azért a 10+éves endúrós múlt kellett hozzá
voltam ezekem a helyeken 5 motorral, de ez tolta az adrenalint legjobban, amikor a lejtőn is maxigázzal gyorsítasz hogy utána fel tudj menni az emelkedőn, mert ha megáll akkor lehet kézben felvinni többszáz métert olyan helyeken ahol gyalog egyedül se tudnék felmenni
de az igazán űberfaszakirályság az a szerpentin volt lefelé(felfelé max 25 volt a tempó) olyan féktávokat lehetett venni hogy bármi mással elszálltam volna a picsába, folyamatos maxigáz menet, egy motoros nem előzött meg a hegy aljáig 😆
na itt olvadt el a jog dugója mert túl sok motorfék volt, haver nem volt olyan bátor mint én, ellenben fele súlyban se volt(én azért közel voltam a 150hez) szóval sokat motorfékezett egész nap
és a bihar csúcs volt a könnyebb 😆
másnap pádisról mentünk a tolvajkő irányába, az azért odabaszott a motornak is meg a szervezetnek is
amúgy egy crf300 van tervben a gyerekkel közösen
de nagyon távoli terv
nagyon tudtam hiányolni amikor egy 30+ fokos emelkedőn megfulladt....
utána jött a husky de azt sosem szerettem túl nyers volt a hegyi menetek harmadában az első kerék nem volt a földön
az lc4 meg egy világbajnok motor volt csak kanyarodni nem tudott rendesen túl nagy íveken tudott csak fordulni emiatt volt jópár kellemetlen helyzet
hát itt nagyon régi sincs meg új sem
xl-xr meg még kevesebb, kikoptak a lomok
amúgy én az xr4-est még mindig sajnálom hogy nem volt önindítója akkor jó eséllyel még most is a fészer oldalának volna támasztva
Sziasztok. Nógrád megye környéke keresnek megbízható jó motorszerelot.xl 200-om van de nehezen indul a oninditonal meg olyan hangok vannak hogy brutális.
ha hidegen füstölög egy kicsit én tuti nem nyúlnék hozzá, nekem is füstölgött a 400as aztán kicseréltük a szelepszárszimeringeket, nem is füstölt egy rövid ideig, aztán újrakezdte
utána olvastam szelepszárszimeringből csak gyárit szabad beépíteni
de ha mindig füstöl jó eséllyel kopott, fúrás új+dugó, de ugye ilyenkor van az hogy ha már fasza minden akkor ezt is cseréljünk meg azt is és egyből ráköltünk egy ökör árát...
Sziasztok
1997 honda xr600
Jól látom hogy kB mindent lehet kapni hozzá pl a Gerecse motornál?
Amit kinéztem egy picit füstöl, de nem tudom még hogy a videó hideg v meleg motornál készült e.
Ha melegen is füstölget akkor az már felújítás gyanús?
voltam ezekem a helyeken 5 motorral, de ez tolta az adrenalint legjobban, amikor a lejtőn is maxigázzal gyorsítasz hogy utána fel tudj menni az emelkedőn, mert ha megáll akkor lehet kézben felvinni többszáz métert olyan helyeken ahol gyalog egyedül se tudnék felmenni
de az igazán űberfaszakirályság az a szerpentin volt lefelé(felfelé max 25 volt a tempó) olyan féktávokat lehetett venni hogy bármi mással elszálltam volna a picsába, folyamatos maxigáz menet, egy motoros nem előzött meg a hegy aljáig 😆
na itt olvadt el a jog dugója mert túl sok motorfék volt, haver nem volt olyan bátor mint én, ellenben fele súlyban se volt(én azért közel voltam a 150hez) szóval sokat motorfékezett egész nap
másnap pádisról mentünk a tolvajkő irányába, az azért odabaszott a motornak is meg a szervezetnek is
amúgy egy crf300 van tervben a gyerekkel közösen
de nagyon távoli terv
azért azt is nekiengedtük a hegynek
a jog letérdelt de a malaguti bírja
utána jött a husky de azt sosem szerettem túl nyers volt a hegyi menetek harmadában az első kerék nem volt a földön
az lc4 meg egy világbajnok motor volt csak kanyarodni nem tudott rendesen túl nagy íveken tudott csak fordulni emiatt volt jópár kellemetlen helyzet
xl-xr meg még kevesebb, kikoptak a lomok
amúgy én az xr4-est még mindig sajnálom hogy nem volt önindítója akkor jó eséllyel még most is a fészer oldalának volna támasztva
Erdeklodnek,hogy XR400-ra rakott-e valaki mar pumper carbit ?
Ha igen akkor melyik tipus a legjobb ra, ami bevalt ?
Koszi elore is !
Kérdezném, hogy e tank és ülés XL 500 VAGY XL 600 Motorra való, vagy a váz az ugyan az nekik?
Ja és, ,eladók..megegyezés szerint,
utána olvastam szelepszárszimeringből csak gyárit szabad beépíteni
de ha mindig füstöl jó eséllyel kopott, fúrás új+dugó, de ugye ilyenkor van az hogy ha már fasza minden akkor ezt is cseréljünk meg azt is és egyből ráköltünk egy ökör árát...
1997 honda xr600
Jól látom hogy kB mindent lehet kapni hozzá pl a Gerecse motornál?
Amit kinéztem egy picit füstöl, de nem tudom még hogy a videó hideg v meleg motornál készült e.
Ha melegen is füstölget akkor az már felújítás gyanús?