sziasztok!Segítsetek pls!Hol tudok talajhorgonyt venni?Amit be kell betonozni és amihez hozzá tudom láncolni a mocim.Félek,hogy ellopják...A suprbike júliusi,vagy augusztusi számában láttam,de sehol sem találom.Előre is kösz a segítséget!
Halihó!
Lenne egy kérdésem. Kroszmotor vásárlását tervezem. Kevés rendszémos van és arra lennék kíványcsi hogy mi a teendő levizsgásztatásához? Mire van szükség? Írányjelző stb...?
régen ugy volt ha végleg kivonattad kpm vizsga után visszahelyezték(autónál tutti igy,de motornál nem hiszem hogy máskép ment/megy ...)..önkormányzatnál kérdezd meg most mi/hogy van?!
Lenne egy nagy kérdésem felétek!Még pedig hogy a régi rozsda foltos krómozást hogy tudom(házilag) eltávolítani pl:kormány...felni..kipuffról?Milyen anyagot használjak konkrétan?Várom az ötleteket,tanácsokat,tapasztalatokat!Előre is kösy
Megtudná nekem vki mondani, hogy az idomot, plexit, a felniket valamint a kipuffantót mivel lehet szépen letisztani, "fényezni" spray vagy vegyszer, ki mit hasznal ezekre a dolgokra? (régi vashoz, "9x kawa zzr500 tisztítására) THX!
nekem volt cagiva elephantom 125cc nagyon szuper kis motor volt tudom ajánlani ha jó állapotú!Mondjuk igaz,h nem 20éves volt.endurózni nagyon jó volt 125km/h volt a vége kb130kg kicsit ornehéz!ha szép és jól kiforogja magát,jó e a különoilozás rajta?75 t megér!
Megnéztem 1-2 Mókus videot és rájöttem 2 dologra:1:első kerekezéshez jo (tárcsa?) fék kell,a másik meg amit már írt vki h először előre kell dőlni aztán ha visszarugozik akkor hátra és gáz.(1ből ki is probáltam) Ugyh kösz a tippet.
Még uj vok a témában de lenne 1 kérdésem:Simson Starral lehet egykerekezni?És ha esetleg igen,mennyire nehezen kivitelezhető?(Jah és csak terepen mehetek mivel még nincs jogsim)
Jól tetted! Grat! A Honda ólom-mamuszt nem lehet felvenni rendesen.
Krva nehéz az eleje (is) és úgy zuhan vissza,mint a zongora a háztetőről...
Ja meg egyből lent karcol a rendszám ami úgy 15 centire van a földtől.
Ezt a kérdést másold át a Cagiva Klub topic-ba! Ez a legfőbb jótanács!
Amúgy annyiért jó vételnek tűnik. Ha van benne erő, érezni,hogy a Power
is működik és a telók is jók akkor megveheted. Alpjáraton lehet némi
csörgő-zörgő hangja (Cagivánál normális) de ha gázt húzol akkor
minimális rezonanciával ki kell pörögnie üresben is tiltásig. (nem emlékszem
vagy 10500 vagy 11500 1/min) Fogyasztás (tapasztalat) 4-4,5 L nem nyelezve
úton, 8-10L terepen siratva. Súlya 130Kg-körül. Könnyű, kezes.
Sziasztok. Van egy 1986-87 körüli Cagiva elephant 125 ös endúrója a haveromnak, aki el akarja adni. Baráti áron, 75ezer ft-ért magkapom, de előtte szeretném megtudni, mire kell egy ilyen motornál odafigyelni, mik a gyakori hibái ennek a típusnak, és örülnék pár gyári adatnak is ( súly, lóerő, fogyasztás...stb) Aki tud, kérem segítsen, javasoljon, adjon tanácsot. Előre is köszi!!!
Megköszönném, ha valaki tudna mondani olyan embernek elérhetőségét aki bukócsövet gyárt.
Köszönettel molnarimre198@freemail.hu