Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

100kiló fölött már megtehetjük.
hallod, saját magadról E/3-ban beszélsz?
szart eszel, izegsz-mozogsz, nem rendesen gyúrsz. ennyi.
ádám úgy értette, hogy egy ekkora motort simán kormánynál fogva is felrántasz.
eszekén de sz@rt se ér egyszerűen tartom a súlyom...nem hízok
ez a helyes kép pont ilyenen gyakorlok én is, szinre is meg minden
lábbal támaszt hátul a kromos kapszkodot meg rámcigálod jobb kézzel ballal meg a kormáyt, ha nem megy mond meg az vizsgabiztosnak mutassa mág meg
63 ez van..kákabelű vagyok
nah megy ez
na ezaz, mostmár tudom, de a rutinvizsgakor fingom nem volt róla, ezért akkor csináltam ami eszembejutott, leginkább a kormánynál fogva próbáltam felhúzni
most nézem csak a képed.. hány kiló vagy?
azé egy gn emelgetni sem nagyon kell, sztender lehajt, lábbal támaszt, és felhúzod..
mivel én most a korlátos jogsit csinálom, ezért egy Suzuki GN250-en tanulok, és a rutinon vagy 5 percen keresztül szerencsétlenkedtem vele, nem azért mert olyan nehéz lenne a gép, hanem mert nem mondták el a technikáját, amit azóta megtudtam vagyis nekem ezt mondták el belőle: Lenyitom a sztendert, rátámaszkodok a lábammal erőteljesen, jobbkézzel megfogom a fogantyút bicepszből megemelem, bal kézzel meg a kormánynál fogva kicsit magamfele húzom és elvileg már fent is van a sztenderen
mondjuk amin én tanultam középsztender sem volt
csak jo helyre teszi a gyár a sztendert meg szerintem tanulomotornak nem egy 260kg os motort adnak hanem valami könnyű 500 ast max 600,650est szoktak
mikor én vizsgáztam akkor nem kellett átnézi semmit, és a közép sztendert sem kellett használni senkinek. de gondolom az oktato elfogja mondani.
nyílván gyári motort kapott, amit fel kell tudni álítani
mindent át kell nézned, és ha jól emléxem van valami plusz kérdés is nem? e za sztenderre állítós-dolog elég furán hangzik..
Ha rossz helyen van a sztender akkor még egy könnyű motort is nehéz ráállítani...ha meg jó helyen van akkor a 200-250kilós motort is szépen fel lehet állítani
akkor az a legjobb ha mindent átnézel és elmondod igy nem adodhat probléma!
anniyra nehéz a motor hogy nem lehet közép sztenderre állitani? milyen motor az
köszi, az rendben van, hogy át kell nézni, no de mennyire tüzetesen? gondolom nem kell már elmesélni mindent arról, hogy mit miért és hogyan nézek meg, de mondjuk az első villát kell ellenőrizni, vagy ha kihagyom akkor nagyon megharaxanak? csak mert a rutinvizsgán is szenvedtem a középsztenderre állítással, mert ugyan az oktató szerint Ő elmondta, hogy kell de valójában persze nem. És bár a legutóbbi forgalmi vezetésem után megkérdeztem, hogy hogyan is kell és akkor elmondta, de kipróbálni nem tudtam... és nem akarom, hogy emiatt húzzanak meg vagy valami
ha ketten vagytok az azért jó, mert ha az elől menő hülyeséget csinál 99% hogy te is mész utána!
fent áll mindkét esély ,lehetsz egyedül meg ketten is, indulás előtt átkell nézned a motort a vizsgáztato előtt és elkell modanod hogy midnen tökéletes, aztán felpattansz a motorra hátranézel index ki és uzsgyi, de ez gondolom megy aztán már csak jol kell menned éés gratulálnak! meg majd mi is
hát amiket most kérdeztem azokat pont nem