!
, vagy csak manualos, vagy talán mindkettő?
. Ha viszont így sem tudod, tekerj vissza mindent alapállásra, aztán azt a csavart, amire gondolsz, hogy a rugót állítja, tekerd be (+ irány) és nézd meg az eredményt. Elvileg az alap csillapítással érezhetően gyorsabban kellene visszarugnia a telónak. Ha ezt megtaláltad, a csillapítást is állítsd be a Neked megfelelő mértékűre. Csak EXC-ről van némi tapasztalatom, a cimbi gépén teljesen ráadtuk a rugóelőfeszítést és még az is kevés volt
, hiába, az enduró az enduró és nem sm. Alattam szinte beesett a kormány (mondjuk cimbi 75 kg, én meg 90
), ilyen esetben csak egy keményebb rugó segít
.
SMR/TE 510 07-08 462 Euro henger dugó kompl.
amugy azt elfelejtettük hogy fötengely és hajtókar is benne van abban az árban (SM/WRE 125 07-08)