Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy jó lett a fa Laci!
Üdv!
Boldog karácsonyt mindenkinek!

Lenne egy kérdésem! A crm karbijának az ajján (az alsó túlfolyónál bal oldalt) van egy csavar,ojasmi mint a levegő csavar,a tullfolyó átteresztését tudom vele állítani. Tulajdonképpen miez a csavar,mire jó?
ez egy fa lett volna de a gép elbaszta
_.l,_
"l"
/
/ " , o
/_ * ~ _
/ o . " Boldog
/ _ , ~ " *_
/ " . * *
/ " ~ . o Karácsonyi
/ _ * " ~, _
/ o * ~ "
/ * . ~ ~ " o Ünnepeket
/ _ , . ~ ~ "" * _
/ " ~ . . o
/ * " " ~ . . * Kívánok
/_ o " " ~~. , , _
/ * * . .~ "
/ * o _ . . ~ ~ " " * o Mindenkinek!
" - . __ . ~ " " " "" ___ . - "
"" : - - - - - - - : "" LaciCRM
\_____/
egyáltalán nem volt nehéz
ülést kell csak leveni ha crossozni megyek indexek meg hátsólámpa levesz oszt csapatom
Jóféle a moci rakhatnál videót róla! Ja meg láttam az adatlapodon, hogy régebben nem volt lámpa hátul. Nehéz volt visszarakni?
Én most minusz6 fokban mentem az SM -el és kurvajó sokkal könyyebb kereszte lehet vágni merrt nem tapad.. nagyon jó volt csak hideg.. elsőkerekezni viszont nem lehet mert elcsuszik az eleje.. amugy a poliniről nemtudok semmit csak hogy kurvajó é nagyon megytőle a motor mondjuk nekem kipurendszerrelmeg nagyobb karbival adta be igazán az enerzsi ...
Tavaly az egész telet végigmotoroztam.Nem is láttam kinnt jeget.Biztos pont akkor nem értem rá
Még ezen a télen is biztosan ki fogok tudni járni ha enyhül az idő.most azt mondják még esni fog a hó is, és amikor minden egyszerre olvad el, akkor jön el az ÉN időm Itt lenne már az ideje hogy csináljak végre valami videofélét a Hondáról, mert az még nem nagyon van, mert amik vannak azok annyira kezdeti próbálkozások, hogy nem akarom ide feltenni őket
Igen Gábor én akartam is kérdezni, h a motorod nem szokott téliálmot aludni? Na de lényeg, h semmi komolyabb!
De amúgy elhatároztam, hogy az olvadásig sehová motorral egy tappdtat sem!A sár is meg van fagyva, olyan mint a beton!Pár nappal előtte is kitalálhattam volna hogy megszabom ezt a határt, akkor most is lenne a könyökömön meg az alkaromon bőr Volt egy "intő jel", az hogy megpördültem a jeges úton mint az autósok.És nem estem el.Azt is látták páran.Az volt a baj, hogy akkor nem azt a következtetést vontam le hogy no motor till ovadás, hanem azt hogy qrvajó vagyok, és már nem is érhet baleset -tévedés volt Először azért nem estem el, mert a csizma szépen csúszott mellettem, és meg tudtam tartani vele a motort.Csak most meg megfogta a beton...

Az kemény lehetett!Én mindig csak ilyen kis horzsolásokat szerzek, még soha semmim nem volt
eltörve-gipszelve, sőt még életemben csak egyetlenegyszer egyetlen egy öltésel varrtak meg.Az is csak egy autóbaleset miatt.(1 Swift Sedan vs 2 kamion Szeghalom és Csökmő között)
Azon kívűl csak kemény zúzódások, horzsolások...Pedig már óvodás koromban is "NO FEAR"-alkat voltam, csak akkor még fogalmam sem volt róla, hogy mi lehet az a NO FEAR.Talán még nem is volt
NO FEAR amikor én óvodás voltam ...
Háát igen ez a "műűű" súrlódási tényező! fránya kis ravasz vmi!
fasza! Igen ismerős én nem rég bringával mentem 1 versenyen bukó minden volt rajtam, leértem a célba levettem a bukót, mert melegem volt, beszélgettem 1-2 emberrel mondom meek ugratok 1et, kicsit orros lett--- lezúztam a fél arcom szerencsére csak horzsolás + 2nap megfigyelés korházba + kis eszméletvesztés
másik még pár éve yamaha rd 80-ast megengedtem 6-ba 1 hosszú lejtős útnak aminek a vége kanyarral fordult ki a főútra, csak bukó volt rajtam nyáron, há persze.. biztos nem egyenesítettem ki a kanyart a végén! bal oldalamra estem horzsolások + kissebb bokazúzódás, polóm kiszakadt a hátam közepén, bukón persze 1 karc sem volt.... tipikus szitu
Én nem, de elég csúnyán behullottam
Ráadásul látták is páran, mert még az utcán történt.Száraz volt az út, de megmaradt egy asztallapnyi jég az egyik kanyarban, én meg persze pont azon az íven fordultam Megcsusszant az eleje, ki volt téve a lábam, de sajna a crosscsizma nem csúszik az aszfalton.Úgy kb. harminccal estem el, és a száraz aszfalton csúsztam pár métert Szépen megégett a bal alkarom a három pulcsi alatt, úgy hogy még a felső pulcsi sem sérült meg közben egy kicsit sem.Olyan jó állapotban maradt, hogy attól még le is tagadhatnám az egész perecet.Persze könyök-és térdprotector otthon röhögött a szekrényben a történteken Elég gáz-mi?
Na mi van már gyerekek csigát zabáltatok tegnap?
Na mi van srácok nehéz kimászni az ágyból a szombati buli után?
Hali! Én voltam! A kérdés az lenne, h te raktad a gépedre a 160-as hengert vagy így vetted? A gyártó közölt vmi adatot, vagy tudsz róla vmit? Ha te vetted, akkor mennyiért? Nehéz beszerezni?
itt vagyok, valaki emlegetett.. mi a kérdés póntosan?
Ahha, pont most írtam neki a 2ütem vs 4ütembe
LaciCRM -re gonolsz szerintem...
Nemrég olvastam talán a tuningalkatrészek fórumon, h 1 csávó 160 polini hengert dobott a gépére! Erről tud vki vmit pl milyen árban van, nálunk hol lehet ilyet venni? A gyártó ad róla vmi pontos adatot?
Pont ezért vettem ezt mert ezt tudom h csinálni kell és ha emgcsinálom akkor télleg jó! De ha vettem volna eggyet 300-ért az is lehet ennyit bírt volna mert csak mondják h hú de mien jó közbe meg meg van dögölve... mikor megvettem ez is ment mint disznó csak hát külsőröl emg amúgy is gondolni lehetett h nem nagy szám...
csáó!
ránézésre a második sárvédő de kellett faragni rajta, meg lehet oldani
kösz, a hátsó érdekelt. az enyémmel esek mégegyet és vehetem az újat..
neked melyiket sikerült átalakítani? úgy ránézésre mindkettő jó lehet...
Giorgio, ha majd eladó sorba kerül a gép azért szólj! Ha jogsimba belefér megeggyezünk!