Hasonló gonddal küzdöttem. Tartósan nagyobb sebességnél/terhelésnél leürült az úszóház és egy henger leállt, a gép elgyengült, rángatott. Elég parajelenség, mert sem a gázreakcióra sem az indításra nincs hatással, "véletlenszerűen" jött elő. A közös a nagy teljesítményigény volt, először két személlyel tartós 120-130 körül jelentkezett. Egyedül meg 160 felett. Szóval az átlagmotorozást még nem is nagyon zavarta, különösen hogy nyáron mikor átöblítette a friss benzin ritkábban jelentkezett. De a végén a tavaszi első motorozáskor már nagyon durván csinálta, 110-120 körül is rángatni kezdett, ha behúztam a tengelykapcsolót az egész motor, leállt, viszont amikor ráengedtem újraindult. Cseréltem gyertyákat (hátha elektromos hiba...) benzinszűrőt, szétszedtem a benzincsapot, a vákuumos benzinpumpát, teszteltem... jó volt. Motoroztam nyitott tanksapkával, hátha szellőzésgond. Nem az volt. Kapott tisztítóadalékot, prémiumbenzint. Javított a helyzeten, de nem szűnt meg teljesen. Nem volt lelki erőm szétszedni a karburátorokat is (mert akkor egy ilyen korú gépen illik pár tömítést is cserélni, különben kezdődik az itt csöpög-ott szivárog...) , bár az előző Hyo-m (egy 250-es) már adott rutint a témában. Emlékeim szerint abban volt egy utolsó finomszűrő a karburátorban, gondoltam - már csak - annak a részleges dugulása (áteresztőképesség csökkenése) lehet az ok. Elég kontár módon ezért a helyükön kaptak egy tisztítást.. Leürítettem a benzint belőlük, hogy a tűszelepek nyitva legyenek, a benzincsőbe küldtem egy kevés féktisztítót, majd átfújtam sűrített levegővel. Alaposan, ne maradjon benne amikor indítom. Most jó a gép, és ez a tisztítás-átfújás a tavaszi olajcsere mellé felkerült a rutinba...