Honda XL / XR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen, sose elég a jótanácsokból.
alkatreszeket itt nezheted:
1/ Ebay-kleinanzeiger
2/ Ebay a nagyobb ismertebb
3/ Kigooglezod a Honda kereskedőket pl: Honda Magnum TRAUN / Austria
4/ Google : LOUIS ...1000 üzlete van valaszd a legközelebbit--ha sikerül a Hamburgibol is rendelhetsz 4 nap alatt megekezik, ha jol leirod nekik mit keresel ...( en 27-en rendeltem Dominatorhoz Kupplung Dekli tömitest, mar 2 napja megjött, es be is epitettem --gyorsak megb izhatoak )
5/ Karburatorod legaljan van besúllyesztve a keverek dusito,-szegenyitö csavar ( sarok csavarhuzoval beallithatod)
Kösz, akkor lehet, hogy elengedem a karbis dolgot. Tényleg szépen működik minden tartományban, a fogyasztás meg nem feltétlenül azért érdekel, mert jajj, mennyibe kerül, csak rossz beállításra gyanakodtam. De ha 10 liter nem szokatlan, akkor elfelejtem. Igaz, a 110 kilóm se segít a jó fogyasztásban, ha jól emlékszem 100 kg a max. cipelhető tömeg. :D
Amúgy meg jó cucc, imádom eddig. Nagyon megbocsátó, ha rajtam múlott volna, már zuhantam volna csúnyákat, de eddig mindig kihúzott a sz*rból.
karbi
ha indul, megy, nem torpan nem durrog nem megy "darálósan" maxigáz közelében és nem fekete a gyertya akkor hagyd úgy
de ha szeretsz szerelni akkor szerezz egy fúvóka dörzsárat, és 130as fúvókától lehet reszelgetni felfelé
pl xl600 főfúvóka is jó hozzá igaz rövidebb de ugyanúgy megy vele
karbit se kell levenni csak az alját kitekerni
csak a gyertyát figyeld mert a túl szegény keverék el fogja olvasztani
nekem a homokdombok között simán bevette a 10 litert.....mondjuk ezt a dt80-assal is megcsináltam 😁
a szivató ezen olyan hogy mindkét állás zár de az egyiken fel tudja hajtani a vákuum szinte teljesen
mondjuk ilyenkor tud többet enni ha elfelejted vissza billenteni
nekem kb 10 éve volt xr4 már akkor alig volt hozzá használt cucc, nagyon kevés van-volt belőle
A fő probléma az, hogy újonnan is egyre több alkatrész beszerezhetetlen, sok - mint pl. a rendszámtartó - már Japánban sincs, nemhogy az európai nagykerben, ezért kutakodnék használt után. Arra számítok, hogy akik használják, azok előbb-utóbb elhasználják és van az az állapot, amikor kiárulni jobban megéri, mint motort faragni belőle.
A karbi alapvetően teszi a dolgát, indul, megy, van alapjárat stb., de a szivató két állása között semmi különbséget nem érzek, illetve sokat fogyaszt. Szerintem olyan beállításra szorul, ami alkalmazkodik a kipufogóhoz pl. és ami pl. fúvóka cserével (ami nekem nincs), vagy tűszelep magasság állítással jár. Azért kéne "guru", mert nem volna baj, ha tudná az illető, hogy mit miért tesz.
arra készülj fel hogy szinte lehetetlen hozzá bármit is beszerezni használtan
karburátornak mi a baja?
Sziasztok!
Honda XR 400-hoz keresek gyári rendszám tartó konzolt, mert ezek a kínaiak félek, hogy nem bírják a rájuk tapadt sarat és macerás az új rendszám beszerzése.
Jó bontó is érdekelne, esetleg egy hibátlan váz és egy karburátor guru.
Kb. egy évet visszaolvastam, de nem találtam választ.
Pár hónapja kezdtem az enduróskodást, ha előbb okosodom, mint ahogy az öregségem elvisz, meghálálom a jótanácsokat. 🙂
Kösz.
dominatorra oldaltaskatarto konsol 20,000.-ft
a doboz
Ini, koszi szepen a kifejtett valaszt :) Ilyesmire gondoltam en is :) Nem tud valaki esetleg elado peldanyt ?
Elado : Dominatorra Oldal Doboztarto, es egy erdekes Givi Koffer, amiben gyarilag beepitett Feklampa van, a keresztben levö Piros csikban . Szinte uj allapotu 2 kulccsal a Doboz . Doboz 75,000.- a z oldalso Doboztarto System legyen 100.-
Tegnap vettem Austriaban a Motort, döbbenetes lenyalt, apolt allapotban , de sokmindenre nincs szüksegem , Fotot kesöbb tudok küldeni , talan Emilban. Tel: 70-2614833
Nem tudom itt hogy kell hirdetest maskepp feladni....
ha nem fullad le a hegynek felfelé nincs tőle jobb motor a világon
ha lefullad akkor azért elkezdesz gondolkozni miért voltam ilyen hülye hogy nem önindítós motort vettem 😂

nekem volt pár évig nagyon kedveltem, voltam vele többnapos 1000-1500 km túrán is felcuccolva, de egy csomó erdélyi "hard" meneteken is
nem kellett félni hogy felforr a víz, nem kellett óvatosan menni a bozótosba mert nem akadt fenn a tankidom semmin se, ha estél akkor sem horpadt a hűtő......
szóval kurvára gondtalan vele a motorozás
a futóműve vállalható, persze a romanicson kevés lenne
egyedül a varázsgomb hiánya a szívás
azt vettem észre hogy ha egy hosszabb meredekebb feljáró után azonnal le lett állítva szellőztetés nélkül nem indult be az istennek se, csak 10-15 perc pihi után, 8-10 rúgás nyitott dekóval és indult jól
pont emiatt volt cumi ha leállt feljáró közben
igazándiból én nem tudok mást mondani róla, fasza kis nyomatékos motor, ahol a wr250 egyes maxigázban ment én ott harmadik alapjárat közeli fordulaton, dupla testsúllyal
Sziasztok,

Nagyon ugy tunik,hogy Xr 400 vasarlasara adom a fejem. Fo felhasznalasi terulete erdok,mezok lennenek.
Ez lenne az elso 4 utemu motorom eddig csak 2 utemuekkel motoroztam. A barati korben van egy xr 600- az egy elegge megbizhato jo gep.

Hasonlo karbantartasi igenye van a 400-asnak is ? Olaj, szuro (1000-km enkent), szelephezag legyen rendben, meg nyilvan akopo dolgok (gumi,betet,tarcsa stb). Akinek van ilyen es segitene velemenyt mondani a tipusrol orok halam erte !
😀 😎
Szia megvan még ez halk vagy hangos dob (gyárihoz képest)
Ha jól emlékszem a vezérműtengelynél a csapágy porvédőjét az eggyik oldalon fent kell hagyni, az olaj kenés miatt.A másik meg a vázban is van egy olajszűrő ami elszokott koszolódni.
Kène neki, gyári új a bele. 60 üzemórával. :) Már másodjára törtènik ez a motorral. Le kell ellenőriznem rendesen az olajnyomást, ès az olaj útját, azt hiszem.
olajszivattyú működik rendesen?
60 üzemóra. Teljesen újak voltak. Gyári Honda.
Ennek megfelelően a hengerfej ès veztengely is gatter.
Ugyan itt 89-es xr600-ra hengerfejet keresek.
Sziasztok
Vettem egy 94-es Xr600rr-t
Valakinek lenne egy servicemanual hozzá ,(szelephézag érdekelne ,gyertya típusa , olajból 10w40 vagy 20w50 ,gyári gumik mérete és nyomás értékek ) valamint keresek hozzá gyári kipufogódobot is !
Ugyibár azt szokták mondani, h az akksi kapaciitás egy tized százalékával illik tölteni. Azaz ha 11-12 Ah-ás, akkor 1,2-1,2 amperrel. Alid-lidlibe autó-motoros napokon lehet kapni 3-4-5 Ft-ért olyat, ami autóra és motorra is jó, vmint nem tölt túl, mert átáll karbantartási töltésre, ha feltöltött. Ha a cellákban kevés a folyadék, akkor csak desztvízzel (ioncserélt) vízzel szabad utána tölteni. Olyan negyedévente szokták árulgatni, nézegetni hetente az oldalt.
https://www.aldi.hu/hu/informa...
olyan töltővel töltsd amit tudsz szabályozni hogy még véletlen se töltse nagy árammal, az egyik akkunak se tesz jót
még pár éve azt mondtam volna csakis yuasa akkut szabad venni, de mostanában úgy hallom az sem az igazi
meg aztán vannak érdekes dolgok
pl ez a két akku egész egyformának tűnik, de jó eséllyel mégsem......
https://www.auto-motor-akkumul...
https://www.auto-motor-akkumul...
helo!

Csak egy gyors kérdés XL600V Transalp (98) akksikarbantartással kapcsolatban.
Mit töltsek rá, és utána hogyan és mivel tötsem (autótöltő/motor csepp), viszont, ha cserész lesz akkor milyen akksit lenne érdemes bele venni? Valami újabbat v inkább maradjunk a régi beváltnál? a tapasztalataitok érdekelnének
Köszi a segítséget!
XR 650 hátsó féknyereg konzol, konzol védővel együtt eladó
14000.-
XR 400 kukactengely, és váltókar tengely kompletten párban eladó.
25000.-
XR 400 Higashi titán sport dob, Doma saválló összekötőcsővel..Xr 400-ra Plug@Play
60000.- Huf