Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
A 2000es évjáratú SM610S-nek a blokkja miben különbözik a 2006-ostól(az aminek már az "új" formavilága van)?vagy ugyan az a kettő,csak más rajta a karburátor?vagy az is ugyan az?
Előre is kösz!

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!
Husqvarnákban gazdag boldog új évet kívánok mindenkinek!
na ez 410es vagy 400as, de láttam már 610est 350es blokkal meg forditva!
Ez elég érdekes. Tavasszal hirdettek egy 2000-es évjáratú TE 350-et, még most is fent van a képesmotoron.
1995 TE 350 alvázszám tartománya: 3AE003 805 1995-1996 TE 350

1996ban meg jött mellé a TE 410, majd 97ben már csak a 410 maradt!
2AA00001 1996-1997 TE 410
ZCGH500A2WV001056 1998 TE410
ja, de márcsak 2 napig, utána már nem lehet forgalomba helyezni mivel türelmi ideje lejár az EUro 2-nek. de igen... tudom... te forgalomba tudod helyezni!
ahogy idén is veszel még 06s új husqvarnát dobozában
Volt 350 is!
Na ilyen!
95-6-ban már régen csak te410volt
1:33..okés köszi majd kipróbálom aztán ha nem be akkor megnézem 1:40-el is
köszi
Helló
Megvan még minden
Somogybabodon vagyok, kaposvári ill. budapesti átvétel megoldható,vagy akár postai utánvét(1990Ft)
Üdv
GP
70/270-6870
Üzemórás, 500km olajcsere, meg hogy öreg már!
mind1, addig probáljuk mig meg nem kapod!
de márcsak next year!
Jó napot mindenkinek foxinredsox sajnos még mindig nem jött meg a matrica Megint visszadobta hogy kézbesíthetetlen? ha igen akkor így jártam, nem tudom mi lehet a baj mert a pontos címem adtam meg ez biztos! ha meg eljött legalább szeghalomig akkor igazán nem tudom mért nem talált meg a postás, pedig ismer minket
Hali!
'95-'96 TE 350 -ről tudsz valamit mondani?
Blokkban az olaj! Lényeg hogy olyat keress aminek a jobb oldalán 2 vagy 3 csavarral egy kis dekni rögzitve, abban van az olajszürő, ha ilyen van neki akkor dual, de figyelem, ezek 5-7 LE-vel gyengébbek mint az üzemórások!

a kép a dual bal oldala!
köszönöm szépen a segítséget!mindenképpen a dual változatot néztem...ilyen versenymotorra egyenlőre nem szeretnék benevezni.azt még esetleg meg tudnád mondani,hogy a 98 utáni dual 610es SM-nek ilyen nedves karteles(ha nem keverem a fogalmakat ) az olajzása(tehát a blokk alján van egy olajteknő,amiben ben van az összes olajmennyiség és onnét nyomja föl a pumpa) vagy szárazkarteles és mittom én a vázba vagy vmi tartályba van az olaj?
és akkor asszem már mindent tudok a típusról
mégegyszer köszönöm a segítséget!
elméletilag 1/33 a keverék arány, de ahogy elnézem semmi gond hogy füstöl, bár adtol függ mennyire.
Hát az adtol függ melyik 610röl beszélünk, a Dual változat 98ota kapható annak a 28 nem sok ( külömbség, dupla olajpumpa és van papir olajszűröje a blokk jobb oldalán) ha olyat nézel ami kényszer olajzású akkor 500km olajcsere és 28000kmnél már min. 2 motor reviziót kelett volna kapnia.
Hali ,megvan még a cucc ami a képen van? Helyileg hol vagy?
jah bocsi azt kihagytam szal 1:30 arányban és omv bixxol-t ami elég jó olaj..már csak az ára miatt is de szentem ez nem lényeg..
És a 28ezer km az sok vagy kevés egy ilyen mociban?még nem volt ilyen nagy köbcentis egyhengeres motorom,szal nem nagyon tudom hogy ezekben mi számít soknak vagy kevésnek...persze gondolom hogy a legtöbb attól függ,hogy az előző tulajok mennyire gyepáltál,mert akár 10ezer alatt is haza lehet vágni egy ilyen mocit...tételezzünk fel egy átlagos tulajt....
hány km-nél kell egy ilyen 610esben szelepetállítani és vezérműláncot cserélni..stb...előírás szerűen...szóval itt a 30 ezer körül milyen problémák jöhetnek meg?
Előre is kösz!
Ok, de mégis mit keversz milyen arányban?
az olajjal nincs semmi gond amit használok..
meg a keverési aránnyal se kellene h gond legyen mert másik is ua így használják.. de szentem ott vmi karbibeállítás lehet a gond..nem tom..
de köszi