Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne rakj fel tükröt a motorra. nem kell nézni mi van mögötted! :o)))
Szeva!

Azt hiszem már írták néked: Mi lesz a többi motorssal, ha lerúgod a tükröt? lehet ezen is el kellene egy kicsit gondolkodni. Lámpánal én nem engedek be senkit se elém, hiába nyomja neki, lelépem a francba, és megyek a saját tempómmal. Ha nem tetszik neki akkor én a sáv közepén megyek tovább, és nem húzodok le, mert ellőzön meg normálisan. Volt erre példa:
Haveromat meglezi a Renault Thalia, és rámjön mint az űllat. Folyamtosan szlamoztam, mert hol az egyik, hol a másik tükörben néztem, hogy mennyire van rajtam. Persze mikor belenéztem a tükörbe, akkor jól láthatóan csóválni kezdtem a fejem. Aztán a faszi csak nyomult, ekkor picit visszaengedtem a gázt, hogy eléggé határozottan fékeznie kellett, de nem satufék, de rá kellett bólintania. Utána már be tudta tartani a nekem is biztonságos követési távolságot.
Másik: városban ha szivózik veled, akkor az nem megoldás, hogy lerúgod a tükröt, sokan ezt mondjátok, hogy rúgd le a picsába, DE emberek nőjjetek már fel! Miért kell kisiskolás módszerrel megoldani dolgokat!? Arra nem godntatok, hogy lehet pont azért szivózott Veled, mert egyik "kolléga" pont lerúgta a tükrét!? Miért hiszitek azt, hogy az megoldás!? BAsszus! Aztán csodálkoztok, hogy utálják a motorosokat, és egyre jobban szemétkednek velünk!? Ha azt akarod, hogy normális legyen veled egy autós, akkor neked is annak kell lenned. Ja, és soha ne veszítsd el a türelmed!
Egy autós, akinek nagy autója van, és egy motoros nem attól lesz nagy, mert ő mindig siet, és mindig mindenhova be akar férni! TI nem utáljátok azokat az autósokat, akik folyamatosan tolakodnak, és mindig sietni akarnak!? Na ugye! Ugyan ez van a motornál is! Szivózik, mutogat!? Had szivózzon, és mutogasson! Csak saját magát járatja le! Attól leszel igazán nagy, hogy le tudsz mondani olyan jogokról amik téged motoron lazán megilletnek! "-Menjél paraszt, látom sietsz! Menjél, én nem leszek a játékbabád!"
Ha a motorosknak a 1/10-e így motorozik, ahogy tanácsoljátok, hogy rúgd le a tükrét, akkor kibaszottul nem azt az 1/10-ed motorost fogják megjegyezni, akinek van pl. CBR600-a, és XXX-111 rendszáma, hanem azt fogják megjegyezni, hogy az a barom állat motoros! Tök mindegy milyen motor van a segged alatt, a motort jegyzzik meg, vagyis a szót, hogy Motor.

Nekem ez a véleményem, és tudom, hogy ezzel sokan nem értenek egyet, mert nekik sport motorjuk van, és akkor az csak 100 felett tud haladni, alatta már szédül a fazon rajt, de nem érdekel, mert ha ez a motoros társadalom, hogy "rúgd le a tükrét", akkor inkább eladom a frissen szerzett motoromat, és bringázom, vagy autózom tovább. Ebből én nem kérek!

üdv.:
MatulA+

ui.: most lehet engem szidni, "ütni", bunkónak tartani, de nekem akkor is ez a véleményem!
mondom: gázspray...
gázsray vagy vasvilla...
kerteshazban levo garazs +3 Rottweiller!
Ugy gondolom egy marhasag felesleges kinlodas,suly,elektronika.Ugy is elfogjak vini azt a motort akar akarjak akar nem.Masreszrol egy ujabb csimpaszkodo fogyaszto.
ugygondolod, nincs olyan riasztó, mely 100% biztonságot nyújt motornak és motorosnak??
Minden jobb kocsiban van riaszto. :D Ja vagy ez motor? mind1 egyre megy
Hi!
Tudja valaki, mennyiben van egy komplett(full) riasztórendszer motorra? (sms küldős gps-szel)
Yah az is egy megoldás csak utána győzzél menekülni
Szerintem nem ez a megoldás . Ha másért nem is te most kitomboltad magadat (téged ért sérelem). És mi lesz a következő motorossal?
Ez sajnos így van, az autósok fele kb azt se tudja mi az a 2T motor, ott laragad hogy 1000-es 4T. Azt hiszik hogy egy 125-ös 2T, mivel nem olyan hangja van mint egy 1000-es 4T-nek rögtön elkezdenek szívózni hogy "mit keres előttem ez a kis szar". Én is tegnap mentem, és valami fiatal suhanc bal kéz kormány teteje jobb kéz váltó belesüppedve az ülésbe kb nem is lát ki, 1m-re rám áll kb olyan 60-as tempónál de nem előz csak vigyorogva ott van a seggembe, és kb nem is merek fékezni mert ha belémszáll akkor csume, én halok meg nem ő. Ekkor szoktam egy kicsit nagyobb gázt húzni nyit a power és lemarad, majd gondolom csodálkozik a faszfej hogy lehet nem is annyira szar ment előtte. Egyébként vicces hogy az autósok betartatják a motorosokkal a kresszt, de az autósok meg basznak rá.
nos ilyenkor az a teendő hogy az első adandó alkalomnál ( a te esetedben a lámpánál) begurulni mellé, fölálni a lábtartóra és egy kecses jól irányzott rugással lerugni a tülrét.
egy párszór már nekem is ehez kellet folyamodnom, mert az illető nem tanulta meg a normális közlekedési modot.
hát így járt mehet az autos boltba egy uj tükörért
Hali!

Még csak 200km-e motorozok, de megvan a véleményem az autósok egy (szerencsére kisebb) részéről.
Jelenet1:
Beállok a lámpánál egy régi BMW mögé, az elindul csikorgó kerékkel, én félgázon zötyögök mögötte...60ig gyorsul, aztán semmi sehol csak úgy nyom egy satuféket 60ról 20ra füstölő kerékkel....hátha felkenődök. Aztán megy tovább, én meg hagynám a hülyét, és egy kicsit lemaradnék, ezért zsötyögök 40el, de ő is zötyög 40el. Na akkor előzni kéne: csőgáz, és mikor tépnék el mellette, akkor ránt egyet balra a kormányon, én azonnal fék visszamegyek mögé, és ekkor megint padlóféket nyom, és még be is mutat Aztán csak sikerült kikerülni a francba, és nyugodtan mentem 500métert a következő pirosig, ahol belefékez a seggembe, kiszáll, és elkezd üvöltözni, hogy mit nyomom én a dudát...szembe mocisrendőrök igazoltattak, és mikor belerúgott a motoromba, akkor már közbeléptek, és a suttyó mindjárt visszafogta magát.
Jelenet2:
Kétsávos úton beáll mellém a másik sávra egy kocsi, és az ő sávja a lámpa után 50méterre megszűnik. Látom, hogy baromira tolakszik, hát hadd menjen a paraszt. Nyomja a gázt padlóig, be is engedem, ezért hálából bemutat, és kidobja rám a szemetét.

Ezekután felteszem a kérdést, hogy az ilyen esetekben miért a "motoros társadalomról" beszélnek egyáltalán az emberek mint "problémáról", mikor az autóssal van némi kis gond...
(Még egyetlen tükröt sem rúgtam le, és nem karcoltam végig egyik kocsit se, de kezdem úgy érezni, hogy eljön a pillanat.)
hello! lenne 1 kérdésem. moto-t szeretnék de nem tom melyik lenne a jobb xr400 vagy drz-E. aki nek van tapasztalata szivesen fogadom.
Egykerék iskola itt nálunk a környéken nincs sajnos, ha lenne sztem elmennék.
egykerékiskola??? ha ennyire érdekel próbáld meg. vagy menj el nézőnek amikor van s hátha ellesel egy két fortélyt...

nekem bicajjal se ment soha, így motorral nem is erőltetem...
Sziasztok!
Egy tanácsért, vagy segítségért fordulok hozzátok. Már elég régóta üzöm a motocross sportot de van egy nagy problémám, ez pedig az egykerekezés tudom hihetetlen hogy több év tapasztalat után még nem megy, de én attól félek nagyon hogy hanyatvág(erre volt már egy jó pár eset). 5-10 méterig megy de félek játszani a gázzal. Azt elelejtettem mondani hogy jelen pillanat egy honda cr 250-em van. Valaki elláthatna jótanácsokkal! nagyon megköszönném!!!
Üdv
Nekem egy yamaha dt 50-em van.És tegnap sikerült öszeszednem valahol egy akáctüskét, aztán gondolhatjátok mi következett.Na jól is van ez még nem nagy gond nekiláttunk megcsináltuk a deffektet.Ám a kerék ki volt szedve és valaki meghúzta az első féket így a két fékpofa szépen össze is ugrott.Így aztána tárcsát nem tudjuk a helyére csúsztatni mert valószínűleg kiakadhatott a fékdugattyú.Már az olajból is leengedtünk hogy elmenjen a nyomás de nem sikerült visszahelyezni a tárcsát.Esetleg tudnátok segíteni?Vagy járt már így valaki?
Köszi az infókat! A k4-es matricái az idomokon lakkozva vannak? Esetleg tudod hogy 12000km-nél milyen szervizt végeznek rajtuk? A kereskedő azt mondaja eldölve volt de javitották (karc sérülései voltak). Álltalában a motorok csak" eldőlnek", senki nem perecelt akivel eddig beszéltem.Köszi, és Üdv bixi
Nézd végig alaposan a gyár által kiadott fényezéseket

Abböl tudod hogy gyári e festés vagy nem

aztán közelröl nézd végig a matricázást abbol láthatod hogy ujrafestették vagy nem.

Nézd végig az indexekeburáit ha valami eltérö akkor láthatod hogy lepatantak.

Hát kb ennyit tudsz szerintem igy külsöröl.

Ha beniditod nézd a kipufogot illetve beinditás elött is néz bele.
Ha kék füst jön ki belöle felejtös...


Hallgasd az alapjáratot fö hogy szép egyenletes legyen

Azt mikor mész vele (ha biztos vagy a dolgodba ) engedd el a kormány igy megtudhatod hogy hogy áll az egyenes futás..


Hát én ezekröl tudok ha valami nem helyes azt jelezétek de szerintem ezekre kell figyelni.
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni, ugyanis 600-as k4-est szeretnék venni. Megvan a kiszemelt példány, állitólag 12000km-es, első gazdás a motor.Sajna egy szolnoki motorokkal üzletelő "kereskedőn" keresztül veszem meg (talán). Mire ügyeljek, a motornál,(esetleges meghibásodások)? Esetleg a nepperről valami infó? A motorpiac-on hirdet 30-9295257 a száma sok használt motort árul, tán amcsiból valók. üdv mindenkinek és kellemes ünnepeket v.mint motorozást!
Próbáld nála. http://www.gixxer.hu/mzx211/profile.php?mode=viewprofile&u=11 9
Ritka a jó állapotú 10 éves cross motor. Zajos blokkra egy éven belül ráköltesz kb. 100 ezret. egyébként pedig hobbi motorként használva 125-ös be évente egy dugattyú. A 250-be pedig két évente ugyanez. Odafigyelést igénylő hobbi, nincs tágulási tartály a motoron és az esetleges vizhiányra ügyelni kell. Érzékeny még a keverék olajra is. Min. 3500ft egy liter olaj 30-40 liter benzinhez, kannában odafigyelve keverendő. Teleszkópok elengedik az olajat évente egyszer az elöl legalább 15000ft. Hátsó teleszkóp javitása sok esetben nem megoldható, vagy igencsak húzós. Nem elhanyagolható a benzin fogyasztás sem ami óránként egy teli tank, ha húzod a szarvát. mindent egybevetve költséges hobbi aminek alternativája lehet egy forgalmi nélküli nagy enduró ami a nyomába sem ér a legöregebb pályagépnek sem.
Hali.
Tudnátok segíteni hol lehet olcsó bukógombát venni olyan 10-15 ezer körül gixer 750 re váltás utáni 2000 es évjárat.
Elöre is köszke a segítséget.