Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szeretnék személyeskedni, ráadásul nem is magán, hanem szervezett akciókról beszélek, de Magyarországon azért ilyen kurva magas a kgfb díja mert 4 kifizetésből 3 biztosítási csalásra megy
a kárfelmérő, stb megvesztegetése után. Sajna így van.
Az érem másik oldala meg, hogy ebben az országban nem lehet tisztességesen egyről a kettőre jutni tehát aki nem ügyeskedik az marad csóró munkás. A kis trükkök és sikamikák az én szemeben kisebb bűnök, mint ez az egész itthoni csókon és pénzen alapuló bürokrácia. Meg aztán az ország vezetői mutatják a példát pártállástól függetlenül sok-sok éve! Hát mit vártok akkor?!?
nem kéne lebaszni, bár elég durva volt. szerezz egy törttet, rakd át a cuccot, vidd be a biztosítóhoz. Mi ebben a nehéz?
Kinek hiszed magad te kis szarjankó, hogy osztod itt a törvényt köcsög! Bazd meg lehet, hogy többet tanultam nálad te kis Fasszopó uh. ne osszad itt az eszet! Én már annyit kifizettem a biztosítóknak és mindig balesetmentesen motoroztam, de te védd a rohadt biztosítókat. Havernak összetörték az autóját (nem ő volt a hibás), és a rohadt biztosító nem akart fizetni, de te késsél 1 hetet a csekk befizetéssel és küldik a fenyegetést! Na remélem nézed a tv ügyvédjét.... én meg remélem téged látlak ott egyszer TE BALFASZ!
ne vegyél ilyet, inkább hallgass olyanra aki szívott már ilyennel...
Ha most hoztad külföldről és megvan a kinti forgalmija meg adás-vételi róla akkor 50-60ezer és simán, ha ez egy itthon vett 125/50 akkor egyszerűen SEHOGY! Senki ne adjon pénzt 125/50-ért! Eredet szempontjából is kétes, ha nem itthon lopták akkor Ausztriában pl.
Rengeteg idegeskedéssel
Hát erről már sokat írtak, szerintem okosabb papíros 125-öst venni... Sok macera, sok pénz...
Szép estét mindenkinek! Lenne egy kérdésem! Ha veszek 125/50es motort és forgalomba akarom helyezni akkor az mivel és milyen költségekkel jár? Előre is köszi!
Az smkp nem jogosítvány, az M kategóriából NEM ÉL a 2 év! Csak B, vagy A1, vagy egyéb... Az M nem játszik...
Azért 6 hónapos jogsival - minthogy jogsid mégiscsak van, a motor is alkalmas rá, csak a korlátozást szeged meg - kevésbé fog keményen a rendőr ceruzája, mitnha egy arra "alkalmatlan" motoron (smkp-n nem lehet 2. ülés meg lábtartó!) vinnél arra alkalmatlan vezetői engedéllyel személyt... Vagy ha a géped alkalmas rá, esetleg 125/50-es, akkor még egyéb problémáid is adódhatnak...
A kezdő vezetői engedély az első jogosítványra vonatkozik, kategóriától függetlenül. Tehát kezdő jogosítvánnyal pl nem vontathatsz (B) vagy nem vihetsz utast (A)
Viszont ha valamelyik kategóriából megvan több mint 2 éve a jogsi, akkor a következő kategóriánál már nincs korlátozás.
Ez tuti, múlt héten kérdeztem meg 3 rendőrt is. Itt pesten nem érdemes szarakodni a rendőrökkel, akit megkérdeztem kapásból vágta hogy miről van szó, a jogsin mutatva magyarázott, szal ha kezdő jogsid van és mondjuk utast szállítsz, nagy esély van arra hogy igazoltatáskor bebuksz. És ilyenkor elölről kezdik számolni a 2 évet.
Speciálisan kis lökettérfogatú motoroknál ez még jobban igaz.
link
Gino engem is érdekelne mi a baj a Fazer-ekkel?
Persze, mert?

Kollégám is vitt személyt 6 hónapos jogsival és mégcsak nem is szólt érte neki a rendőr!
Szerintem látta...
a 2 személyt is láttad?
Köszi az infót! Balesetmentes motorozást mindenkinek!
Na akkor mindenféleképpen írd le...
Pont Fazer-ek az "áldozatok".
Az smkp nem számít!
Az nem motorkerékpár és nem is kell hozzá jogosítvány! Elég a vezetői engedély.
Valószínű, hogy ejnye-bejnye és max megbüntet kb. 10e -re. Szerintem.
Dobjál iwiw-en üzit, ha nem akarod itt. Engem érdekel minden...
Büntet.
Sziasztok! Kéne egy kis segítség! Ha rendőr megállít két személlyel és smkpval megvan a két év tapasztalat de A1-el csak 2-3 hónap akkor mit csinál? Előre is köszi!
Yamahával kapcsolatban tudnék mondani egy igen érdekes dolgot, de nem akarok parát kelteni senkiben.....
Arról már nem is beszélve, hogy lassan minden sarkon vagy egy Suzuki szalon...