Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ki mire van ráállva. :o)
nekem meg hyundai-om :o)))
Én mazohista vagyok akkor, mert Fiatom van !
A Hyosungon fordított teló van és állítható ráadásul!
de abaszolút megértem azt, aki nem foglalkozik a buta előítéletekkel, és reálisan dönt!!
szerintem ezt mi is megértjük. Sőt Túró még írta is hogy tuti túramotor... Ha nem lenne pénzem egy Kawa 636-ra, vagy egy hasonló Japán csodára, akkor lehet hogy én is emellett döntenék... de lehet hogy inkább egy jó használtat vennék... Mindenesetre nem itélem el, nézem le azt aki ilyen motort vesz. Sőt az MZ-seket, Jawasokat stb.. sem!!!!

LX
mit is???
s ki nem érti meg!?
írtam, hogy tökéletes túramotor!!!!
na azért nem az olasz motorokról fogják a megbízhatóság szobrát mintázni.. sőt.. és ha az autókat vesszük alapul összehasonlításban, akkor a ADAC-nál a hyundai a fiat előtt áll emlékeim szerint.

másik oldalról pedig ha a gt650-et az sv650-hez hasonlítod, ami 1 az 1ben versenytárs, akkor már nincs az a különbség műszakilag-technológiailag, mint amit a "japán"-okról írtok. ugye nyoma sincs a high-tech-nek, fordított telónak, radiális féknek, meg társainak..

félreértés ne essék, én is japánt vettem, de abaszolút megértem azt, aki nem foglalkozik a buta előítéletekkel, és reálisan dönt!!
akkor jolemlékeztem hogy láttalak már valahol... megnéztem az infodban a képet és nagyonismerös volt
a motornak sokfelé volt már sikere, ha rajta ültem ugyis, ha nem akkoris... senki nemhuzta még rá a száját aki hajlandovolt odajönni és megnézni közelebbröl.
Senki nem akarja elvenni ezeknek a motoroknak az érdemeit, csak egy "kicsit" drágábbak, nem is szólva a Ducati szervízköltségeiről!
Persze nekem is kellene egy RSV Mille, ez nem vitás, de sajnos nagyon csúnya az ára!Nekem nem mindegy, hogy 3,5 milla vagy 1,5 milla fekszik a kavicságyban !

Ez a motor csak az SV650-nel hasonlítható, igazságtalan lenne egy GSxR600-al összehasonlítani, mert természetesen lemaradna!
Kicsi, technikás pályára jó (Euroring), mert könnyen fordul és nyomatékos, itt akár a nagyobb gépeket is meg lehet szorongatni vele, a Hringen viszont bármelyik 600 sor4-es lenyomná, hiszen azok még 200-tól elég vehemensen gyorsulnak a Hyosung onnan már nem egy erőmű!
Komoly pályázáshoz a kp. rugóstagot érdemes kicserélni valami komolyabbra, mert a gyárinak csak a keménysége állítható!

Utcai motornak viszont kiváló , nem sok kifogás lehetne ellene felhozni!
A novemberi Motorrevüben benne lesz a 25 e Km-es tartósteszt végeredménye, szétrámolták a blokkot és belekukkantottak, annyit előre, hogy nincs oka aggodalomra a Hyosung tulajdonosoknak!
Jaja! És teremjen mindenki kertjében benzincserje meg gumifa!
Nekem legalábbis jól jönne...alig van pénz benyára, a motorom 70 km-re tőlem, valszeg a főtengelycsapágy épp készül megadni magát, karbit is kéne cserélni, mert szétcseszte az első tulaj...
biztosan alaptalanul

téma lezárva!

motorozunk ez a lényeg!
éljük túl. ez a másik!
... és a duplájába kerülnek
illetve SP2....

LX
aprilia, ducati, ?? ezek azért messze alacsonyabban pörögnek :o)
s motorok a javában.... :o)
Hát nekem éppen egy olyan motor kellett ami kisebb fordulaton üzemel mint a Bosch flexem. Ellentétben néhány mai sikermodelllel. Ja, és nem árt ha jól néz ki, de ez szólt bele legkevésbé a döntésbe.
most nem arról van szó!
Nekem volt már szerencsém élőben látni a hölgyet........
valakinek a külsőség kell, hogy felfigyeljenek rá.

na én ezért sem a hyosungot vettem. erre nincs szükségem :o))
nem csak a motort nézik meg, hanem azt is aki rajta ül...
Jó választás volt, ebben a kategóriában nincs is nagyon ilyen árú moci, max használt.
tudom.
sz"tem nem gonosz, csak nem jön be neki a Hyosung.... én sem vennék, de pl. suzukit sem.... ezért mert nekem nem jön be. attól még lehet jó moci....
egyébként Túró pedig a gonosz kis népművészetimázascserépedény!

LX
túró: teeeee vagy....
ja, de nem kéne! ez lemaradt!
örülök, hogy nem szar!
ez tényleg remek egy "új"motortól! új = most debütáló márka
komolyan!
nem mondom hogy ronda, mert egyáltalán nem az a gt.
használja mindenki egészséggel.
igen énis ceglédi vagyok és folyamatosan itt ténykedek cegléden. meg a környéken. a környék meg folyamatosan tágul, csak legyen kivel menni

a hyosungrol...
motorválasztás elött álltam, igy figyeltem fel rá. elötte nem is igazán foglalkoztam vele, mert volt robogom, aztán ugyvolt hogy marad is még joideig, és csak jogsim lesz. de aztán három kosárnyi szerencse (meg az elmaradhatatlan szülöi szeretet, és támogatás) adta a lehetöséget hogy válasszak magamnak egy megbizhato MOTORt. majdnem honda lett belöle, és az utolso pillanatban mondtam azt hogy menjünk el hyosungot nézni. olvasgattam elötte a hyosung klub forumát, olvastam mindent amit csak találtam rola. hát bevállaltam.
mondamom sem kell azota is azon gondolkozom hogy hogy dönthettem ilyen jol...

a mocimat imádom, a hyosungos kiscsapatot imádom, a hozzáállást is imádom, nagyon rendben van. alakulgat a v2kupa is, a gt250 is bizonyitott már 24oráson, engem 100%-osan meggyözött.
jah és külön kiemelném hogy sárga gt125 nemvolt, de én ragaszkodtam hozzá, és megoldották a fiuk! pedig nehéz feladat volt biztos

egy kényelmes turás gépre vágytam, ami keveset kajál, és mégis annyira szorakoztat hogy folyamatosan fülig ér a szám töle, és meglett... azota örülök és gyüröm bele a kilométereket, megállja a helyét mindenhol. és persze mindenhol megnézik.