{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5658896] 2020. 12. 04. 7:33
ini
Honda nem árul ilyet?
Csomó Honda kereskedés van az országban
[#5658885] 2020. 12. 03. 22:59
antpeter
Ha ez ilyen kockázatos,akkor nem éri meg,tényleg egyszerűbb levenni a hengerfejet,vagy amit te ajánlottál.Köszi
[#5658884] 2020. 12. 03. 22:57
antpeter
Az lenne a célom,hogy gyárit vegyek,de eddig csak2féle utángyártottat találtam.
[#5658852] 2020. 12. 03. 19:04
Poc
Ja!így lehet tönkretenni a szelep szélét, meg a gyertyamenetet is.Ha jól emlékszem levegővel fújják fel a hengert,ha nem szedik le a hengerfejet.
[#5658826] 2020. 12. 03. 17:53
ini
gyári szelepszár szimeringet vegyél, nekem az xr4-ben nem bírta 1000km az utángyártott(talán athena volt) utána ismét füstölgött
[#5658790] 2020. 12. 03. 13:58
antpeter
Sziasztok!
Alapjáraton füstöl az XL600, PD04. Szelepszár szimeringet kell rajt cserélni, ami kapható több motorosboltban, de nem tudom, hogy a dekompresszornak mi a mérete. Így ránézésre kisebb ,az biztos, de külön nem találok sehol, csak komplett tömítéskészletben. Tudna valaki segíteni.
A motor nincs szétszedve, egy ismerősömet kérem meg majd rá,ha meglesz a szimering. Valamint az a kérdésem,hogy szerintetek meg lehet oldani,hogy alátámasztunk a szelepeknek a gyertya furaton keresztül, és így nem kell levenni a hengerfejet.
Köszi
[#5657874] 2020. 11. 28. 14:28
norbo
Sziasztok!

XR 400 keresek megvételre (rendszamot elsősorban) ,bontószökevény nem kell köszi
[#5656502] 2020. 11. 21. 18:53
mocis
Gondoltam...
[#5656492] 2020. 11. 21. 17:57
ini
nem nagyon használom, inkább a gyerek mászkál vele aszfalton, ne az exc-be menjen az óra
de így se megy bele több mint évi 1000km
buzi vírus miatt az erdélyi menetek kimaradtak, így elkezdtem újra pecázni
[#5656475] 2020. 11. 21. 14:10
mocis
Ini hogy szolgál az Lc? :)
[#5656474] 2020. 11. 21. 14:06
mocis
Jőn a tél bevackoljuk magunkat Masteron a zöldet legelteti valahol?
[#5656471] 2020. 11. 21. 14:04
mocis
Egyiksem..
[#5655965] 2020. 11. 18. 12:45
T.Petya
Bocs ! Igazad lehet nem vettem figyelembe ,hogy az olajsütőkbe hamarabb tönkre megy .
[#5655943] 2020. 11. 18. 11:05
Poc
Ez alapján az fmx-ben simán lehetne 10ezer a gyári 3ezres előírás helyett.
650ccm 38Le
De a gyártó mégis 3ezret adott meg,szóval nem ettől függ az olajcsere.
[#5655740] 2020. 11. 17. 14:59
xr400r2003
Sziasztok! Honda XR 400 alkatrészei eladók, a hátsó tarcsavedo új gyári. Olajszuro új. A többi cucc használt. Egyben szeretném eladni 6000ft egyben. (a tarcsavedo volt anno 9000ft).tel:70 392 6846.
[#5650095] 2020. 10. 28. 10:20
kantorbalu
Üdvözlet!

CBF 250 kuplung javítás/csere előtt állunk. 2007-es, a tulaj (barátom) most vette. Azt már látom, ennek nem erőssége a kuplung, ahogy erre-arra olvasgatok. Még nem szereltük szét, pontosan nem tudjuk a hiba okát. Azt látom problémának, hogyha a gyári ilyen gagyi volt, akkor nem érdemes gyári alkatrészben gondolkodni, vagy hát nem tudom... Az oemparts szerint a szerkezet azonos az azonos évjáratú XR-250-nel.
Volt-e kuplung probléma az XR250-nel, és hogy sikerült megoldani? Ha nem gyári a csere alkatrész, akkor mit tettetek bele?
(Röviden annyi, hogy nincs meg az üres fokozat, csak gázfröccsel. Kinyomott kuplunggal is kúszik 1-ben a motor. Első körben lamella csere, vagy a kosár beverődése, vagy mindkettő. Azt gyanítom, a kosár anyaga lehetett gyenge, amit gyárilag beletettek. Régi fórumokon annyit találtunk, hogy új motor esetén is hamar jöttek ezek a problémák, de nem részletezték a megoldást.)
Ha tudtok valamit, köszönettel venném az információt!
Üdvözöllek Benneteket!
[#5649508] 2020. 10. 26. 7:04
ini
az xr4 méterre van a szerviz
de
nem mindegy hol használod, aszfaktos-földutas soft tekergés lehet 2000km is
ellenben homokbányás nyekeregtetés az 500 is sok
[#5649507] 2020. 10. 26. 7:00
T.Petya
Minél nagyobb teljesítményt hoznak ki azonos köbcentiből annál gyakrabban kell olajat cserélni .
400 cm3 35LE nincs kihegyezve .
[#5649505] 2020. 10. 26. 1:00
Geri86
Sziasztok. Az Xr 600-as vagy az Xr 400-as üzemórás?
[#5649025] 2020. 10. 24. 20:05
Poc
Sziasztok!
dominátor karbi szivatójához azt a menetes kupakot keresnék amibe a bowden megy bele.Az enyémen már nincs menet,épphogy megáll a helyén.
[#5647404] 2020. 10. 17. 22:03
bigeroj
XR 600-at keresek megvételre Normális állapotban, normális áron.... lehetőleg 91-Től hátul tárcsás verzióba... lehet papírozható, vagy okmány nélkül.. pénzkeret 500000.-Huf
[#5647401] 2020. 10. 17. 22:00
bigeroj
hátsó sárvédő műanyag fekete alsó toldatra gondolsz, amin van a rendszám világítás, prizma és a rendszám helye?...
[#5645194] 2020. 10. 08. 17:20
endrem55
Hol lehet vásárolni? Link? Köszi!
[#5645175] 2020. 10. 08. 15:50
tipis
Üdvözlet Mindenkinek ! Keresek Honda XR400 v XR250R gyári kipufogó dobot . Valamint a rendszámot tartó műanyag sárvédő betétet.
[#5630331] 2020. 07. 25. 19:34
Vendég2
Persze csak álom mert azzal megölöm magam, ha úgy meglenne csinálva ahogy a videóban van, 1-2 óra után nem lenne őszinte a vigyor,.