Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze, hogy kapok....és olyankor hümmentek egyet....
szerintem vagy sok vagy kevés benzint kap
én nem vennék ujat mer az elég drága
inkább vegyél 3-4 évest
honda cbr 125 lenne a leg jobb, bár az kicsivel drágább mint amennyi pénzed van
de legalább megbizható meg jól néz ki és nem fogyaszt sokat
az jó a városba
köszönöm szépen holnap megis csinálom,vagy rendelek bele uj hümmenésgátlót.Az ilyen tanácsokért érdemes élni.
Remélem teis sok ilyen tanácsot kapsz............
a hümmenésgátló romlott el....
Az elöbihez még anyit hogy a gyertyának szép szine van olyan mind amienek lennie kell.
segitség kellene,már irtam ide párszor.Van egy suzuki dr 600-asom,azzal szenvedek.Karbit kicseréltem motorba bivaj erö van nem csörög nem zörög nem füstöl.De mikor beindittom a motor és el akarok indulni vagy a gázt huzogatni akor durrog,ha hirtelen odahuzom hümmenik,pedig jó a karbinak az a része is ahol a benzint bespriceli.
MI LEHET GYERTYA?VAGY VALAMI GYUJTÁS HIBA?
SEGITSÉGETEKET ELÖRE IS KÖSZI.........
sziasztok ! segítségeteket kérném abban hogy vettem a fiamnak 1 ktm sx 50 mini korszt 2t de melegen befullad mitől lehet? ahogy visszahül ismét kipörög rendesen ,jólenne valami irányadó tipp milelött levág a szervíz
ja és bp-n hasznalom
ujat akkarok.
olyan 350.000 forintig.
Naked,gyorsasagira gondoltam.
hát ez igy amit leírtál erre nem sokat lehet alapozni
hol akarod használni?
mennyi pénzed van?
mijen régi motort akarsz?
udv.
a kozel jovoben venni szeretnek egy 125ccm-es motort
és me g nem dontottem el milyet vegyek ha valaki tudna adni valami tanacsot vagy megosztana velem a tapsztalatat azt meg koszonem.
csá érdeklödnék suzuki dr 600 kuplunglamella méretröl,
nekem van csak nemtudom jó e bele és feleslegessen nem akarom szétkapni a mocit.
12 körmös külsö átmérö 140mm belsö kör étmérö 120mm.
Egy ismerősömnek kellen 1 jó állapotú VW 1.9 TD motor kompletten.......ha lenne valakinek eladó keressen meg....
Üdv
Külföldi motorok Magyarországi forgalomva helyezését vállalom garantáltan a legolcsóbban , főleg veszprém és fejér megyében!
bármilyen kérdésed van , szívesen segítek, tanácsot is adok elérhetőségeimet megtalálod a felhasználó nevemre kattintva!
Szevasz Csutka!

Igen, sajnos tenyleg benne van a pakliban, akarmennyire is szeretne elekrulni az ember, hogy perecel.Nalam meg kulonosen nagy a rizikofaktor mivel, nem motoroztam sosem, csak mikor letettem a jogsit nagymotorra.Hat az igazsag, hogy 2003as nsrek mind 500korul mozognak!A h.auto.hu-n 4db van, es mind 500ezer korul mozog, ami 2003 as evjaratu.Regebbit meg nem igazan szeretnek, igy is 7eves motort vennek meg...koszi a tanacsod, ez elgondolkodtat!
Rajmi, szerintem első motornak inkább olcsóbbat válassz (ez esetben az nsr-t, ha az tetszik), mert biztosan felborul majd párszor, esetleg esel is vele (ez benne van a motorozásban), és kevésbé fog fájni a szíved, ha egy olcsóbb gépet amortizálsz le. Aztán ha már minden remekül megy, akkor vágj bele egy szebb-jobb gépbe!
Amit írtál árat az nsr-re, az azért elég sok egy ilyen gépét. Egy százast minimum le lehet belőle alkudni, sőt... A többi ilyen gép is ennyiért megy? Én sokallom nagyon.
Én azért a helyedbe minimum egy GS 500 vagy esetleg valami 250-es gépet néznék.
no azzal csak az üzemanyag mennyiségén tudsz válltoztatni.
Leveszed a karburátort, letisztítod, majd nagyon gondosan odafigyelve, szétszeded !Mindent fényképezz, és írj fel . Patika tisztaságot ! Azt az állítócsavart eredeti helyzetbe állítsd vissza. Nézd meg a tűszelepet, esetleg üzemanyagszűrőt . És utána gondosan rakd össze. Tanács ! Ne öntözz bele mindenféle edényből üzemanyagot , mert nekem még motoromat azért nem kellett szétszedni, mert eldugult a benzin útja.De akármi is lehet.
Köszi a tippet!
Egyelőre a karbit nem szedtem szét,majd talán holnap ha hidegen sehogy sem akar majd indulni.
A szuszogó teljesen jó,ezzel nincs baj.
Ma megelégedtem annyival hogy beindítottam és játszottam az állítócsavarral hátha sikerül belőni a dolgot,de nagyon hullámzik a dolog.
Ha az alapjáratot belövöm nagyjából megfelelőre,akkor amint húzok egyet a gázon utána nagyon visszaesik az alapjárat,vagy ha ezzel nincs gond,akkor néha felpörög,néha meg nagyon leeseik a fordulat anélkül hogy a gázhoz érnék.
Vicces:)
A mocin mikuni karburátor van,ilyennel még nem volt dolgom,a szivatón kívül egy csavar van rajta,gondolom ez a levegő állító csavar.
Szevasztok sracok!

Motorvasarlas elott allok, ezert kernem a segitsegeteket!2eve van jogsim nagymotorra, de a vizsga ota nem vezettem.Es elotte sem sosem.Eppen ezert neztem kezdo motort, honda nsr 125, es yamaha r125 ot.A kerdes hogy melyik?Amit neztem honda nsr 125 az 2003as, es 500 ezerbe kerul, de szervizkonyves, 16000km van benne, nagyon megkimelt.A yamaha r125 2008as ugyan, de 700ezerbe kerul, ami mar sztem sok azert egy kezdo motorra...nem tudom mi legyen.Nekem mind a ket motor nagyon tetszik, talan a yamaha kinezetre jobb, de a honda erosebb.Ha tudnatok esetleg segiteni a dontesben megkoszonnem.Tovabbi szep napot!
Vagy fals levegő, vagy szegény keverék !
Ilyen jelenség akkor szokott lenni, ha valami oknál fogva kevés benzint kap !Nézd át a tank -benzincsap -szuszogó- tűszelep stb..... ket !
Sziasztok!
Annyira nem vagyok tapasztalt motorszerelő,ezért szeretnék kérni némi segítséget,tippet,hogy a problémáimmal kapcsolatban tisztábban lássak:)
Hátha valaki tudja mi a gebasz...
Van egy krosszgépem(TM 80 mx),és ha sokat áll,mondjuk 2-3 hétig nem használom,szivató nélkül 15 rúgásra se indul csak néha felberreg és ennyi,szivatóval néha csak másodjára de általában elsőre indítható. Ha szépen lassan engedem vissza a szivatót nincs gond,azonban akár így akár simán indítom(régen szivatás nélkül is indult 1-2 rúgásra)sokáig feltűnően magas az alapjárata,és nagyon érzékenyen reagál a gázadásra,alig mozdítok egy kicsit a markolaton máris jócskán felpörög.
Viszont ha megyek egy 5-10 perces laza kört vele és bemelegszik utána teljesen normális minden,és leállítás,majd 20 perc szünet után újra gond nélkül egy rúgásra beindul.
Van egy olyan sejtésem hogy a dugó is kopott már...jól gondolom?
Meg a karbival lehet még valami,nem?
Régebben voltak olyan gondok hogy valószínűleg fars levegőt szívhatott a henger és a karbi közti csonkon,ami repedt volt már,és a membránnál se volt jó a tömítés,amint azt megoldottam,kicsit jobban húzott.
Köszi előre is,ha valaki tud valami diagnózist!