A blokkját elég nehéz lehet széthajtani, szerintem csak szándékosan lehet tönkretenni.
A fogaskerekes vezérlés nagyon hálás dolog, sosem lesz gond vezműlánccal, meg feszítővel.
Ja és szelephézag állítással sem kell foglalkozni sokat, talán 50.000 km-nél érdemes megcsinálni az elsőt.
Fék-futómű példás, csak az átlagnál keményebb, rossz utakat nem szereti, pontosabban a pilótának nem jó ha rossz úton halad az SP-vel, mert kipotyognak a tömések a fogából.
Na meg a városi közlekedés, az a totál halál az SP-vel, egyszerűen nem jó vele lassan menni. Durva és nyers, alacsony fordulaton rángat, csigatempóban csak kuplungcsúsztatással lehet haladni. 120 alatt nem érdemes hatodikat kapcsolni... Tehát pizzafutárkodni, városban flangálni nem jó vele.
Csak az országút, hegyi szerpentinek, és pályamotorozás, ez a játszótere az SP-nek.
Viszont nehéz találni olyat ami még nem volt törve, 1-2 darab van talán a magyar piacon, ami teljesen oké. Na meg vannak olyan svindler kereskedők, akik SP1-est SP2-ként akarnak eladni, de hiába a Colin Edwards replika fényezés, első ránézésre lehet látni hogy a felkínált SP2 valójában egy SP1-es, csak érteni kell egy icipicit is hozzá.
Arra készülj hogy nem lesz olcsó mulatság, egy normális SP2 1.5 milla körül van. Én spec 2 milláért vettem nemrég a gépet, persze ezért egy totál zsír gépet kaptam, nem volt 2 éves a vételkor, és 3700km volt benne, szóval szalon állapot.
Na ilyet nem nagyon fogsz találni, az tuti. Hacsak el nem adom.
Ha van valami kérdésed, nem kímélj minket!
punny van.
Sztem ennek nem sok köze van a titán Akrapovic-hoz...
Aki bevállalja min.100 km-re a hátsó ülést,az már tiszteletet érdemel!