. Ha valaki tudna vagy egy linket,(ahol megrendelhetem..)vagy egy ilyen kosarat dobni,azt nagyon megköszönném. Méretek: 16mm csapszegátmérő,20mm a hajtókar belső átmérője,"szeme"... 16mm a hajtókarvastagság.. S.O.S! E-mail,vagy telefon...30/465 85 58..... cross77@freemail.hu Köszönöm!
A jelenség tipikusan attól van, hogy nagyon nagy a csillapításod mind a két irányban (húzó-nyomó). Befele (nyomófokozat) azért van ez a beesés, mert a túlzott csillapítás megakadályozza a telót abban, hogy összeüljön-gondolom, ez volt a cél. Igen ám, de amint a leszűkített keresztmetszeten átfolyik az az olajmennyiség, ami a fékezés miatti terhet képes elnyelni, hirtelen átesik a ló másik oldalára és túl puha lesz. Ettől esik be. Ez az egyik. A másik oldalról viszont (húzófokozat) szintén ugyan ez áll, csak ugye akkor nem ébrednek akkora erők, hogy ezt a hirtelen "csillapításmegszűnéses"
Szóval mindenképpen vissza kell venned a csillapítást, a rugót meg elő kell feszíteni vagy keményebbre kell cserélni. EZUTÁN van értelme a csillapítást nagyobb mértékben állítgatni, mert erősebb rugóhoz feszesebb csillapítás jár a pattogás megelőzése miatt is, meg az sm-fíling miatt is
Amúgy szép a vas, grat hozzá!