Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SV is elég jó árban van már

ER6 más kategória, nem venném (pedig a legfrissebb fejlesztés ezek közül)
szeva ici

csak annyi hogy a cr nem üzemórás?mer ha igen akkor havonta kell cserélni benne a dolgokat
]csá
én a helyedben a hyosungot veném meg.
már csak azért is mert olcsó ezáltal az alkatrész is viszonylag olcsó, meg egy egy az egybe a suzuki sv 650 -es koppintása ,ja és erösebb is nála . meg sztem joban is néz ki
kérdés az hogy ezek elött volt -e bármilyen motorod , mert sztem ha nem ezek elösre nagy falatok lennének, és akkor ezek helyett akkor inkább egy hyosung gt250r-t vennék a helyedben.
az is v-hengeres (mellesleg a blokk suzuki) és cirka egy milla az ára. és ugyanakkora mint a 650-es
és azér az is meg 157-et.
Szerintem éjszaka nem fogsz látni vele rendesen....nem érdemes.
Üdvözlet!

Egy komoly problémával fordulnék hozzátok,még pedig azzal,hogy vettem egy cfb250-est tanulás céljából(o km-es,én raktam össze),de nincs róla számlám és le kéne papírozni,hogy a közeg ne zaklasson állandóan.Várom építő jellegű ötleteiteket! /Igen tudom,hogy nem kellett vólna megvenni!/
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Frostyle
Sziasztok!

Most csinálom az "A" korlátlant, én nemsokára szeretnék motor venni. Eddig 3 motort néztem ki, ezek közül szeretnék választani, de előtte szivesen vennék egypár véleményt
1. Suzuki SV650s
2. Kawasaki ER-6f
3. Hyosung GT650r
Személy szerint a Hyosungot venném, mivel azt tetszik a legjobban,és árban is a legolcsóbb (1.450.000). Csakhát magyarországon ez még ismeretlen márka, kicsit félek ettől. A Suzuki és a Hyosung V2-es, a Kawasaki sor 2-es.
Elég sok tesztek és leírást olvastam mindhárom motorról, ezek alapján sem tudok választani. Mingyegyiknek van előnye és hátránya egyaránt a többiekkel szemben.
Ja,és hogy mire használnám: A pesti utakra, plusz autópálya. Ezért is nem akarok pl naked bike-ot, az autópályán nem szerencsés
Sziasztok.Mz 125 Sm-el kapcsolatban érdekelnének engem hozzászolások,vélemények,tapasztalatok,vagy esetleg linkek ahol van rola teszt vagy ilyesmi(lehetöleg magyar)
elöre is köszönöm.
Sziasztok!
Most vettem egy 96-os Aprilia RS-et, és úgy tűnik kellene neki egy alapos atvizsgalas. Varhatóan lesz hatsó gumi csere, a kuplunggal is van valami, az önindító sem indít, egyszóval sok minden. Ki dolgozik jól, elfogadható áron? Tudnatok ajanlami valami budapesti szerelőműhelyet? (Keveset szeretnék vele menni, mert a hatsó gumi miatt szarazon is életveszélyesen csúszik.)
Kösz a segítséget: János
Helló mindenki! Tudnátok segíteni nekem?
Azt szeretném megkérdezni hogy azért ha lefóliáznám az elsőlámpámat szólna-e a rend őre?
A másik meg az hogy egyáltalán hogy világítana a lámpám? Valaki csinált már ilyet, vagy látott?
Mellékelek képeket is!
Hello
szeretnék venni 1 125-ös cr-t. 2001-es 500.000huf. Szerintetk + éri? zsirul néz ki + unokabátyám ismere a tagot, azt mondták jo a blokja.
véleményeteket elöre is kössz
kösszke W!
valaki ha meg tudná mondan hogy hogy kell pontosan videót feltölteni és milyen formátumu legyen? előre is kösz
Hali!Van valakinek bármiféle tapasztalata polírozás téren?Aki tud pls segítsen, le szeretném polírozni az NSR-t!Elképzelésem az lenne, hogy veszek valami polír krémet, és milyen ronggyal dörzsölhetném?mert géppel nem akarom...az sokat levenne a rétegből...másik, hogy azoknál a matricáknál amik nincsenek rálakkozva lehet?
Segítsen valaki pls, fontos lenne!Köszi
Nekem volt 1 évig SV 650S-em, munkatársamnak szintén 1 évig CBF600. Azt döntsd el, hogy V2 legyen vagy sor 4! A kettőnk tapasztalatábó³l az jött le, hogy az SV mindenben veri a CBF-et. Lóerőben nem, és kényeleben sem. Ha kényelmes motort akarsz vegyél hondát. Ha inkább kanyarognál és a szerpentí­nen akarsz hasí­tani akkor SV-t válaszd. Ha túrázgatni akarsz vegyél light-os honda-t ABS-szel és minden egyszerű. A Suzuki sokkal intenzí­vebb motorozási élményt nyújt (a V2-es blokk miatt is) mint a H, viszont nehezebb is motorozni V2-vel mint sor 4-el. Ha kényelemre vágysz szoftos túrákkal én a helyedben vennék egy SV 650 N-t! A legszebb naked bike. Majdnem olyan kényelmes mint a H, viszont V2-es élményt nyújt. 140-ig úgy sem zavar a plexi hiánya, ha a fölött közlekedsz akkor meg mindenképen inkább az SV-t válaszd. Kicsit elfogult vagyok? Lehet. Sokan "sport" gépet , sokan túragépet csinálnak az SV-ből. Benne van a lehetőség mindegyik irányba. A CBF inkább túrázni szeret.
Szerintem.
W.
Jogos, ezt kihagytam: 0,16 Kw/Kg. Amúgy nem voltam teljesen napraksz az adatokkal, fejből mondtam, azóta az A1 kibővült 150 cm3-rig lehet vezetni motort vele. bár mindenhol mást írnak az A korl-ról, amit írtam az nagyjából helytálló.
Hogy pontosítsuk hiányos ismeretimet:
A Korlátozott:
www.motoroskepzes.hu/index.php...
A1:
www.mot oroskepzes.hu/index.php...
A kategória:
www.motoroskepzes.hu/index.php...
És ne hagyjuk ki a Simosokat sem:
www.motoroskepzes.hu/index.php...
Na elvileg ennyi.
Sziasztok!

Idén nyáron szereztem jogsit és új motort szeretnék venni. Két esélyes motor maradt, ami számításba jöhetne: a honda CBF600 és a Suzuki SV650S. Mivel egyik gépet sem volt alkalmam még kipróbálni, ezért várnám a véleményeteket, tanácsaitokat. A testmagasság mennyire számít? Minél magasabban van egy ülés, annál jobb a testhelyzet a motoron? Egyenes háttal gondolom hosszútávon jobb. Én 190 cm vagyok, melyik motor lenne kényelmesebb?
szeva mindenki. Tankomat szeretném kimosni mivel tegyem és hogyan? Tiszta rozsda. Köszike
A korl.nál súly-lóerő aráyn van nem?
Ok-ok, fehérzászló-lengetés.

Mindenesetre az a 40 óra nekem csak 10 óra volt a 125ösön, 250esen és az 500ason, vizsgákkal együtt. Hiába na, a tehetség .
:) Nem így van! A korl. és A1 között az összes különbség a kategória, meg az életkor. A1: 125 cm3-ig, és 16 éves kortól, A korl. 18 éves kortól 400 cm3-ig, és 40 KW-ig. Az A-ra kiegészítés mindkettőnél csak rutin, illetve forgalmi vizsgából áll (4 óra rutin, 8 óra forgalom vizsgaórával együtt). B-ről nem tudsz kiegészíteni, elölről kell kezdenui mindetn, mert más járműkategória(Kresz, rutin, forgalom).
Mehetsz egyből A-ra is, betöltött 21.(25.?) életévvel, de ott többet kell vezetned(40 óra?).
Ha így van sorry, mindenesetre én így t"om.
TeeJay! Rosszul tudod mert ha A1 ről váltasz A ra akkor sem kell kressz csak rutin meg forgalom!
Viszont ha A korl-ról váltasz A-ra, nem kell kresz-t csinálnod újra, ergo a kerrő együtt olcsóbb. Ha A1-ről váltasz A-ra, akkor meg a kresztől indul újra az egész (kvázi +2x mész kreszre a B után )...
És a várható EU-s eszement szabályozás miatt jobb, ha megvan most az A korl.
köszönöm szépen! elmúltam 18 így ez már nem gond, csak az, hogy az A korl. 60 ezerbe kerül na mind1, mi ez a 120-130-hoz képest amibe a B-s kerül, nem igaz ? köszönöm mégegyszer a segítséget !
A "B" csak azért hasznos, mert nem kell újra orvosi alkalmasságira ill. elsősegélyre menned. Egyébként kell minden más: KRESZ, rutin, forgalmi.
Jobban jársz, ha egyből "A" korlátozottra mész, mert arról "A"-ra váltani olcsóbb.
(Ha van B-d, akkor azt a korod (18+?) miatt talán egyből mehetsz A korl-ra.)