Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Msn címed elkérhetem? Kössz! Hali
Uhh. Kb. minden utcai supermotos ezt a kategóriát keresi, de sajnos sok kompromisszummal jár.... Nekem 450 és 510 SMR kivételével (kb. 1990-2003-ig) az összeshez volt szerencsém hosszabb-rövidebb ideig (inkább hosszabb, mert Mo.-n szinte eladhatatlan, jelenleg is van néhány db) és a motorod élettartama legalább annyira rajtad vagy a szerelődön is múlik, mint a tervezőmérnökökön, akik beleálmodtak egy kritikán aluli alkatrészt.
Nem akarok oktatni, de nekem pl. nem csak a száraz tények számítanak a számok tükrében mikor egy motort véleményezek. A 45 Le teljesítmény egyébként szerintem több mint elég utcára, túrázni, más kérdés hogy ezt egy motor hogyan, milyen karakterisztikával adja le, milyen a váltóáttételezése, és mennyi a tömege.
A Dual 610 SM pont egy akkora szemfényvesztés, mint amilyen jók a Husqvarna versenymodelljei. Az az a motor, amely normál utcai áttétellel esetleg 1-ben kupplunggal felcsalható kerékre, és utána szabályig forgatva egyenletesen húz, de az adrenalin, a vigyor a képedről csúnyán elmarad. 150-160 kg körül van, fékek jók, futómű elég, de azt a 45 lovat azon a gépen 25-nek érzed. Nem kifejezetten szeretem a japánokat, de kb. egy XT -XL 600-as szerintem érzésre sokkal jobban megy. Óriási előnye, hogy már van benne olajpumpa, és a kezdeti példányok olajzási és hajtókar problémái megszűntek, viszont van néhány apró típushiba ami megkeserítheti az életed, és vagyonba kerül. Ha ilyet veszel, nézd meg a vez. láncot mert a kinyúlt láncot nem feszíti meg eléggé sem a vezető, sem az automatika. Az automata feszítő régen koppra ér, mikor a láncod még kb. félig nyúlt állapotban van az eldobáshoz képest. Feszítő törés tipikus hiba ezen okból, átugorhat a vezérlés. Javaslatom szerint 6-7000 km után le kell cserélni a vezláncot, és kidobni a gyári feszítőt van helyette olyan ami nem egy 0,5 mm-s bilianyagú lemez, bírja..
Másik szabadonfutó probléma, ami az automata dekompira vezethető vissza, egy hajszálvastagságú rugó törik el vagy nyúlik ki, vezlánc cserekor ezt is cserélni nemom van-e 1000 Ft.
A legkivédhetetlenebb pedig: a lendkerékről egyszerűen leválik a mágnes, és összedarálja az állórészt.......ezt mondjuk nem tudom hogy lehetett elcseszni, de sikerült .Idióta megoldás még a dupla dekni a gyújtás felől, minden kancsó túlhuzza a csavarokat, bereped a dekni a csavartartó fülnél, és folyik az olaj, hegeszteni nem túl jól lehet....
Ha ezekre a hibákra odafigyelsz, és megelégszel egy átlagos teljesítményű géppel, akkor válaszd ezt. Én jobban szeretem a könnyebb, erősebb, robbanékonyabb gépeket az 570 SMR ilyen, nincs felesleges tömeg, annyi amennyi kell, az Eddy Seel 630 is erre az alapra épül. Egy jó karban lévő példánynak nincs túl sok ellenfele, bár egy 600-s Husaberg szintet azért közel nem ér el de nem rossz.....Olajpumpa van benne, de nem direkt, olajszűrő semmi, gyakori olajcsere, és állandó ellenőrzés kell neki. Hajtókar sztem kb. 1/3-t bírja ki a Dualnak....Szelepek hajlamosak beverődni, Kb. 8-10 e km full motorgenerál. Típushiba nem nagyon van, de a vezláncot ez is eléggé nyújtja, erősek a szeleprugói. Ami nálunk van abba is bele kell kotorni, eddig még sztem nem volt szétszedve, át kell nézni. Mondjuk ennyiért csodák sincsenek. Én igazából utcára egy 625 SXC-t vennék, bár 2000-es évjáratú KTM még tartja az árát a Husqvarnahoz képest, és annyival nem jobb amennyivel drágább, de jóval értéktartóbb, meg nem félnek annyira tőle. Jelenleg 650-es Husaberg van, de ez nem túragép, élménymotornak jobban funkcionál. A Husqvarna használt árak sztem európában itt vannak mélyponton a Husaberggel együtt, amihez a sok agyonszegelt összeokádott szemét állapotú kotvány mocsok által telített használtpiac is hozzájárul. Kinnt egy jó állapotú Dual 2500 Euro. Mert van elismert neve, múltja, és a tulaj büszke rá hogy birtokolja. Magyarországon a japán mánia az uralkodó. De ez már egy másik történet. Engem pl. évek óta nem tudnak meggyőzni, hogy egy hátul tárcsás XR 600 papír nélkül 350-400 e ft-t ér, kontra DR 350. Ugyan már. De DRZ sem kell, ami ugye 50 Le. Csak kár hogy 11000-es fordulaton, üveghangon átlagos futóművel és fékkel, és mindenkinek olyan van.
Hello Palcsee!
Úgy látom TE eléggé értesz ezekhez a motorokhoz...volna pár kérdésem...Szeretnék venni vmi nagyobb köbcentis supermotót.Kinéztem magamnak a Husqvarna SM610S típusát és olyan 2000 körüli évjáratban gondolkodok...volt esetleg ezzel a típussal vmiféle tapasztalatod?Nekem nagyon tetszik,meg azt mondták itt a srácok,hogy szervizelés terén is elég igénytelen...csak így ránézésre nekem kevésnek tűnik az a 45 lovacska(Yamaha FZR600R után ülnék át...)...és ha jól gondolom akkor Nálad van egy eladó SM570R.úgy néztem ez azért erősebb(meg persze könnyebb is),de szervizelés terén mit lehet elmondani róla?(ez az olajszűrős+pumpás blokk,vagy kényszerolajzós és x km-enként cserélni kell)mennyire tartós?vagy inkább versenymotor,üzemórás blokkal?
Tudnál esetleg ajánlani nekem egy motort?Elképzeléseim:mindenképpen supermoto(később szeretnék bele enduró kerekeket is...)nem akarok folyton szerelni,nem vagyok egy motorgyilkos fajta ...és jó volna vmi olyan ami elég erős, őrültködésre,kisebb túrázásra használnám,ritkán két személlyel...asszem ennyi
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia Fox! Meg tudnád mondani, hogy wr125 és wre125 között kipufogó és a karbi kivételével van valami különbség még? Pl valami szarabb anyagból van vagy rosszabb minőség! Köszi
Hali
Mocivásárlás előtt állok szeretném kikérni a véleményeteket! Kinéztem jópár mocit most 2 Husqvarna között vacilálok egy 2000-es és 2001-es ha jolt tudom 2000 után volt a váltás szal külömböznek a mocik! (tételezzük fel h közel hasonló motorikus állapotba vannak)
Ti mit tapasztaltatok vagy hallotatok a mocikról osszátok meg velem rámfér pár jótanács!

Válaszokat előre is köszi!
minden exc-n lehet gyujtástérképet változtatni?
Hogyan?
Alul meg felül erős mint az állat de középen tök döglött és nem lehet sem a kipufogóvezérlésen sem a gyújtástérképen változtatni (KTM-en mindkettőt lehet).
Mik a hiányosságok?
azt mindjárt gondoltam!

Szépek az új hászkik egytől egyig!
Kinézetre viszont nagyon ott van, ez kétségtelen!
Arról azért nem ír annyira jókat...de mondjuk ha hozzám vágnának egyet ingyér, biztos ki tudnám küszöbölni a hiányosságait
én a wr300-ra gondoltam!
Mármint melyik "ez"
GD tőled függetlenül valamelyik éjszaka akadtam rá erre a tesztre!
szerintem bejönne neked ez a cucc!

Sziasztok!
Nemtudja valaki véletlenül, hogy a 2006 sm 610esek biztosítéka hol lehet?
köszi
Enduro teszt
foxinredsox tudnál nekem adni egy telefonszámot amin utól tudlak érni. szeretnék venni egy racing faridomot. előre is köszi
Most hogy mondod, tényleg , észre sem vettem, kösz az infót!
kösz a részletes infót!
Az egy 2000-nél sokkal-sokkal régebbi motor, új idomszettel átöltöztetve. Nézd meg a hátsó lengővillát (1994-ben már gömbölyű), a fekete japán féknyergeket (NISSIN) és a SHOWA fordított első villát. A '94 utáni modelleken ezüst BREMBO fékek vannak, sima villa váltotta fel a fordítottat '98-ig 45 mm átmérővel, utána 50 mm majd utána fordított Marzocchi. Az oldaldeknije már szerelhető, és a kipufogója is duplacsöves, sztem '93-as körüli.
Az olajpumpás csak berugós változatok a legjobbak belőlük. Szerintem jobbak a Dualnal, és nincs annyi konstrukciós hibájuk sem amellett hogy sportosabbak.
Szép motor!

Kerestelek ma, de nem voltál elérhető! Az email-em megkaptad?
Szia Fox! Meg tudnád mondani, hogy wr125 és wre125 között kipufogó és a karbi kivételével van valami különbség még? Pl valami szarabb anyagból van vagy rosszabb minőség! Köszi
@Albijam:

2004.10 800.000Ft plusz 135000 regadó
5"felni hátul, Magura X-Line kormány, Magura 13mm fék, Akrapovic kipuf rendszer, Stundenzähler, kb. 25 óra
bocsi 48!
46 pacis és dellorto karbi! ha tényleg S akkor olajpumpa meg szürös! Vedd meg ha szép és jo!