{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5566463] 2019. 09. 27. 19:58
ini
az alu egy nagy "átbaszás" a cro-mo váz se nehezebb csak az alu divatosabb lett
az alu egy előnye a vázban hogy merevebb, de hátrány is mert képes eltörni emiatt, nem képes "kirugózni" aztán eltörik a sok begyűjtött feszültség miatt
a térhálós cro-mo váz a tuti, mondjuk nekem mocsok ronda
[#5566462] 2019. 09. 27. 19:45
elektro-motor
Mert maga a repülő nem egy merev szerkezet, és az szépen térhálósra tervezve megtartja magát! év elején láttam egy bazi nagy szállító repülőt , szerintem még tankot is tud szállítani , és amikor repülőnek készül az alu-lemez akkor ahhoz megvannak a megfelelő ötvözők amikkel az Alu a maximumot tudja! De egy biztos, hogy aluminium páncélzatú harckocsi nem valószínű, hogy lesz!!
[#5566461] 2019. 09. 27. 19:37
Bogyó_bá'
De ha az adott típusú motorkerékpárra az a kuplungkar homologizálva van (a gyártó kifizette a vizsgálatok díját) akkor is be kell jegyeztetni a módosítást a forgalmi engedélybe. Tükörrel szerintem nem b@szkódnak, csak legyen rajta E jelzés....
[#5566460] 2019. 09. 27. 19:33
ini
olyan mint a vonóhorog, ha van típusigazolása akkor fel lehet tenni
[#5566458] 2019. 09. 27. 19:24
needee
Pár napja itt a SM-on megjelent cikkel bogár került a fejembe.
Hol van az leírva, szabályozva, hogy milyen alkatrészre cserélhetem ki a motorom kuplung illetve fékkarjait és tükreit?
Van valakinek erről pontos hivatkozása?
[#5558965] 2019. 08. 03. 13:16
jimy_L
Felírod papírra a régi állását, meg a cseréét is. Oszt rá vezeted az adásvételire, mikor eladod, hogy óra csere volt ekkor és ekkor,ezekkel változott a km óra állása. Meg műszakin is szólsz, ha kérdezik. Ennyi.
[#5558954] 2019. 08. 03. 11:20
JOE01
Üdv.

Olyan kérdésem lenne, hogy ha óracsoportot kellene cserélni, mert meghibásodik, sérül stb. arra van-e lehetőség régebbi motoroknál, ahol a kilométeróra állas nem digitális, hanem mechanikus. Ekkor, hogy lehetséges a csere a kilométeróra állás nyilvántartása miatt? (mármint ha a csere óracsoportban kevesebb a km állás)
Köszönöm!
[#5538792] 2019. 04. 21. 14:13
Gino
Igen.
[#5538777] 2019. 04. 21. 13:13
CrossBear
Bontási igazolás nélkül is ?
[#5538776] 2019. 04. 21. 13:12
robesz87
Nem, véglegesen is ki tudja!
[#5538774] 2019. 04. 21. 12:59
CrossBear
De az úgy csak ideiglenesen van kivonva nem ?
[#5538772] 2019. 04. 21. 12:31
robesz87
Hello! Az eredeti tulajdonos bemegy az okmányirodába és kivonatja forgalomból! Ha jól emlékszem 2800 Ft! Utánna te megveszed adásvételivel amire rá van írva,hogy forgalomból kivont, okmányok nélkül!
[#5538764] 2019. 04. 21. 11:34
CrossBear
Sziasztok :)
Egy komoly kérdéssel fordulnék hozzàtok pozitìv vàlasz reményében.
Szeretnék vásárolni egy 520-as EXC-t aminek vannak papírjai,viszont én kizàrolag pàlyàn szeretném hasznàlni...tehàt nincs szükségem papírokra,forgalomirányító..elég lenne nekem az adàsvételi.Hogyan lehetne ezt megoldani ,hogy az atirasi dìj elkerülhető legyen ,illetve semmi egyéb díj ne merüljön fel a motorral kapcsolatban?
[#5533714] 2019. 03. 27. 15:40
ferivagyok
egyet ? több száz fut csak a környéken, régi CBR900 asok ki tudja hanyadik blokkal a váz köszöni szépen jól van pedig párral rendesen kerekeznek a kölykök, zzr1100 is van pár 90 es évek elejéről és az meg tényleg nehéz bringa stb 80 as évekbeli gixxer stb is elvan még legalább az alut nem marja a rozsda
[#5533710] 2019. 03. 27. 15:21
elektro-motor
A múlt héten láttam egy MiG 21-et a Pápa-i reptérnél az oszlop tetején kiállítva!
[#5533665] 2019. 03. 27. 11:07
zsonyi1
Aki már utazott repülön és látta a szárnyat mit mutat be repülés közben az tényleg tudja hogy a macskakö,kátyu stb semmi ahoz képest.A mai napig vannak 20-30 éves repülök használatban.Tehát nem olyan rossz az az alu.Inkább én máshol keresném a probléma okát..
[#5533663] 2019. 03. 27. 11:01
kawa70
A repülő se sima uton megy. A macskakö kutyafasza a légörvényekhez meg viharokhoz.
[#5533661] 2019. 03. 27. 10:48
elektro-motor
Rendben, csak van egy kis különbség! A repülőnek ritkán kell macskaköves kátyús úton zötykölődni! Attól pedig még messze vagyunk, hogy mindenütt sima egyenletes minőségi utak legyenek!
[#5533651] 2019. 03. 27. 9:56
kawa70
De legalább benne van az anyag annyi pézért
[#5533649] 2019. 03. 27. 9:35
Zoli3210
A kawa sosem a súlycsökkentő cég volt.
[#5533638] 2019. 03. 27. 8:15
katarak
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_750_f/honda_vfr_750_f_nevre_irva-13659956
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_750_f/honda_vfr_750_f-14168067
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_750_f/honda_vfr_750_f_rc36_megkimelt_friss_szerviz-14171868
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_750_f/honda_vfr_750_f-14100834
[#5533627] 2019. 03. 27. 6:58
kawa70
Nem mondtam hogy egxetlen út, de egyfajta irány, szerintem van létjogosultsága. Nekem kimondottan nem tetszik a térhálós váz, bár nem vitatom a megfelelőségét. De az is a súlycsökkentésre törekszik.
[#5533626] 2019. 03. 27. 6:53
zsonyi1
Repülök..
[#5533625] 2019. 03. 27. 6:53
zsonyi1
Csak halkan jegyzem meg hogy a tepülök váza is aluminium nagy %-ban.Na az kap igénybevételt rendesen.Ha ott megfelelő akkor szerintem egy motort is kiszolgál.
[#5533624] 2019. 03. 27. 6:48
Zoli3210
Mondjuk pl a H2 terhalos csovaza jo lesz?
Nagyon regota alkalmazzak az ilyen Vazat. Tény hogy a a japok jobban szeretik az alu hidvazakat, de nem ez az egyetlen ut.