?
Nos jó esetben a gyártót földi halandó el sem érheti, legfeljebb a portáig telefonál
Ő küldi vissza, vagy a nagykerhez, vagy közvetlen a gyártóhoz, attól függ éppen hány lépcsős a rendszer. (ugyi gyártó-nagyker-kisker-földi halandó) Nos a gyártónak felelösséget kell válalni az általa előállított szarjáé. pl. nem lehet a kolbász mérgezett, a kóla bedöglött, a sör pocsojaízű, vagy egy motoros csizma leváló talpú. De gyártás során előfordulhatnak hibák és esetleg kikerülhet a termék a kereskedelmi láncba. Pl. Ilyenkor szokott lenni amikor tízezrével hívják vissza a járgányokat valami elbaszott faszság miatt.
Akkor csak kapugarancia van
igenis menj el a fogyasztóvédelemhez!az esetek nagyobb százalékában a vevőnek ad igazat.
akkor aztán majd kussban lesz a hölgy.
nekem egy szar edzőcipőnek1év után kettészakadt a hátulja és a deichmanban sűrű elnézések közepette cserélték be...na szóval ez a lényeg!
Vizsgabázis? Az nem szól
Rendőr, ha útközben megfog? Az már igen.
Tréler vagy útvonalengedély........de jó magyar szokás, hogy elsunnyogsz vele a vizsga helyszinre, de abból lehet bibi