mikor bevette a kettest utánna már minden fokozatot könyen vesz , csak a kettest nehezen, nemttom mi a fax lett vele
mert az mtx nél nemnagyon lehet állítani a kuplungot mert a dekliböl nyomja egy ien kis csapágyat egy ien szar
a szívó oldalra kell bemaróztatni , de remélem olyat gyártanak bele
hogy ne kelljen szarakodnom vele
hogy gyárilag ablakos vagy sima dugó van benne
mert azok a trógerek akiktől vettem nemttom mien dugót raktak bele és az nem abklakos volt , remélem a dugatyúkészítők tudják hogy mien való bele
van benne valami amit mondtál , csak az a különbség hogy én 50 ért vettem a mocit
és a dugó probléma meg már megoldódott , vagyis gyártanak nekem bele dugót olyan 12 ezer körül lesz + 3000 a fúratás és faxa lesz a gép , én is olyan 120 körül gondoltam eladni , anyit szerintem meg fog érni , amúgy már a fekete műanyagokat lefestettem meg a blokkot is matt feketére és naon faxa lesz a gép
csak én nem költök rá 100 ezret mert teljesen felesleges, így olyan max 20 ba lesz a moci . amúgy azért nem kaptam rá dugót mert már túl van fúrva a henger és nem gyártanak ekkora méretbe (58,5 es dugó lesz gyártva bele , komolyan fog menni
)
Üdv Minden motorosnak!
Sajnos meg kell válnom a Motoromtól, gondoltam ide is beírom, mivel ezek nagyon megbízható gépek, ti is ismeritek, hátha van ismerősötök akit érdekelne. De a hirdetések közt is fennt van. Most kellene talán majd lassan cserélni lánckerekeket, láncot, meg a váltóban az olajat is biztonság kedvéért. Kisebb sérülések hiányosságok vannak. De megbízható még sehol sem hagyott ott. Inkább terepen használt ezért terepgumi van rajt. De mostanság már csak utcán használtam néha néha, 6sebességes, mind a 6ot szépen veszi, faszán indul hidegen is. Csak Repsol, illetve Castrol olajjal használt. A különolajzás ki van kötve, bár még működött, de én biztonságosabbnak láttam kikötni, az is megvan hozzá.135000 Ft -ot kérnék érte, mivel nekem sűrgős, külföldre való távozás miatt.
Jó kerekezést mindenkinek.
Száguldjunk és féljünk!