Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a bíztatást,de azért Ti is beláttjátok,hogy 20Le után a 110paci egy kicsit több,de amugy az ETZ-et kentemm rendesen,azt nemtom hogy mi a motor korláta,de már ért le a kipufogó jobbos kanyarban,és hálistennek eddig meguztam esés nélkül(mármint az ETZ-vel) De küll már sokan mondták,hogy önkontrol dolga az egész,de azért csak tartok egy kicsit tőle,de viszont vágyom is rá.Majd azért megejtek egy képet a gépről ha meglessz és akkor már teljes jogu tagja lehetek a CBR-Klubnak Tök jóóóóóóóóóóóóóóóóóó
Ne félj tőle!
Nem bánt!
Próbálgasd, ismerd meg és óvatosan észzel az elején!

Sok szerencsét hozzá és balmenközt!
Üdv: Gino
Ha kented az ETZ-nek nem kell félni.Mondjuk én 125 ETZ után 400-ra váltottam,az is eléggé ment úgy hirtelen.
Ha frankó 250-ed van akkor az legalább 45paci vagy nem?Én nemtom pontosan,de ahoz képest hogy viszonylag kicsik bivalyerősek fent,namármost azt mondtad,hogy nemrég vetted és eddig csak robiztál,akkor meg joggal félhetcc tőle egy kicsit.Én pl egy hónaop múlva veszek egy 600-ast és énis szarok tőle mert eddig csak 251-ETZ volt
Hali Matska..
Köszi szépen az infot de, szerencsére meglett!
Az adatlapodat azért kitölthetnéd... Milyen motor az a 250-es?
Köszi, ezzel is okosabb lettem Hát igen...különben nem is megyek gyorsan, nem akarok elszállni egy kanyarban. Mondjuk nehéz dolog, így is megkaptam a szomszéd autószerelő fószertől, hogyha ilyen "óvatos" (még jó h nem azt mondta h beszari )vagyok, mért nem veszek inkább egy choppert (fuj)....
...hát most képzeld el,hogy milyen hangja lenne szegény Sámsonnak... Főleg a 3 gangosnak
Új forgalmid lesz (6000) új rendszámot kapsz (3500) meg új műszaki-igazoló matricát (320Ft) szóval egy tizesből áll meg a kanyar. Öcsém elhagyta az MZ-ről úgyhogy mostmár azon is unijjós feszül
"közben egyet,kettőt,hármat vissza) aztán ráeresztheted és kapaszkodhatsz. Mondjuk a Simsont is így kell előírásszerűen használni csak azon nem szokás hármat visszadobni..." ez tetszik sikerült feldobnod a napom hátralevő pár óráját
Köszi szépen..
Még egy
kérdésem volna ujra le is kell vizsgáztattni?
Ocsmanyirodan kell bejeneteni, meg kell venni ujra. Par ezer forint es par het...
Sziasztok!!
Segitséget szeretnék kérni. Elhagytam a rendszámtáblámat és ilyenkor mi a teendö ha nem találják meg.
Előre is köszönöm.
Nem mondta senki ,hogy divatmotoros vagy nyugi,bár énis korán kezdtem aszem 12-14 lehettem.Igaz az én családomban sok a motoros .Na de komolyra fordítva dolgot,az elején míg megszokod a váltásokat nemkell gyorsan menned ill.gyorsan váltanod,csak szép lazán nyugottan,ha majd belejössz akkor lehet vagánykodni meg ilyenek.A kétütemüvel kapcs tényleg nem ajánlott sokáig motorfékkel fékezni,mert hát nem igazán tesz jót neki.De segíthetsz rajta,ha gurulás közben néha behuzott kuplungnál adsz egy-két gázfröcsöt,majd azt ujra kiengeded,de várd meg míg leesik a fordulat nehogy megilyedj Ez most lehet bonyolultnak hangzik de majd belejösz mindenki így kezdi.Sok sikert és jó gyakorlást,az idő lassan engedi
Jah még azt azért hozzátenném(mondjuk nem ide tartozik), hogy nem "divatból" motorozok, már nagyon régi álmom volt.. És nem idiótaságból vettem ilyen motort elsőre.. Én is rendesen elkezdhettem volna 14évesen pl. egy simsonnal, de az őseim megakadályoztak mindenben , (egy családi tragédia miatt). Nagyon bánom az egészet h nem voltam rámenősebb. Tavaly tavasszal még azt se tudtam mi az a kuplung..... , az autók meg soha nem érdekeltek komolyabban. 22 évesen viszont azért nem akarok Babettával nyomulni... bár lehet h nem ártott volna....
Köszi, sokat segítettél.. (különben 50ccm-esen még nem is mentem, bevallom robogózni is csak 1 hónapig robogóztam nem sajáttal).Tleg elég zöld vagyok... A felváltással kapcsolatban már kezdek rájönni a dolgokra, mondjuk a kuplungot mindíg lazán meghúzom, megszokásból.. Ez a motorfék -dolog viszont új, figyelni fogok rá...(sokat használok motorféket, mióta a postás ismerősöm kipróbálta a mocim és akkorát esett vele mint az állat egy hirtelen fékezés következtében azóta kissé tartok tőle.) De igyekezni fogok.
Nem túl zöld amit mondasz, de ha konkretizálod, hogy mi a problémád a váltással akkor megpróbálunk segíteni. Amúgy a kétüteműt pörgetni kell, de ha kipörögte a fokozatot akkor váltsd el, ne haladj csúcsfordulat közelében tartósan. A másik, hogy minél kevesebbet motorfékezz, mert ugye az olaj a benzinnel együtt érkezik és elcsapott gáznál (egy visszaváltás után pl) a fordulatszámhoz képest kevés benzin-levegő-olaj keveréket kap a henger. Ha előzéshez kigyorsítani szeretnél, kuplung-gázfröccs(közben egyet,kettőt,hármat vissza) aztán ráeresztheted és kapaszkodhatsz. Mondjuk a Simsont is így kell előírásszerűen használni csak azon nem szokás hármat visszadobni... Voltak 2T Cagiváim, csak az elinduláshoz kuplungoltam meg visszaváltáshoz. Baja nem volt, még most is mennek az újabb gazdáiknál.
Sziasztok!Sajnos az oldalon nem találtam semmi vezetéstechnikával kapcs. topicot, ezért ide írom..
Szóval az a problémám hogy eddig robogóztam, nemrég vettem egy 250es(2T) sportmocit, és a váltással vannak gondjaim.. Egyelőre olyan "simsonosan" váltogatok vele, 4esben alig vagyok már(csak100-120nál)...lehet h ez kicsit viccesen hangzik, de kezdő vagyok, nyáron vágták utánam a jogsit.(B-s nincs is) Egyik ismerősöm mondta h így hamar tönkre fogom vágni a blokkot, főleg hogy nem egy mai darab... mennyi az "esélyem" erre?
Én??? Minek?
Nekem már nem kell semmi más a motoromra, max két oldaltáska.
vagy keresd meg r.3.14-et,a cbr600rr topicbanmegtalálod
Mert nem szabályszerű a fényszórója, azért...
Lásd még fénycsövek téma, illetve sötétített szélvédő autókon.
Miért kerülne ez pízbe TeeJay? Csak nem büntetnek a rend roppant éber őrei némi kis kiegészítőért?
Vagy máe ehhez is műbizonylat kell?
Yamaha tricker vagy a honda fmx ajánlott 1 kezdő huligánnak?
az is szempont hogy ne unjjam meg hamar, mert 1 db-ig ez a motor lesz,ami azt jelenti hogy minimum 3 évig.
köszi
Köszi szépen, örök hála!
Louis FunShop Wien


Triester Straße 258
A-1230 Wien
Tel. (0043) 1-698 66 33
Fax (0043) 1-698 66 33 30

Öffnungszeiten
Mo.-Fr. 9.00 bis 19.30 Uhr
Samstag 9.00 bis 17.00 Uhr



Louis Giga Store Wien


Kagraner Platz 20
A-1220 Wien
Tel. 0043-1-204 59 03
Fax 0043-1-204 59 03 30

Öffnungszeiten
Mo.-Fr. 9.00 bis 19.30 Uhr
Samstag 9.00 bis 17.00 Uhr