)
!
/
Hogy sikerült az éccaka?
Egy jóféle leírás itt van a kettős tömegű lendkerekekről:
.Talán ,hogy akkor a lendkerék tette egyenletessé az alapjáratot.DE LEGYEN EZ AZ UTOLSÓ SZÓ AUTÓKRÓL ,végül is VFR fórumban van és gondolom a kutyát se érdekli
!
)), nem azért találták ki ,hogy a motor járását egyenletesebbé tegye, hanem ,hogy az elindulásnál (szőke nő
(tisztelet a kivételnek)) simábban induljon meg az autó, és menet közbe kevésbé hatnak vissza a motorra a keréktől érkező rángatások.A motor járását már a hagyományos lendkerék is egyenletesebbé teszi.Ja és nem utolsó sorba a régi karburátoros autóknál általában 1 karburátor volt ,szóval a karbi szinkron miatt nem kellett aggódni, tehát ez miatt nem járt egyenetlenül a motor!
Nem volt egyértelmű.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_vtec-4189478
Gyere nézz be a http://hondavfr.hu/forum/ címen található nem hivatalos magyarországi VFR Klub fórumára, itt megtalálod a gép tulajdonosát.