féligmeddigígyúgyamúgy földim vagy
párszor mentem lakóhelyeden keresztül M.keresztúrról Őrtilosra a Szt.Mihály-hegyre, erjedt szőlő-nedűt fogyasztani és magamat jól érezni
Én pl végigjártam a ranglétrát elöször A1 aztán a korlátlan.De emlékszem én egy 125-ös Tz hajtottam Ja és a legdurvább az volt,hogy a rutinvizsgán beszart és úgy kelett betólnia az oktatómnak
és ki mivel tanult a1-et?mer az még rendbe van h keeway arn-nal kell majd mennem de az oktatoautobol leállíthato 1 távirányítoval.már-már megalázó így hiába lesz piros az oktatonak 1 gombnyomás aztán huzhatom annak akárhogy akkor se fog menni
Ja azt elfelejtettem hozzátenni, hogy rendre beszorítottuk az oktatót a pirosba aztán indult a nyelezés keményen Mondjuk 15 évet motoroztam napi rendszerességgel mire rászántam magam a jogsira, de mindenki elhiheti, hogy így nyugodtabban indulok bárhova.
Tanulómotorok amikor én jártam tanfolyásra:
1. Suzuki GS 500 - Tanulómotornak elmegy, elég gyengusz de jól kezelhető
2. Honda CBF 500 0.km-esen. Ha a GS-re azt mondtam,hogy gyengusz akkor ez az abszolút nulla mert papíron ugyan 12lóval erősebb a GS-nél, de rendre kikapott tőle.
3. SUZUKI GSX 550EF a tanulócsapat vadállata - ezért mertem magamnak is venni egyet, különben rá se néztem volna öreg Suzikra... Nem bántam meg! Ja és napokon belül minden kész rajt végre!
Hali! Falusi gyerek vagyok:) ezért kérdezem, hogy kell-e motorra parkolócédula???? Én nem hinném, de most kaptam egy levelet, hogy usb-xxx forg. rendszámú gépkocsimmal cédula nélkül parkoltam... Ez konkrétan Vácon volt. Lehet, hogy ott van a városnak egy saját parkolási törvénye???
Ha már a jogsiról van szó, nem tudjátok lehet-e valahol márc. 15 elött vizsgázni, mert a motorom már megvan, az idő is szép és ha lehet nem szeretnék várni addig
Én annó Honda CBF600Sen tanultam szép moci, és kellően nyomatékos is. Igazi kis tanuló és vizsgamotor.
Csak mivel nem én voltam az egyetlen aki ennek a nyergében okosodott mindig akadt vele valami, olykor negyed kuplungkarral kellett szenvedni. Aztán volt hogy a fényezés csúnyult el lefektették.
De komolyan senki nem amortizálta le mert jó volt az oktatónk és látta, hogy kinek szabad odadni és kinek kell még mennie, a 400as suzukival.
Azért mész egy olyan motorral (gondolom GS 500), mert ez az egyik legolcsóbb A kategóriás motor.
A motoros iskolák nem vesznek több milliós motorokat, hogy a tanulók leamortizálják öket.
A vizsga úgyis a motor kezelésének ismeretét és a forgalomba való részvétel jogosultságát igazolja.
A B kategóriás jogosítvány megszerzése közben sem egy M5 -össel tanul az ember, hanem egy max 100 LE-s valamivel.....
Ok ezt megfogadom higgyétek el,épp ezért jobb egy kicsit tartani tőle mert akkor nem mered huzni neki.De amugy nem értem a korlátlan jogsi megszerzésénél miért egy 47Le-motorral kell menni,mikor 2007 írunk és most azért már minden motor elérte a legalább 75Le vagy Ti annak idelyén minek a nyergében tettétek le a jogsit
párszor mentem lakóhelyeden keresztül M.keresztúrról Őrtilosra a Szt.Mihály-hegyre, erjedt szőlő-nedűt fogyasztani és magamat jól érezni
én sem jártam, Tesó
pedig még nincs egy éve a vizsgának
meglátták, h milyen fess vagyok rajta és tanácsolták, hogy ne cicózzak...
1. Suzuki GS 500 - Tanulómotornak elmegy, elég gyengusz de jól kezelhető
2. Honda CBF 500 0.km-esen. Ha a GS-re azt mondtam,hogy gyengusz akkor ez az abszolút nulla mert papíron ugyan 12lóval erősebb a GS-nél, de rendre kikapott tőle.
3. SUZUKI GSX 550EF a tanulócsapat vadállata - ezért mertem magamnak is venni egyet, különben rá se néztem volna öreg Suzikra... Nem bántam meg! Ja és napokon belül minden kész rajt végre!
felhívsz akárkit és megbeszélitek ennyi
amúgy meg nem tudom
Csak mivel nem én voltam az egyetlen aki ennek a nyergében okosodott mindig akadt vele valami, olykor negyed kuplungkarral kellett szenvedni. Aztán volt hogy a fényezés csúnyult el lefektették.
De komolyan senki nem amortizálta le mert jó volt az oktatónk és látta, hogy kinek szabad odadni és kinek kell még mennie, a 400as suzukival.
A motoros iskolák nem vesznek több milliós motorokat, hogy a tanulók leamortizálják öket.
A vizsga úgyis a motor kezelésének ismeretét és a forgalomba való részvétel jogosultságát igazolja.
A B kategóriás jogosítvány megszerzése közben sem egy M5 -össel tanul az ember, hanem egy max 100 LE-s valamivel.....
Ismerd meg a gépet, szokj össze vele!
De ne félj tőle!