Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A blokkal nincs semmi gond, erősebb mint az SV. Technikailag nagyon kiforrott konstrukció, apró esztétikai hiányosságok vannak még rajta. Szerintem a moci külseje (teljesidomos) nagyon jól sikerült, tetszik az MV Augusta-s első lámpa.
röviden : néhány év!!!! Éppen erről beszéltem.....

LX
nem tetszik mert hyosung! :o))
én meg egy öntelt fasz vagyok, aki a japánokban hisz motor ügyben.
Félreértettél, én nem járok pályázni, de Agytágító igen, és így neki van összehasonlítási alapja az SV650 és a GT650 pályán való használatáról. Én kipróbáltam mindkettőt egyébként, és nekem elsőre a GT volt a szimpatikusabb, ebben a kategóriában az SV-n kívül nem nagyon van más gép amivel hasonlítani lehetne, mert egy 3M forintos sor4-es hipersport géppel szemben igen sok más "márkás" gép is elvérzik. Anno amikor a Daewoo vagy a Samsung megjelent Európában, hasonló volt a fogadtatásuk mint most a Hyosung-nak, szerintem a történet is hasonló lessz. A gép pedig kiforrott, ami nem azt jelenti, hogy tökéletes, de nincs is semmivel lemaradva. Suzuki nekem sem kéne, nem tetszik. Seat-om van, immár a harmadik. Pedig azt is köpködte 93-ban mindenki. A piac diktálta feltételek és a komoly verseny miatt már nem úgy megy a termelés mint ahogy 25-30 éve, nagyon sok a közös alkatrész és beszállító a termékeknél, így az igazi súlya már nem a "gyártó"-nak, hanem az utólagos kiszolgálásnak.
a látott képeket bármivel megcsinálod. ergo ez nem előny.

az olcsó alkatrészár igen.
szuper ötlet, a magyar piacra behozni egy olcsó motort. ezzel kasza lesz az tuti.

a suzuki is jó autó, mert nem romlik el....
nekem viszont nem kéne.
Nekem ebben egy kicsit más a véleményem, a munkám során nagyon sok olyan dologgal találkozok ahol az olcsóbb termék nemhogy eléri, hanem igen soxor pontosan ugyanolyan minőségű mint a márkásabb. A trükk ebben az, hogy a "nagy" márkák is olcsóbb munkaerővel más országban dolgoztatnak be, és az esetek nagy részében ez a beszállító előbb-utóbb saját márkaként is megjelenik a piacon. (l. Acer termékek, 4-5 éve még nem is hallottál róluk, most meg az EU notebook picának legdinamikusabban fejlődő, és lassan legnagyobb részt kihasító cége, régebben a Compaq és Dell cuccok nagy része náluk készült). A lényegesebb különbség szokott lenni az utólagos support/garancia/alkatrészellátás, ebben a Hyosung magyar importőre viszont igencsak ott van a szeren. A japán társak megszorongatásáról pedig kérdezd meg Agytágítót, ős sokat pályázik a géppel, és sok SV650-es motorossal találkoztott.
Cala,

egyrészt igazad van. Másrészt azért azt is tegyük hozzá hogy általában az olcsóbb "termék" (akár autó, motor, mikro, video, dvd, stb....) nem éri el a drágább, bejáratott márkák minőségét. Nem azt jelenti hogy rossz, csak nem éri el azt a szinvonalat. Kivételek is vannak természetesen. Én nem ültem ezen a típuson, viszont a tesztjét elolvastam. Szimpatikus volt. És nem kizárt hogy néhány év múlva, sok tapasztalattal felvértezve ott lesz a szeren, de azt nem hiszem hogy egy kihegyezett (és sokkal drágább!) japán sportgépet megszorongatna a pályán.... (természetesen egyenlő képességű pilótákat feltételezve!) Abban viszont teljesen igazad van hogy ne mondjunk véleményt addig amíg nem próbáltuk. (max olyat hogy : Nem tetszik, mert piros vagy zöld vagy kék...stb.)

LX
Imádom amikor sok olyan ember mond véleményt aki nem használta legalább egy-két hónapig az adott terméket/motort/nőt. Kb. mintha én a kútfúrásról tartanék előadást könyvek alapján. Igaza van Agytágítónak, ülj rá, próbáld ki, és utánna véleményezz. Az importőrnél a próba bejelentkezés után könnyen megoldható, nagyon rugalmasak a fiúk, csak bátran!
"túrázni tuti tökéletes motor!"

Nyugi pályára is jó!

"olcsó húsnak híg a leve."

Nézd meg, próbáld ki és utána mondj szerintem véleményt!

Egy kis ismertető a motorról!
Vazz, Andyka te is ceglédi vagy? Végre egy motoros a szülővárosomból is. Eddig csak műmájereket láttam.
kösz.
azt hittem olcsóbb.... egy 650-esért.... a teszten jókat írtak róla...

LX
1 nullával kevesebb na!
14450000 mindennel.
olcsó húsnak híg a leve.
persze jó is lehet.
túrázni tuti tökéletes motor!
annyit írtatok már az áráról... most már érdekel hogy mennyi az annyi? Mennyi az a nagyon olcsó?

LX
Csak nyugalom, mindegyiket megveszem... Idôvel... (a pénz nagy úr!!!)
így változik egy r6 rajongó álláspontja...
Végre egy értelmes topic... Csak így tovább Hyosung rajongók!
nagy ötlet volt létrehozni a topikot, grat eszembe juthatott volna mondjuk nekem is bikepics.com-on hyosungok között lehet találni pár különbözöfeliratos gépet. pl enyém naked, de a többi kép között van comet is... és mégis ugyanazok.
Üdv, ha gondolod felhívsz és összefutunk valahol. Szép város, sok jó csajjjal vagy jó sok csajjal.... Mivel többek között az EFK-nak (Egészségügyi Fősikola) dolgozom mindkét előbbi állítás helyénvaló. Remélem a héten már nem leszek lázas, és gurulhatok végre.... Ha Hyosung-ot szeretnél akkor a helyi márkakereskedő és az importőr is maximálisan segíteni fog mindenben (tesztvezetés etc.), vagy hívj nyugodtan.
Nagy gratula a géphez cala! Nekem is nagyon tetszik a gép és előbb utóbb szeretnék egyet!
Valószínű foglak látni mivel Nyíregyen dolgozom.
követelem a jogdíjat!!!!! Nekem nem bejön, hanem már itt áll a garázsban . Az csak egy dolog amit a moci tud, meg ahogy kinéz, az ami ezen felült nagyon tuti, az a kereskedők és főleg az importőr hozzáállása a dolgokhoz, olyan rugalmasak mint a rágógumi, és jó csapat kezd körülöttük alakulni. 3 dolgot szoktak kérdezni ha megállok:

1, Milyen Ducati ez? Mert még ilyet nem látott.
2, Hyosung???? Az meg micsoda? De k*rva jól néz ki/megy/jó a hangja.
3, Tényelg csak ennyibe kerül????

Még járatós, de a második fázisban , úgyhogy "finoman" már meg lehet kergetni egy kicsit, bár nem muszály a klasszikus értelemben, mert V2 a jobbik fajtából, azaz megy mint állat minden fordulatról, és nem csak 10e fölött kezd élni a blokk. Kb. 15 féle gépet próbáltam ki mire ennél a gyönyörűségnél kikötöttem, ebben volt túraendúrótól kezdve sokminden. Ez a gép megfogott. Ezer köszönet DD-nek és Hegedának (Demeter Domokos), valamint a Hyosung Klub hozzásszólóinak hogy segítettek TÉNYLEG mindenben, és segítenek azóta is.


A teljesen szubjektív véleményem a gépről pedig az, hogy valószínű sohasem fogom kimotorozni belőle amire képes, de még belőlem is kihozza a kanyarvadászt, a nyomatékrugalmassága pedig hihetetlenül kezessé teszi közutakon. Az SH változat (félidom, magas kormány) tuti kényelmesebb, de a GT annyira szép, hogy a kis városi csuklófájdítást megéri. Agytágító honlapjáról szinte minden infót össze tudsz szedni, ha mégis kíváncsi vagy másra is akkor a számom +36 20 372 63 13.

Hát cala a te mocid képe volt kéznél az összehasonlításhoz, remélem nem haragszol?
Amúgy nekem is belyön ez a moci, hátmég az ára!
Szerintem, pedig szemből nézve kicsit távolabbról ilyen tűzpirosban aszinné az ember, hogy egy DUCATI

Ha jól tudom, még járatós ugye? Ha bejárattad, megosztanád velünk eme új fórumon keresztűl, hogy mennyit megy végre, persze ha kihuzatod

A válaszod pedig kössz!
Ja, és még valami, az előző gépem ami itt Honda CBF 250 néven fut pl. Brazíliában Honda CBX 250- ként vagy Honda Twister néven már 2001 óta kapható, pedig a hivatalos bemutató csak 2004-ben volt . De az USA-ban és és Kanadában Honda Cyclone és CB250F néven vásárolható 2000-től, de ha Japánban vagy Indiában szeretnél venni belőle, a kereskedő csak a kezét fogja széttárni, mert nem is hallott róla....
Szia, az elsőn az én bringám van, a második az promó kép, gondolom másféle szitázással mennek a gépek a különböző kontinensekre. A Comet név már ismerősen cseng egy csomó országban (rajtunk kívül), így v.színű ezért került rá ez a felirat. A naked 250/650 -es széria fut egyébként ezen a néven pl. az USA-ban is. Az enyémen pl. jövő hét elejére Motul felirat lessz, de ettől a bringa nem változik .
Nem hittem volna, hogy én fogom létrehozni ezt a topicot de mivel nem tudtam volna hova írni és ilyen még nincs, ezért létrehoztam, ugyanis nagyon kiváncsi lennék egy apró dologra! Az első képen egy "valódi"-nak a fényképe van, aminek ugye a tipusa: GT650R A második "egyfajta gyári" kép, amin énszerintem ugyan az a motor van mint amit kapni lehet, ha igen akkor mi akar az lenni az oldalán lévő felirat: Comet650R