egyébként maga a mátrázás nem volt túl élvezetes, 50nel lehetett végig menni, főleg hogy Pásztó felé jöttünk le, és végig szinte árnyék volt, átfolyások még meg voltak fagyva, meg deres volt sok helyen az út, inkább csak erdőben sétamotorozás volt, mint gumipucolás... majd nyáron szervezhetünk oda egy találkát, hadd zengjenek a hegyek a V2-től
Van ára, na.
Tankot már sikerült vennem olaszból potom 330€-ért, szelepfedelet németből 89€-ért, kéne még egy benyaszivattyú, kuplungdekli, fékkar, fékpedál, indexek, kormányvégsúly, markolatok, jobbos tükör, a jobbos hűtőt majd elviszem megcsináltatni, csak picit sérült, no meg egy olaj- és gumicsere, azt kezdődhet a szezon! Bár május 28-ig ki van vonva, addig ráérek legózni.
Egy jobbos kanyarban mintha jégre futottam volna, úgy kiment alólam a gép. Még a mai napig is csak találgatni tudok mi lehetett a baj, se nagy gáz, se nagy fék, viszont a képeket visszanézegetve valami fehér trutyi volt az úton, amire azt hittem ott hogy belőlem jött ki csúszás közben.
De az nem lehet, mert a fehér cucc követi a kanyar ívét, én meg ugye egyenesen hagytam el a pályát.
Szerencsére egy horzsolással meg egy pici kék folttal megúsztam, és a motor is egész olcsón megúszta, váz-futómű sértetlen maradt, de van mit rajta renoválni.
Titokban reménykedtem hogy valakivel összefutunk ott fent vagy útközben, de alig voltak az utakon
Amúgy hátul 2.9 elől 2.5 bar. De ha letöltöd a szervízkönyvet a géphez, akkor nem kell többet kérdezősködnöd feleslegesen.
Bár nekünk is vigyázni kell, aki csesznekre megy....ott szándékosan olajozták az utat a szemetek. nem tudom a téli fagy és só mennyire bánt el az olajfoltokkal.