második problémát nem annyira értem. Egy gyertya két oldala másképpen néz ki? Ha felcseréled a két gyertyát akkor egyik-egyik átalakul másmilyenre? Tehát a bal henger a hunyó, vagy esetleg az egyik gyertya? A kompresszió egyforma a két hengerben? Egyszer csak jelentkezett a gond? Vagy az új gyertyákkal már így indult? Hm... Van mit nézegess. Azért mindenképpen írd meg, hogy mit találtál, vagy mire jöttél rá! Nekem sajna most egyáltalán nincs időm a mocira. Majd talán áprilisban. Írjál!
Helló: Péter
[#2414097] 2010. 03. 20. 19:55
FuZol81
Peti bácsi!

Sikerált lerendeznem ezt az olaj cserés dolgot. Összepakoltam a gépet, beleraktam a nyári "C7HS" gyertyát. Kerülgettem párat.
Aztán a feleségemmel elindultunk olyan öt óra felé. Városon kívül szépen mentünk, mikor is észrevettem hogy nem úgy megy ahogy kéne.
A bal henger vacakolt. A gyertya egyik oldala nagyon fehérre volt kiégve, míg a másik oldala kissé kormos. A jobboldali jó.
Még az úton kicseréltem a "télire" de semmi változás.
A kellemes élmények helyett egyenlőre a szívás maradt.
Holnap górcső alá veszem a gépet ez ügyben.
[#2396985] 2010. 03. 15. 19:17
FuZol81
Skacok!

Olajat leengedtem, deknit levettem, olajszűrőn volt egy kis reszelék. Ahogy mosogattam a belsejét, az alárakott tartályba koppant valami. Hát nem kis darabka vasak potyogtak. Valamiféle hézagoló alátát lehetett. Kiszedtem a blokkot és még további darabkákat szedtem ki. Ezeddig nem jelentettek problémát mert az olaj alján voltak letapadva. Nincs lendkerék lehúzóm, így nem tudom szétkapni. Semmihez nem tudom hasonlítani. Ötlet valakinek?

Ti mit tennétek?
[#2373256] 2010. 03. 08. 17:39
FuZol81
Örülök hogy valamiben tudtam segíteni.
Az időjárás nem nagyon akar jobbra fordulni, sajna.
Ha beröffen akkor kérek egy videót róla!
[#2369925] 2010. 03. 07. 17:55
mpeter58
Zoli!
Köszönöm a képet, sokat segítettél. A jövő héten talán meg tudom nézni a kötéseket! Mégegyszer kössz! Ja beléptem a CM klubba (iwiw).
szia: Péter
[#2365803] 2010. 03. 06. 15:10
FuZol81
Szervusz Péter!

Hát remélem ez segít valamiben, egy kábelt nem sikerült nyomon követnem. Nagyon nem akartam szétszedni a gépet, így a gyujtás kapcsolónál nem tudom melyik kábel hová megy, de ha ez így nem elég, ha jobb idő lesz megnézem azt is.

Most látom hogy nem jól írtam a jeladóhoz vezető kábel színét, mert emlékeim szerint az kék-sárga.
[#2360524] 2010. 03. 04. 19:23
FuZol81
Mai motorozás.

Munkatársam beteg lett, a bérletét ugye el kellett neki vinni, ugye motorral. Az ürügy a bérlet volt és igaz csak a szomszédos településre [Hatvan-Heréd] kellett, de az út minősége néhol a 30-40 km/h-át engedte meg így gyönyörködi is volt időm a tájban.
Lassan. Nagyon lassan jön a tavasz!

Srácok! Nektek nem jutott még eszetekbe hogy kaerát szereltek a gépre és úgy mentek ?
[#2358294] 2010. 03. 03. 21:35
dave_23
Na srácok, már alakul ez az idő, alakul, csak az a baj, hogy a benzinárak jobban mennek fel mint a hőmérő higanyszála!
De nemsokára nyár van, én már motorozok, ezerrel:D
[#2357048] 2010. 03. 03. 18:07
mpeter58
Szia Zoli!
Neked külön köszönöm a segítségedet előre is! Ha elindúl a gépem, Te leszel az első ember akit keresni fogok. Egyébként JÖHETNE MÁR AZ IGAZI TAVASZ ! (Motoros idő, vagy mi?)
[#2357038] 2010. 03. 03. 18:03
mpeter58
Köszönöm a tippet, hívom a bontót!
[#2354933] 2010. 03. 02. 21:33
dinomenegin
Juhász Béla nevű bontós írt nekem vmi alkatrészügyben, hogy cdi gyújtása van eladó /igaz, hogy a négyszázashoz/ ,ha esetleg ugyanolyan akkor hívd fel / 06 30 9689828/
[#2354369] 2010. 03. 02. 20:19
DánKovács
Szaasztok. Ezeket a régi képeket találtam a gépről, de ha sikerül készítenem újakat azokat is felteszem.

Néztem a mocitokat / már aki tett fel képet/ és megállapítottam, hogy ez a CM sorozat nagyon király.

Ma alkalmam volt kerülni egyet és mondhatom, már nagyon hiányzott.

Mindenkinek jó mocizást.

Dán Kovács