Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jeladónak ott a 2 vezetéke aztán ha szakadt nincs ellenállás.....
a tekercsek ugyanígy
a gyújtótekercsnek nagyobb ellenállása van meg a trafó gyertya felöli szálának is
Üdv, van egy 84-es 600-as xl-em frissen összerakva (meglett fúrva, hengerfej felújjítva stb, nehézkesen indúl, a karbit nem tom h kell beállítani :/ Valaki tud segíteni?
hát ez egy eBay-es 2200 forintos :D Tekercseket illetve a jeladót hogyan tudnám megmérni? Legalább azt jó lenne kizárni a hibalehetőségek közül
gondolom olyan hullámzó feszültség értékek vannak amit ha mér is a gép kb semmit se látsz mert ugrál a szám össze-vissza
az meg a csúcsfeszültséget méri
igazándiból a jeladón és a tekercseken kívül semmit se tudsz mérni rendesen egy olcsóbb multimterrel
akkor azt majd meg is veszem.

A szervizkönyvbe ugye van pár feszültség adat amiket ki lehet mérni. De ott valami peak voltage tester/adaptor nevezetű cuccot csatlakoztat a multiméterre. Enélkül is normálisan kéne mutatni? Mert nekem egyik megadott értéket se éri el :D Az is lehet hogy rosszul mérem.

Viszont van egy aminél semmit se mutat. A képen látható rész mérésénél. Ez mire utalhat?

Bocs srácok de ezek a villanyos dolgok nem mennek nekem :D
a 20 az nem nagy pénz, a huskyra 110 lett volna az új a maszek meg 70, szerencsére nekem az fh jeladó halt meg
Teljen reális ár egy xr 400 asra.Ugyanis ritka.
Fuu megőrjít ez a motor :D

20ezerért postával egy xr4 cdi normális ár? Annyitért találtam. Vagy ha esetleg valakinek van ne fogja vissza magát.
Én 2 db-ot is szétszedtem,forrasztottam,de egyik sem lett jó...
a csávót nem de a tankot igen, voltam vele erdélyben is
22 vagy 24 literes 2 benzincsap stb kompletten valami 30 felé lett beszámolva ha jól emlékszem akinek eladtam
Van a Mocisnak és nem horror áron adja.
és köszönöm a gyors választ :)
ismered is? mocis nevű srácnál is láttam egy nagytankot, az is xr tank?
én tudok egy eladót
lejjebb linkeltem egy eladó xr4 motort, neki van, fehér színű
Üdv Uraim! Nem tud valaki eladó 22L XR400/600 tankok?
Az 5110 bőven jó választás
10w50 ha terepezel is
Azért az smd cuccok biztos nem szerették a kefét...
Ha nincs látható sérülés akkor egy átlag ember nem tud tenni sok mindent
Nagyítóval nézd át az összes forrasztást
De keress vakami izmosabb cuccot
Sziasztok!
Továbbra is az lenne a kérdésem, hogy XR 400-ba milyen olajat ajánlanátok?!
Köszönöm
na megnéztem ezt a leírást, szét is kaptam az enyémet. Hát nekem ez a gyanta vagy szilikon amivel kiöntötték iszonyat nehezen válik el a nyáklaptól, csak egy kis drótkefe bevonásával tudtam eltávolítani úgy-ahogy... De nem láttam sérülést a forrasztásnál. Viszont a motor már be se indul csak pöffen 1-2 munkaütemet. (cdi szétszedése elött is már ezt csinálta) Valakinek volt már ilyen problémája?
Mission impossible 2. évad 6. rész
Nekem olyan volt hogy a hűvös helyiségben volt szikra a napra kitolva már nem volt,jeladó tekercs volt a ludas.
Valami kitágult belül forrasztás vagy a drót és nem ért össze a melegben(vagy felmelegedett motornál).Még jó hogy hallottam már az efféle jelenségről a tekercsek esetében csak ezért nem hullott ki a hajam az idegtől,mert a mérések mindenhol jót mutattak...hűvösben.
Akármilyen bovden és bovdenvég bicajosboltban is kb 1000Ft,méghogy 7000-et fizetni egy xaros bovdenért
Megrepednek a forrasztások a cdi be.
van ilyen bovdenem gyári bár hasznát de ezt ki szokták kötni....egy kis szelepet mozgat ami elengedi a kompressziot ha kell késöbb akkor is ha nem kell ezert job ha ki van kötve
Amúgy egy Honda Dio CDI valami 3 ezer ,a trafója meg olyan kettő!
Nekem az egyik XT-t szépen viszi vagy két éve!