Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÉN rögtön NKH-znék.Ugyis csak adatlapot adnak,olcsóbb a vizsga,és jó esetben nem pingvineznek ennyit.Spórolsz az idővel.
Mivel le van járva róla a műszaki, így ez azt is jelenti nekem egyből, hogy nem vihetem akárhová vizsgáztatni, hanem mehetek az NKH-hoz, hogy vizsgáztassák le és javítsák ki a hibás adatokat?

Vagy vizsgáztassam le ott ahol akarom és utána csak battyogjak el az NKH-hoz?
Egyébként ezeket az ordító hibákat az eredetvizsgán nem dobja majd ki a rendszer?
szeva! nem elég NKH vizsgabázis. ott minden adatot vissza tudnak nézni a beszkennelt eredeti forgalmiból. csak adatlap alapján tud az ocsmány iroda bármilyen hivatalos bejegyzést eszközölni/ változtatni. az ocsmány iroda azt írja be ami az NKH passzuson van.
nekem a szívódiesel astra TD ként volt bejegyezve, a kombi ótó meg 4 személyes volt papíron, csak a hülye osztrák úgy írja be a forgalmiba hogy a kormány kerék előtt űlő +4 személy, a csávó meg minnyá 4 személyessé tette az ópelt. előttem kereste vissza az adatbázisba a forgalmit, de annyit nem mondott hogy uram mi hibáztunk.
sok sok pénz és irat tologatás.
üdv mindenkinek

Vettem ma egy motort (öröm és boldogság..) viszont kiderült hogy itthon, amikor először forgalomba helyezték, akkor csupán két adatot jegyeztek be tévesen a forgalmiba és a törzskönyvbe.
Na már most én nem szeretném úgy kiváltani az új papírokat, hogy ezek a hibák benne maradjanak (az évjárat és a típus megnevezése se stimmel) ilyenkor mi a teendő?
Elég ha én azt mondom az okmányirodás néninek hogy ez így szar, vagy most kajtathatok valahová (Yamaha márkakereskedő mondjuk?) hogy szerezzek igazolást a korrekt típusról és évjáratról?

Amúgy egy 84-85 körüli XT600E 43F ről van szó, amit lazán 99-es évjáratúnak és XT660R-nek papíroztak le itthon.

Ja, meg ha megkötöm rá ma a biztosítást (hogy ne legyen fedezetlenségi díj) akkor ha módosul az adatokban az évjárat meg a típus akkor gondolom a most megállapított díjszabás se lesz aktuális.. kész agybaj
Sziasztok!

Egy kis történet...
Valamelyik nap kaptam egy angol nyelvű SMS-t, egy e-mail címmel, hogy érdekli a motorom, oda válaszoljak. Válaszoltam is neki, kialkudtuk az árat, és közölte, hogy futárt fog küldeni a motorért, és Pay Passon fizetne. Haveromnak van is ilyen számlája, megadtuk az adatokat, jött is fél órán belül az értesítés, hogy 110 ezer ft-tal többet (!) átküldött, mint a vételár. Majd jött az e-mail tőle, hogy az a futárköltségre van, és így olcsóbban jön ki a szállítás, mintha ő fizetné ki. Egy Western Union számlára kérte a befizetést. Itt már nagyon gyanús volt...

Közben haverom, aki intézte a PayPalt, egy Daihatsu kisterepjárót hirdet, hasonlóképp járt ő is, de még egy amerikai útlevél szkennelt formáját is átküldték, hogy azokra az adatokra kellene íratni a szerződést, és egy ügynöke fog érkezni a járműért.
Az ő terepjáróját hollandiába vitték volna, az én motoromat a belarusz államokba... :DD

Közben haver kiderítette, hogy ez a pénz, amiről jött az értesítés, ezt még nem kapom meg, hanem a paypal rendszernél van, és ha ha később jóváhagyja a másik fél, akkor fog ténylegesen megérkezni a számlára.

Az egésznek az lett a vége, hogy haverom írt vissza, hogy a biztonság kedvéért az összes e-mail váltást, illetve a szkennelt útlevelet továbbította a nemzetközi hatóságoknak. Azóta nem nincs válasz...

Szóval aki járművet árul, vigyázzon velük!
Szia!

Ilyet találtam:

http://www.budapest13.hu/ugyin...

hacsaknem ideiglenesen van kivonva a motor...
üdv mindenkinek

Van egy motorom ami tavaly októberben okmányiroda által ki lett vonatva forgalomból mivel jó ideig nem volt rajta kgfb ( nem használtam (se pnzem se időm nem volt leműszakiztatni) és így nem is kötöttem rá csak be volt jelentve lakhely szerint és az adót fizettem utána), rendszámot forgalmit be kellett vinnem adtak valami A4-s papír.
A kérdésem az volna hogy most olyan helyzetbe kerültem hogy pénzem és időm is lenne géppel foglalkozni leműszakiztatni. Az okmányiroda által forgalomból kivont gépet forgalomba lehet helyezni újra? milyen procedúrával jár, mi kell hozzá
segítséget előre is köszi
üdv
Zoli
"2005-ben UZW-084 frsz. motorkerékpár 11 kW-os teljesítménnyel szerepelt az adatbázisban, 2009-ben pedig már 20 kW-ta"

Néztétek hogy ugyanarról a motorról van-e szó? Mert szószerinti értelmezésben nézve szerintem simán elképzelhető, hogy ez a rendszám 2005-ben más motoron volt még amit utána leadtak és rá pár évre a te motorodra kiadott újra az okmányiroda.

Vagy ilyen nem lehetséges?
Ne keverjük bele csernobilt már, nem erről szólt a történet.
Elhiszem,hogy vigyázol.Fontos munkáknál ez kell.De !Csernobil is felrobbant.Az Apolló 13 is elromlott és még annyi de annyi.Én is átmentem keresztben a teli piroson kétszer három sávon.Még néztem is hogy miért jönnek oldalról. Sima áramszünet.Sose éld át!
Ott az igazság ini kollégánál. Majd személyesen mesélek, nem fórumtéma a munkám.
ők nem tudnak hibázni, ha mindent az utasítás szerint csinálnak.....
Mondjuk pl. lemennél a szerelvénnyel a sínekről, és tennél egy kört a libalegelőn?!
Arra akartam kilyukadni, hogy aki emberből van, hibázhat mert tökéletes munkaerő nincs csak aki annak hiszi magát. Csak legyen akkor is EMBERBŐL amikor be kell ismerni és helyrehozni akár egy elődje által elkövetett bakit.
én közel 20 évig voltam "ügyintéző" is
hálátlan munkakör, egyszerűen kibírhatatlan a sok "hülye" ügyfél és a szar rendszer
mert ugye a rendszer mindig szar, vannak kitételek aminek meg kell felelnie és azok többnyire nem a gyors és az egyszerű munkavégzést segíti elő
szóval nem kell őket szidni mert nem sok ember tudná jobban csinálni
csak egy érdekesség:
pár éve átírattam egy motort, asszonynak akkor még volt bankkártya gondoltam fizetek vele nem kell postára futkosni még 2x sorba állni stbstb
és nem lehetett mert nem az én nevem van rajta
szóval kocogás az automatához ugyanavval a kártyával majd posta
Jaj, hagyjuk már ezt a mellébeszélést, hogy " Csak az nem hibázik aki nem dolgozik " ,munkahelyemen kissé mások az elvárások, talán ezért is vagyok ilyen morózus az ügyintézőkkel kapcsolatban. Ha hibáznék akkor ennél sokkal nagyobb lenne a következménye, ezért inkább nem hibázok. A hozzászólás második felével már teljesen egyet tudok érteni, de az meg utópisztikus gondolat lesz még egy kis ideig.
Csak azóta lett egy kf-es motorszáma
Csak az nem hibázik aki nem dolgozik. Én azt szeretném megérni hogy ilyen helyzetben a következőt halljam:
"- Ne haragudjon uram, hibáztunk. Természetesen az okmányokat díjmentesen cseréljük."

Utópia....
Csak egyszer érnénk már meg, hogy az ilyen ügyintézőket páros lábbal rúgnák ki a hanyag munkájukért.
"2005-ben UZW-084 frsz. motorkerékpár 11 kW-os teljesítménnyel szerepelt az adatbázisban, 2009-ben pedig már 20 kW-ta"
Na erről és onnan kérj egy igazolást aki ezt mondta az nkh-nál és ne jamakáéktól.
naná azé túra gép
269? Sok az... ZZR1100 D modell száraz tömeg 233kg, tele nyállal, vízzel, olajjal kb. 255 ha a dög nehéz gyári kémény van rajt. A majd 270-hez egy rekesz sört és pár üveg pálinkát is el kell dugni valahova.
Így van, a súlya is hülyeség. Még ha két nagy darab ember, csomagokkal ráülne, akkor se lenne meg ennyi az egész motor mindenestül. El se bírna indulni. :D
Talán 120 kg körül van a száraz súlya...
A teljesítménye meg szintén hülyeség, 20 kW az nagyjából 32 lóerő környékén van. Egy DT sose volt ennyi, max valami feltuningolt, 180-as hengerrel. :D Szerintem az ilyen YZ, KX, stb. crossok lehetnek ilyen erősek kb.
Megint más kérdés, hogy 15 kW körül van a tényleges teljesítménye, ami még mindig sok az A1 jogsihoz.
nekem csak az a gyanús az egészben ha a nem hiszi el a rendőr hogy a te motorod akkora köbcentis teljesítményes akkor ők be tudják vizsgáltatni talán a kpm nél amúgy az én 1100 zzr-em 269 kg szóval a súlya az tuti baromság.