.A másik,hogy szereztem még egy SP-t és abba vagyok most belebuzulva
.Szeretnék egyet építeni csak pályára, egy szép csilivilit meg közútra - a környezetem már tiszta hülyének néz a sok VTR-rel a műhelyben(mondjuk nem is csodálom).Ha tudok megyek egyből,biztos összefutunk majd.
Mondjuk a 2-4 hengerét
)
Mellékelek egy linket a dologról. A kérdésedre válaszolva -nem fogja ereszteni az olajat mivel elég precízen O-gyűrűvel tömített.Szerintem minden nagyfordulatszámú,nagyteljesítményű motor csak profitál belőle(ezt nem én mondtam
) Még egy előnye van:hiretelen probléma(illetve ennek következményei -szelep és hengerfejkárosodás) nem fordulhat élő link mert hallatja magát, ha gond van.
Nem tudom, mikor jutok így ki egyáltalán, pedig célom a 2:0x (2 tizedre voltam tőle tavaly), ami nem egy nagy szám, de utcai, rendszámos, indexes, kürtös, utas üléses-lábtartós közegben vén fejjel kezdve
Egy jó bulást a vádlidnak ;) addigra biztos jó lesz, mire én kijutok. Ha látod a rendszámos u.gy. idomos Repsol-t, gyere, én sajnos motor nélkül nem biztos hogy megismerlek.