Beszéltek itten autós kinyomócsapágyakról... az egy kicsit más tészta, autóknál egy axiális csapágy (mivel nagyobb a terhelés) feszül a nyomólapnak és segít kiemelni a kuplungot. A VFR-nél a nyomólap közepén van egy sima radiális csapágy, amibe a kuplungkinyomó pálca végén lévő elem csatlakozik. A csapágy ugyan állandó forgásban van, de terhelve csak akkor van amikor behúzod a kuplungot. De a zörgést nem ez a csapágy szokta produkálni, hanem a kuplungkosár csapágya. Amikor behúzod a kuplungot, nem hallható a zörgés, mert megfeszül az egész szerkezet. Ha elereszted a kuplungot, akkor a rugók nyugalmi állapotban vannak és engedni lötyögni az egészet. Illetve a tipikusan hondás kuplungzörgést a kuplungkosár szegecselésének lazulása szokta előidézni.
Azzal a kis tekerentyűvel ami a kuplungkaron van, ugye azzal lehet állítani a KAR holtjátékát, de annyira nem tudod visszatekerni hogy eltűnjön teljesen a holtjáték és elkezdjen kiemelni a kuplung... Bowdenes kuplungnál el lehet követni ezt a hibát, de a hidrokuplungnál nem igazán.
Sajnos azt nem írtad oda , hogy kinek írsz ,de ha nekem szántad (mivel velem beszéltél hasonlóról ezért gondolom) akkor az a baj ,hogy nem is értem ezzel mit akartál mondani. Mert te írtad ,hogy valamelyik hideg indító rendszer hibája is lehet a zakatolás , és én meg pont erre válaszoltam ,hogy mivel alapjáraton már nincs működésben a hidegindító rendszer (de még ekkor is zakatol) , így nem hinném ,hogy az okozza.