Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

Láttam a gépedet billyjack
faszányos! szép állapotban van
Nekem full fekete van (vdani666-nak küldtem ís rola egy kis leírást a honlapjára) Fel is rakta.
látom írtok a lánc meg lánckerék cserékről
Én most vettem rá előre12est hátulra 53as lánckereket erősített láncal 14rugóbol megúsztam
Nagyon pöpec lett
Így legalább hatodikban is kipörög
nekem115 a vége.
140.000vettem de ez ajándék volt
A srácnak ott volt már a KX-e így olcsón adta
De 190-180alatt én sem adnám el.
Idáig semmi gond nem volt vele (kop kop kop)
Nagyon pöpec gép
Jó kerekzést mindenkinek!
Hali
Én is óbudán lakok
Szia!

Fel tudnál tenni egy képet a motorodról? Csak kíváncsi vagyok rá, meg szerintem a többiek is.

Minek rá blokkvilágítás? Honnan szerváltad a cuccot?
Szia!

Tavaly voltam, de nem igazán sokszor a Rózsadombon. Nyáron voltam, talán 5-10-szer, a Kapy út felé.
Amúgy meg Óbuda szélén lakok, a városon kívül:-)
Csá,
de jó nektek h ilyen k..va gyorsak vagytok,az enyém nem megy 100 nál többet de azt 2 személyel is!
Viszont én az enyémet 200ról 170re alkudtam le és első szóra belement ja és lassan meglesz a blokkvilágításom is végre.
Komolyan? akkor itt laksz valahol a közelben. nem szoktál a rózsadombon menni? mert egyszer ott láttam egy mtx et(eddig még másikat nem is láttam sajátomon kivűl )
Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket.

Ha már árakról van szó, akkor elmesélem, hogy én 2 évvel ezelőtt vettem a gépet, és sikerült 200-ról 190-re lealkudnom. 125-ös, de 50-esként vettem.
Nem tudom, hogy mit jelent az, hogy "50-es papírokkal", de nálam csak annyi volt, hogy nincs rajta rendszám, és az adásvételijébe 125 helyett 50 lett beírva.
Eddig még nem állítottak meg, de ha el is kapnak, akkor azt mondják, hogy annyira nem szőröznek, mert ők is látják, hogy nem 500-as vagy 750-es gépet álcázok 50-esnek. Bár az embertől is függ, hogy milyen lelki állapotban van, hogy szívasson vagy ne.

Ez a két év alatt kapott egy új gumit, most pedig kap egy új láncszettet. Úgy vagyok vele,
hogy mind motorikusan, mind esztétikailag jónak látom a motoromat.
Nézegettem a hirdetéseket én is, és összehasonlítva azokkal, hát 250 alatt oda nem adnám senkinek a gépemet, ha eladásra hirdetném.
Szerintetek? Jól gondolom?
Jah, még annyit, hogy "92-"93-as, Olasz kiadású. Nem tudom, hogy pontosan honnan lehet megállapítani az évjáratot, ezt mondták, amikor vettem. A bárcáján nincs rajta bezzeg a 125 ccm-t, azt odabiggyesztették.

Még annyit, hogy használom terepen is meg aszfalton is, de nem szadizom, nem vandáloskodok vele. Terepen inkább a „tovább, mint gyorsan” módjára használom, és aszfalton sem húzom csutkára a gázt neki. A 86 kilómmal így is megy vígan 110-et, és érzem, hogy menne 120-al is, csak egy kicsit félek, mert nem szeretném, ha leugrana, vagy szétszakadna a laza, megnyúlt lánc. Kíváncsi leszek, hogy az új lánccal milyen lesz, menyivel lesz jobb?

Ti merre motoroztok?
Én a Pilisben szoktam. Szentendre, Pomáz, Budakalász, Visegrád, Dobogókő, Csobánka.
Technoboy!

A motorod a képek alapján szerintem nem ér többet 120 ezernél (föleg ha nincsennek papírjai?). Az én motorom ér kb. 185 ezret felújított blokkal, jó gumikkal, újszerű láncszettel + rendezett papírokkal.

Látom a korábbi hozzászólásaidból hogy gondjaid vannak a fúratással. Szerintem legközelebb bízd rá szakemberre és ne okoskodj az olcsó dugattyúval ha még nincs is hozzá gyűrű . Nekem az előző tulaj által belerakott rossz minőségű dugyattyú kilyukadt, és én rábíztam egy mesterre a dugyattyú beszerzését, mert úgy is neki kell hozzáigazítani a hengert, és nem is szeretnek hozott anyaggal dolgozni (legalábbis itt)
Amúgy nekem 10 ezerből megcsinálta a fúrást és a dugattyú megmunkálástát is (nyers dugyattyú lett alakítva = ablakocskákat martak a dugó szoknyájára a beömlő felöl) és adta mellé a gyűrűket is(jó minőségű). Ugyanitt lett a főtengely felújítva szintén 10 ezer magyar forintért.

Csatolok egy képet a mocimról és vesd össze a tieddel (én 185 ezerért vettem 2005-ben + papírmunkák, műszaki vizsga 60 ezer + felújítás és cserélt alkatrészekre kb. 100 ezer és így ér mint már mondtam kb. 185 ezret --- NEM ÉRI MEG RENDSZÁMOS 125-ÖS GÉPET VENNI!)

Bocs ha bunkónak tűnik az írásom nem annak szántam csak válaszoltam a kérdésedre. Jó motorozást kívánok ha egyszer elkészül a géped!
Hali Billyjack!
Én a Pinkmotorsnál vettem a komplett láncszettet. Nagyon megbízhatóak és gyorsan küldték a rendelésemet. Alkatrészek típusa:

Első lánckerék: JTF 329.13 ára (tavaly): 2300 HUF
Hátsó lánckerék: JTR 279.40 4600 HUF
Lánc: KMC erősített 520Hx120 6100 HUF

Ha a lánckerekek sorszámából nem derült volna ki az első 13, a hátsó 40 fogas. ezzel az áttétellel a motor elég jól megy terepen, jól gyorsul, a végsebesség 120km/h kb.9500 as fordulaton.

Remélem tudtam segíteni, és nyugost szívvel ajánlom a Pinkmotorst!
Szerintem a pink motors nál biztosan kell lennie hozzá valónak , én is onnan vettem most legutóbb pár alkatrészt és egész olcsó , hívd fel őket vagy irj nekik e-mailt és válaszolnak neked !
Jobb helyet nemigen tudok
Robbantott ábrákat a blokkhoz meg ns 125 néven keress, annak a blokkja van benne.
Sziasztok!

Örülök, hogy rábukkantam erre a fórumra:-)
Nekem is van egy 125-ösöm. Így néz ki.
Most készülök láncot, lánckereket venni, de egyik ajánlóban sem tudtam beazonosíteni a motoromhoz illő garnitúrát.
Tudtok ajánlani nekem megbízható fajta, olcsó lánckereket elsőt-hátsót, láncot hozzá?
Hol merre keressem?
Eddig néztem a Nagyvasat ( www.nagyvas.hu ) is meg a Pinkmotort (www.pinkmotors.hu ) is.
Tudtok ennél jobb helyet?

Régóta keresek a motorhoz robbantott ábrát is. Ebben tud valaki segíteni, hogy hol, merre keressem a neten?

És még egy kérdés:
Merre szoktatok gurulni? Szívesen csatlakoznék a csapathoz, ha befogadtok.
Hali
Jt Katalógus, érdemes megnézni.
http://www.jtsprockets.com/52....

Nekem valamiért csak ez a keresési mód megy

"Alternative you can search for a motorcycle (e.g. CBR 600):"
a DT-m egyszer ígyis megfeküdt hajtottam egy pöppet a hajtókar nembírta a gyűrődést
yahh hát akkor igen ha csak 60 at ment az télleg kevés mert csak szétgyilkolod
ugy fog menni mint az állat:P
az én mtx 80asom is nem volt nagy király végsebességbe(60-65km/h), de iszonyat jol gyorsult! nagyon nyomatékos volt.
amúgy ti nemtudom hogyvagytok vele , de nekem nem a végsebesség a lényeg hanem hogy gyorsuljon mint a bolond volt egy 80 as Dt - m ami olyan 90 et ment végre , de olyat gyorsult hogy beszarás és terepen meg városba se kell nagyobb végsebesség , inkább hogy legyorsulsz mindenkit a pirosnál az MTX 125 re naon kíváncsi leszek hogy fog menni
Nincsennek sajnos meg az idomok , de majd ha készen lesz lehet hogy csinálok rá !
Helló
Nekem mtx 80-on elől 15 és hátul 45 fogas van. Most tettem rá nemrég, nagyon "megjavult" tőle a gép! (ami idáig a legeslegvége volt hátszéllel leejtőn az most az utazóm, olyan lett mintha tettek volna bele mégegy sebességi fokozatot, egy 7.-et) Ja, azelőtt nekem hátul 50 fogas volt, elől úgyszint 15. Persze a gyorsulásból és az "ugrékonyságból" veszített egy kicsit, de kibírható. Ez a 80asra a gyári (legalábbis a nagyvason azt mondták) áttétel. De ha megnézed a fogaskerekeket ott akkor nincs is 45 fog feletti mtx 80ra, én legalábbis nem találtam...
Mindig összekeverem....bocsesz!
MTX! ....jaaaaa,és 50-es volt!
Az első nap,csak a padka mellett mertem menni.....DE AZTÁN........
És így lett nagyobb a köbcenti!
Sziasztok Fiúk!
Slim!
Próbálj ki egyszer egy HAYABUSÁT!
Beszarsz olyan! !
Én Xt-vel kezdtem!Nagyon jó megbízható moci!
üdv mindenki
mtx 80-ban az elektronikus cuccok között a tank alatt mi az a KIS FEHÉR PORCELÁN téglalap alakú?ha valaki tudja kérem segítsen mert pár részre szét tört nekem és fogalmam sincs hogy mi az.előre is köszi
az idomjai nincsenek meg?
Hali skacok
Olyan kérdésem lenne
nektek a gépen elö és hátul hány fogas ,fogaskerekek vannak?
Előre a gyári, 12es most vettem.
De sajna még kell lánc meg hátsó lánckerék is
nem néz ki roszul ,de szerintem sok lenne érte egy 89 es mociért 170

szerintetek ez a moci menyit fog érni ha készen lesz(1985 ös dobos) ? most lesz fúrva +új dugó , meg lefestegetem néhol és eladom! szerintetek menyit ér ?