Terepen nekem is nyugdíjas tempó volt így is benéztem egy befagyott pocsolyát szépen elsőkerék alatt beszakadt a jég megakadt azt gyök ketővel elfeküldtem megnéztem közelről milyen vastag a hótakaró mondhatni terepre kell a szögesgumma hogy lendületből lehessen küldeni neki
"aszfalton" ahol csak pár centi volt meg el volt tolva ott fogott a gumma mehetett az ökörködés felszórtam 4 ig aztán drifting party :D értékelte a "lakosság" de hol érdekel az engem... Már eszemet se tudom mikor röffntetem be a gépet :/ holnap is kimegyek
sziasztok! tud nekem valaki választ adni arra a kérdésemre, hogy mi a különbség az XR és a Dominator motorja között? Azt tudom, hogy XR600 volt 2000ig, onnan pedig XR650. A Dominator pedig már 88'ban 650 volt.
Hallottam valami olyasmit, hogy a Dominator nem szereti az egykereket, mert nincs olajzása. Az XR is így van ezzel?
szakmailag lehet nem túl felkészült kérdések...
köszi a választ
Jó képek
Voltam kint Én is egy körre,de valami veszettül csúszott a kijárt nyomokban,ráadásul az ujjam majd szét fagyott Siralamas volt a tempóm,állandóan keresztbe vágta magát a paripa. Szöges gumi nélkül élvezhetetlen volt a motorozás.......hazudok,azért jó volt egy kicsit
de nem akarom elvenni senkitől sem
kb úgy érzem magam mintha állva dugtam volna egész nap...
"aszfalton" ahol csak pár centi volt meg el volt tolva ott fogott a gumma mehetett az ökörködés felszórtam 4 ig aztán drifting party :D értékelte a "lakosság" de hol érdekel az engem... Már eszemet se tudom mikor röffntetem be a gépet :/ holnap is kimegyek
Hallottam valami olyasmit, hogy a Dominator nem szereti az egykereket, mert nincs olajzása. Az XR is így van ezzel?
szakmailag lehet nem túl felkészült kérdések...
köszi a választ
Voltam kint Én is egy körre,de valami veszettül csúszott a kijárt nyomokban,ráadásul az ujjam majd szét fagyott
De beindulni nem fog az tuti
Persze nem indul a gép -10 be..ilyenkor praktikus lenne az indító :D
No de nem adom fel csak erőt kell gyűjetni azt neki futok még 1x