asszem 2004 CR idomok.
csak terep, cross áttétel, sportdbob, rezonátor kiherélve
meg egy két dolog megcsiszolva
és a moci nemrég lett dugózva szal jó álapotban van
utcai körülmények között ez persze jóval kevesebb
egy két meggondolatlan gázfröcscs és a földön vagy
főtengely csapágyak, szimeringek lesznek kicserélve
akkor az télleg megérte, még így is, h rendbe kell, h rakd, de legalább tudod, h mi van benne és, h mit tettél bele!
Jelenleg még nem vagyok Honda tulajdonos, de már nagyon az szeretnék lenni!
Annak ellenére, h eredeti terveim közöt 4T Honda szerepelt szépen eljutottam a 2T-hez!
Na mind1! Legfőképp jogosítványom végett (A korlátozott) ami maximum 25KW teljesítmény enged leszűkült a választásom crm 125 vagy 250re! a 125-ös biztos belefér a jogsiba, de félek, h 1 év után kevésnek fogom érezni és másik ami aggaszt, h 7-8 literes fogyasztásokkal "dobálóznak"
itt az emberek! A 250-esben vonz, h már keveredik az alulról húzás és a fordulat, de ugye netces a jogsi miatt másik meg, h mit kajálhat!?
Úgysem mentem azzal a beteg hatvanezerrel semmire, amit kaptam érte.
majd még teszek fel van pár csapatásos videó is
büszke vagyok rá
Nem akarok vagizni, de nagyából tizstába vagyok a gép teljesítményével, a gond inkább a jogsinál lenne (mármint magába egy rcm 250-nél)! Mentem már 300-as 2T GasGas-al, az azért már eléggé erezd el a hajamat volt!