Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lazán cserélném,nem érdemes első féknél kockáztatni.Én még a fékolajat is cserélném ha két éves elmúlt.
Szia!

Ha nem látja a fékbetét vastagságát rendesen, akkor hogy mer olyan tanácsot adni amilyent adott? . Kophatnak egyenlőtlenül is, de igazából a kopáshatár elérésekor érdemes cserélni, mielőtt a tárcsát kezdené köszörülni. Akkura meg terhelővillával kelene rámérni vagy indítózáskor mérni mekkora a feszültség esése.
Sziasztok!
Fz6-os motorocskámban 3 éve cseréltem aksit és most egy kisebb, 1500-2000 km-es kanyargós, hágós túra előtt állok. Kimérhető multiméterrel, hogy milyen állapotban van az aksi? Ha igen akkor valaki segítsen légyszi, hogy milyen feszültség érték alatt kell aggódnom. Vagy ezt hiába méregetem egyszer csak behal?
Másik kérdésem fékekkel kapcsolatban lenne. Odagurultam a szerelőmhöz, aki nem volt túl meggyőző. Azt mondta hogy még kb 2,5 mm a fékbetét, de nem látja rendesen a belsőket. Azt mondta menjek el vele, de ha netán elkezdene korcogni, akkor onnan csak hátsófék... Na ez a mondat bizonytalanít el, de nagyon. Ti eldobnátok a 2,5 mm vastag betétet? Ha cseréljem, akkor milyet rakassak a kis FZ6-ba?
Előre is köszi
Műszerrel mérni kell, és akkor látszik, hogy mi a hiba ! Ez nem jósda, hogy majd kitaláljuk mi a baj.
Üdv hallott már valaki vagy ismeri?? ezt a quadot Dinlin 450ccm vagy esetleg van is valakinek szeretnék a közeljövőbe venni egy ilyen quadot de nem ismerem esetleg valaki tudna adni némi infót róla
Sziasztok! Keresek valakit aki foglalkozik külföldi motor forgalomba helyezésével Nyíregyháza, Nyírbátor esetleg Debrecen környékén. Sajnos idő hiány miatt rábíznám olyanra aki jártasabb a témában. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, miért mozoghat a kuplung kosár? Szétszedtem, minden újszerű állapotban van, a tűcsapágyon sincs kopásnak nyoma. Köszönöm
http://youtu.be/7kzMGmvHw6k
Nem.
Sziasztok.A1 kategóriás jogosítvánnyal lehet vezetni "T4" kategóriás mezőgazdasági vontatót?(mert a jogsimba nincsen T kategória,csak K kategória)
Ebben a geci országban mindent megtehetnek....
Az még lemaradt: ez az érintetlen természetvédelmi terület kb 50 éve mészkőbánya vólt, majd telehordták mindenféle sittel, aztán katonai gyakorló tankbeállókkal, és dombokkal gödrökkel. Időnként valaki a szemetét is oda hordja.
Én arra gurulok kicsit kikapcsolódni, levesznek egy 150-nel hogy legyen miből elszállítani a szemetet?? (Nem büntettek még meg) csak jólenne tudni hogy megteheti e.?
Sziasztok.
Abban kérném a tanácsotokat, vagy tippet hogy hol tudok utánna nézni hogy egy adott terület természetvédelmi terület vagy sem.
20-éve járok mocizni egy bozótos füves üres külterületre. De pár éve oda ette a fene valami nyavajást aki persze közel van a tűzhöz és fillérekért bérli a területet a várostól ( ha egyáltalán fizet érte) egyre nagyobb területeket kerítenek le. Ez van de hogy a 20-30éve kitaposott főldutakat bozótokkal zárják el, most meg csak úgy uk-muk-fuk tájvédelmi terület lett az egész, és ha arra megyek megbüntetnek? Eközben a lovai kopaszra rágják a területet? Kivéve a védett virágokat növényeket mert azokat nem eszik le.??
Ha jól vettem ki az írásokból még a főldútra sem mehetek mert nem bejegyzett utak így olyan mint ha fák között mennék.
Ha valaki tud hozzászólni ne tartsa vissza.
Nem létkérdés, csak bosszant.
Köszi.
Sziasztok.Milyen olajat ajánlatok egy öreg kissé kopott motorba?Ásványi,fél szintetikus,vagy szintetikus?
Helló! Aprilia sr 50-es robogómon nem működik az irányjelző. Balra ill jobbra kapcsolásnál folyamatosan világít, de nem villog. Mi lehet a baj? Relé? A relé kivételekor is ugyan az a probléma.
Hiába van a feszültség, ha az Ampert nem tudja leadni mert szakadt az egyik cellában az egyik elektróda pl! És mivel minden sorban van belül hiába méregetsz terhelés nélkül.
12,4 az nem igazán jó érték egy használatban lévő akkunak, nekem hónapok óta áll és 12,6-12,7 van benne
havernak 2 varta is lehalt 1-1 idény alatt
inkább szerezz eredeti yuasa akkut
Üdv! Én máig úgy gondoltam előre tudom látni ha egy akku meghal, normális úton. A vége az lett a naivitásnak, hogy ott álltam egy feltankolt motor mellett 200+ kg és nem indult be. Úgy, hogy előtte 3 perccel (valós adat) még ketyegett. A történet röviden. 2015.10 havi Varta akku, papírom van róla, a motort most vettem. Ott is ment, itthon is sokat indítottam be, ma is sokat mentem (300km össz) a zimankós reggel után ahol előtte éjjel állt. Felugrottam haza mentem volna tovább és csak kerreg az önindító relé. Mondom akku, hát mi. Rámérek mert volt épp nálam műszer 12.7V. Azért felvittem, töltő 2 perc után azt mondta kész, lecipelem, berakom ugyan az. Nézem a villany nem hunyorog, indexekre sem, minden jó. Akku is észhez tért ezek után. Lebontom az önindító relét, semmi extra. Körbe telefon hol van relé, sehol. Felhívom a kawát, felhívták a figyelmem, hogy ez a relé ebben a motorban érzékeny ha nem elég nagy indító áramot tud már ne tévesszen meg. Mondom akkor akkut veszek, de semmi nem indokolta. Eltelt olyan 40 perc mire találtam a totál sík terepen egy dombot és 15re felgyorsulva beindult, elmentem akkuért ahol nem állítottam le a vasat. Hazaértem, felsavaz és berak, vár vár. Start és megy. Azt az akkut úgy adtam le, hogy 1 nap allás után is 12.4V volt benne semmi baja nem volt ránézésre mégis lehalt. Pólóra vetköztem annyit próbáltam betolni. 15km/h-val már be lehet 2-esbe egy 650est röffenteni, de síkon nekem nem ment.
Sziasztok!
Bogárhálót keresnék suzuki gsx-r 600/750 be k6-k7 évjárathoz.
Hátha van valaki, aki pályázik ilyen motorral és kivette mert nincs rá szüksége.
Egy jobb (fékkar) oldalit keresnék.
Előre is köszi!!
Motort ugyanugy lehet NKH bazison negyezer valamennyiert mint regen
Hol lehet jó áron műszaki vizsgáztatni.?2015-ben még 4600-ért volt lehetőség, most 8eFt-ot láttam, nem kevés emelés.
Sziasztok.
Kérdésem az,hogy egy tükörsimára kopott henger ami egy picit eszi az olajat az egy hónolással orvosolható-e+gyűrűzés.A kopás az 0.015-0.02 mm-ig mérhető.
Eladó szervízkönyvek,szerelési útmutatók!
További információk:http://www.kepesmotor.hu/kezik...
Érdeklődni:06703469050
Hívjatok bizalommal!
Helló!
Nekem az lenne a gondom hogy van egy aprilia rs 50-em. És mikor indatám be a motrot nem akar indulni vagy ha beis indúl akkor is csak 2 ezres fordulatig megy fel és leál! Kitakaritotuk a karbit a légszürőt igazábol mondhatni minden fontosab dolgokat a gyertyát is kicseréltük feszültséget is mértünk és még mindig nem jó! Akinek tudrá megoldást annak elöre is köszönöm!
Nekem is gyárilag szivacs van az Sr 500-ban, bosszant is, hogy nem lehet hozzá papírszűrőt kapni. Ritkán használom, tiszta helyeken, mire gondolnám, hogy kitakarítom, szanaszét mállik a mosáskor.
Nekem nincs teszteredményem, hogy melyik mennyire "tömör", melyik véd jobban...ezért hiszek neked. Ennek ellenére az R6-ba szerintem a gyári papír szűrő az üdvözítő. Mondom ezt azért is, mert egy 2003-as R1 kapcsán az jött ki, hogy nyitottabb szűrővel nem nem alakult ki a vákuummembrán két oldalán akkora nyomáskülönbség, hogy leforgott volna teljesen, mint a gyári szűrővel. (Gyári setup-pal) Nyilván a sok "tuningosnak" ez fel sem tűnik, mert a legtöbbjük le se forgatja a motort, nekik elég a tudat, meg a markentiges duma, hogy "erősebb"...