Aprilia scarabeo 50 1996-os évjáratú robogóm nehezen indul hidegben.Ha a szívatót ráadom,akkor is ember legyen a talpán aki betudja indítani 10-15 rúgással!Megszívja magát és vehetem ki a gyertyát.Ez után a levegőztetés után is,ha újra indítom nagyon nehezen,de nagy sokára azért beindul.Ha már bemelegedett utána indul. Teljesen új gyári gyertyát tetem bele és így is gond van vele.
Nem hordhatok magammal kalorkályhát a motor melegítésére.
Mi lehet a gond?
Egy kis segítség kéne. Kaptam egy kissé leharcolt Suomy bukót. Nem tudom beazonosítani, hogy mi a pontos típusa, pedig kellene hozzá alkatrész. Az érdekelne, hogy ki, hol javít, árul alkatrészt Suomyhoz? Illetve megadnám a sisakon fellelhető információkat, és ez alapján valaki hátha ne tudja azonosítani. Nekem a képek alapján Explorernek tűnik.
A plexin NL6 cikkszám van, alatta 097601 cikkszám. A sisak hátulján Bargy design felirat. A dupla D gyűrűs csatton 0558868/P cikkszám ,mellette 115087 cikkszám.
Ennyi, további információ nincs a sisakon. Amire szükségem lenne hozzá:
A sisak tetején lévő 2 db, 3 állású szellőző állítást segítő V alakú beömlő. Plexi, mindkét oldali racsni a plexihez, és az ehhez tartozó takaró. Valamint a plexi alatt található beömlő takaró.
Ha valaki tudna esetleg szervízt hozzá, az is jó lenne.
Van egy veterán gép ami fel lett újítva forgalomba lett helyezve de a forgalmiban üzembetartói szerepel azért mert az ocsmányiroda szerint nem lehet teljesen leellenőrizni a tulajdonosi láncot.
Az a kérdés el lehet ezt a motort adni úgy h a vevő tudja közúton használni?
Sziasztok!
Van egy 1991-es GPX 500R-em, a probléma a következő vele: melegen nagyon nehezen lehet megtalálni az ürest. Ökölbe szorított lábbal tudom csak kivenni. Mi a véleményetek mi okozhat ilyet? A kuplung holtjátékot kizártam , ha rá van állítva akkor is ezt csinálja. Hidegen viszont minden fa**a.
hät leveszed a vizpumpänäl a csövet es ott kifolyik az egesz ;) teszel bele FAGYÄLLO es mär keszen vagy ;) jah a fagyälo jobban mellegszik mint a dest viz :( nem aze mellegszik mert regi a viz :( lehet eldugult a hütöd vagy egy csö el van nyomodva ;)
ha rämhalgatsz : 125 ne vegyel ha mär motorozol egy ideje, keves :( es nem igazan eleg az erö ami bene van föleg hogy nem vagy törpe ;) 250 inkäbb vagy egy 590 :) vagy 610 husqwarna ;) na azok mär tudnak valami :)
bemesz a ülöi uti NKH es ot pär ezerert äldogäl valaki aki elintez mindent ;) de aszem akarhova mesz ugyanez a story egyszerü es györs :) ami a leg nehezebb ? odamotorozni -8 fokkban mint en reggel :)
na ma forgalomba helyeztem a külföldi motorom :) ahoz kepes mennyire paraztam töle pff kutyafaxa volt :) regel mentem a NKH es lemüszakiztatam, onnan mentem a vamhivatalba ahol befizetem a regado, onan toväbb egy pottom öszegert 5e ftert a többit intezik helyetem holnap mär megyek a forgalmiert es a rendszämomert :) Papirok ami kelet hozä ! : eredeti forgalmi ! eredeti törzskönyv (carte de proprietario) es a 2 nyelvü adasveteli en esetem (olasz magyar) ezel a papiral mesz a müszaki älomashoz megapod a müszaki, onan väm, es onan mä csak valaki aki intezi a okmänyirodäi papirok a müszakiälomäson talalsz jelentkezö ;) es kesz :) ennyi! semmyseg az egesz ;) remelem segitseg volt mäs motorosnak ;)
Nem hordhatok magammal kalorkályhát a motor melegítésére.
Mi lehet a gond?
Mi még kérdés? (max majd eladásnál lehet izzadni, mi is a módja)
Egy kis segítség kéne. Kaptam egy kissé leharcolt Suomy bukót. Nem tudom beazonosítani, hogy mi a pontos típusa, pedig kellene hozzá alkatrész. Az érdekelne, hogy ki, hol javít, árul alkatrészt Suomyhoz? Illetve megadnám a sisakon fellelhető információkat, és ez alapján valaki hátha ne tudja azonosítani. Nekem a képek alapján Explorernek tűnik.
A plexin NL6 cikkszám van, alatta 097601 cikkszám. A sisak hátulján Bargy design felirat. A dupla D gyűrűs csatton 0558868/P cikkszám ,mellette 115087 cikkszám.
Ennyi, további információ nincs a sisakon. Amire szükségem lenne hozzá:
A sisak tetején lévő 2 db, 3 állású szellőző állítást segítő V alakú beömlő. Plexi, mindkét oldali racsni a plexihez, és az ehhez tartozó takaró. Valamint a plexi alatt található beömlő takaró.
Ha valaki tudna esetleg szervízt hozzá, az is jó lenne.
Köszi
Dusán
Van egy veterán gép ami fel lett újítva forgalomba lett helyezve de a forgalmiban üzembetartói szerepel azért mert az ocsmányiroda szerint nem lehet teljesen leellenőrizni a tulajdonosi láncot.
Az a kérdés el lehet ezt a motort adni úgy h a vevő tudja közúton használni?
Van egy 1991-es GPX 500R-em, a probléma a következő vele: melegen nagyon nehezen lehet megtalálni az ürest. Ökölbe szorított lábbal tudom csak kivenni. Mi a véleményetek mi okozhat ilyet? A kuplung holtjátékot kizártam , ha rá van állítva akkor is ezt csinálja. Hidegen viszont minden fa**a.
dt 3,5-10 literig vegyesen fogyasztott
ellenben az xt 5-6,5 között