És akkor hogy tudok meggyőződni arról hogy ha a lentebb említett két motor a kora ellenére motorikusan jó állapotban van? Mire kéne figyelmem használt motor vásárlásakor?
Sziasztok.
Most tervezek használt motor venni, és arra lennék kíváncsi hogy amiket feltesznek a használtautó.hu vagy a kepes-motor.hu-ra, azoknál szokás-e vagy lehet-e csalni a kilométeróra-állással, Úgy értem hogy visszatekerik? mert 1999-es 2000-es motorokkal 20.000 25.000 km-ekkel hirdetik meg.
Mint pl ezeket:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_cbr_600_f4-51
74264
http://www.kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p702511&st=HONDA%20CBR
%20cbr%20600%20f4&mp=1000000&nc=598&ny=1998&o=pa
Szeretnék Ukrajnából behozni egy használt motorkerékpárt szeretném itthon lepapirozni milyen költségekkel kel számolnom ill. mi a menete? Pl: 20 éves és 100000ft az ára.
Köszönöm!
Ha már tudni akarod nem egy Simsonunk van. De original állapotában városi forgalomra alkalmatlan, mert gyenge és lassú, nem gyorsul. Vidéken nagyon jó ezt aláírom, de itt Budapesten nem ér semmit, max. kerékpárúton biztonságos. Nem robogót akarok venni mert az a másik véglet mert instabil pattog stb. Én motort fogok venni amiben van teljesítmény és elbírja a városi tempót. Tudom simsont tuningoljam fel. Tuningolja a fene, én már túl vagyok a tuningolásokon. Megtudom csinálni, hogy menjen 90-100-at de akkor meg nem lehet vele megállni, no meg egy nyár után akkora válla van a hengernek mint svájcinégernek. Simson az nagyon jó motor a maga keretei és korlátai között, de városba nem való. Inkább nem tuningra gyűjtök hanem motorra. Bankszámlám pedig nincsen tele hanem spórolok. 28 év dohányzás után leraktam a cigit és az árát minden nap elteszem. Már meg van egy fél motor ára. Ennyi!
Igazán nincs mit! Ha elfogadsz egy tanácsot,akkor szerintem ha 4kiló a keret akkor olyan a 380körülieket nézegesd, azt megvenni 350ért és akkor marad pénz egy komolyabb átnézésre, folyadékok, kopó alkatrészek cseréjére, esetleg egy pár gumira. Amúgy én is mit nem adtam volna, ha 14évesen egy ilyen csettegővel rohangálhattam volna. (nekem is volt jó simsonom, meg egy aprilia rs50-em, hát mit nem mondjak ég és föld a két gép, és nem csak teljesítményben, fílingben is, szerintem nagyon boldog lesz :) ) Jót kell kifogni! Sok sikert a vásárláshoz!
Mint mondtam eccer volt hozzá szerencsém.......................egy 2 kilóméteres út alatt 20 percet rugdaltam mire életrekelt,eltört az üléslap,nem ment csak szenvedett,mire feszenvedte magát 40-re meg kellett volna állnom de nem akart az istenért se.
Örültem mire leszálltam róla.
pesten tökmindegy mivel darál be a féknélküli bkv busz
én tuti nem veszek ötvenes berregőt a gyereknek(az is 13 múlt és szimója van)
benne vagyok a gyerek kérdésbe ezek töketlenek mind
amúgy meg szerintem nem égő a simson inkább avval mászkálnék mint robogóval
Mer az nem egy rakás szerecsétlenség mint a simsonja...............talán.
Én mentem simsonnal...........annál még a fosrakás F12 is jobb volt amit kosárban vettem 40e-ért.
Jól vagy összerakva?
4 kiló azért hogy spórolj havi 4-5e-ret bérleten?
Szerezz egy 50-es robcsit 100e körül a többit tedd félre kamatra ha befejezte a sulit és még mindíg motorozni akar akkor lesz hova nyúlnod ha egy 125-250-es géppel el akarja kezdeni ezt az egész hobbit.
400ezres kerettel szerintem is inkább a Yamaha TZR50! A Derbi sem rossz,de a yamahából sokkal nagyobb a kínálat és mégiscsak japán! Emellett még érdemes lehet megnézni az Aprilia Rs50-eket is,ennyi pénzért már abból is szép állapotú 3-4éveset lehet kapni! A Derbi hazai alkatrészhálózatát nem ismerem, de a Yamahához meg az Apriliához biztos lesz alkatrész! Egyébként ha jól tudom akkor a Yamaha Minarelli am6-os blokkal van szerelve (mint a 2006előtti Apriliák is), a Derbi meg a 2006utáni Apriliák meg Derbi blokkal vannak szerelve! Remélem nem tévedtem :)
Na megvitattuk családi kupaktanács a fő csapás irányt. Kiinduló etalon a Derbi GPR50. Nem kell enduro. Itt a városban maximum a járdaszigetre tudna vele ugratni, nincsen terep :) Jó a gyorsasági kinézetű is. Ennek a Derbi-nek Budapesten van szervizelési lehetősége? Nem tudjátok alkatrész ellátás van hozzá?
ha már ennyire motor akkor nézz valami 50es endúrót
az esetleg még később is jól jöhet csapatni valami soft terepen az aszfaltozás után
dt50, rx50 mittudomén
A motor iskolába illetve edzésre járásra szolgálna itt a kerületben. Olcsóbban és gyorsabban eljutna mindenhova meg főleg gyorsabban mint a BKV-val. Nem ugratni, kerekezni meg ilyenekre kellene mert azon már túl van a gyerek. Most 13 éves de már 8 éve motorozik. Gyerekes alűrökön már túl van. Szóval még mindég érdekelnének motor típusok és csak típus tanácsok nem más.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Vettem egy Karbit a mocimra , felraktam beindult de csak szivatóval megyemn és nincs alapjárata. Tudna valaki egy pár jó tanáccsal segiteni hogy mti tudo vele kezdeni?
szerintem ijen újabb 50-es csak akkor éri meg venni ha már előtte volt több motorja amin kiélte magát (egykerék,ugratás,kaparás)az újak már nem bírnak annyit mint a szoci gépek
pitbike-ok is nagy szarok az olcsóbbak, szét törik rajta minden mert kínai
2-3 év múlva úgy is nagyobbat akar majd a régit meg már nem akarják megvenni jó áron mert az már addígra elég lepukkant lessz annyi pénzért
jobb a simson S51 az nem veszítt sokat az árából, olcsó az alkatrész, igazi mindenes motor
meg egy kicsi szerelést is tanul majd ha akar vele motorozni
egy 60-as hengerrel már tud menni 70-et tartósan
Most tervezek használt motor venni, és arra lennék kíváncsi hogy amiket feltesznek a használtautó.hu vagy a kepes-motor.hu-ra, azoknál szokás-e vagy lehet-e csalni a kilométeróra-állással, Úgy értem hogy visszatekerik? mert 1999-es 2000-es motorokkal 20.000 25.000 km-ekkel hirdetik meg.
Mint pl ezeket:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_cbr_600_f4-51
74264
http://www.kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p702511&st=HONDA%20CBR
%20cbr%20600%20f4&mp=1000000&nc=598&ny=1998&o=pa
Szeretnék Ukrajnából behozni egy használt motorkerékpárt szeretném itthon lepapirozni milyen költségekkel kel számolnom ill. mi a menete? Pl: 20 éves és 100000ft az ára.
Köszönöm!
a miénk faca, én generáloztam meg, gyerek meg ugrat vele simán fél méter magasra, bár ez lehet nem tesz jót neki
Örültem mire leszálltam róla.
én tuti nem veszek ötvenes berregőt a gyereknek(az is 13 múlt és szimója van)
benne vagyok a gyerek kérdésbe ezek töketlenek mind
amúgy meg szerintem nem égő a simson inkább avval mászkálnék mint robogóval
Tudna valaki segíteni abban, hogy Budapesten ( lehetőleg valahol a belvárosban ) hol tudnám beméretni az akksim?
Köszi!
PB
Én mentem simsonnal...........annál még a fosrakás F12 is jobb volt amit kosárban vettem 40e-ért.
én sem igen értem a dolgot, lehet túl sok a zseton a bankban aztán így spórolnak a kamatadón
4 kiló azért hogy spórolj havi 4-5e-ret bérleten?
Szerezz egy 50-es robcsit 100e körül a többit tedd félre kamatra ha befejezte a sulit és még mindíg motorozni akar akkor lesz hova nyúlnod ha egy 125-250-es géppel el akarja kezdeni ezt az egész hobbit.
Pedig az ilyet soha nem lehet kinőni
az esetleg még később is jól jöhet csapatni valami soft terepen az aszfaltozás után
dt50, rx50 mittudomén
pitbike-ok is nagy szarok az olcsóbbak, szét törik rajta minden mert kínai
2-3 év múlva úgy is nagyobbat akar majd a régit meg már nem akarják megvenni jó áron mert az már addígra elég lepukkant lessz annyi pénzért
jobb a simson S51 az nem veszítt sokat az árából, olcsó az alkatrész, igazi mindenes motor
meg egy kicsi szerelést is tanul majd ha akar vele motorozni
egy 60-as hengerrel már tud menni 70-et tartósan
(persze előbb konzultálj valakivel aki elvállalja)