Red Baron Törökbálinton hiába volt nyitva hétvégén, azt mondták, hogy nem cserélik ki a gumiaimat mert nem ott vettem a motoromat. A szerelők játszottak a számítógépen. Ezek után nem is fogok ott venni semmit, de még az ismerőseimet is eltanácsolom ettől a cégtől. Szal ha nyitva van, az még nem biztos, hogy szóba is állnak veled...
Sziasztok! 125öst szertnék venni, és az lenne a kérdésem hogy az átíráskor a müszaki meghoszabbodik? Mert ha megvenném amit kinéztem annak kb 1 hónpra rá járna le! Meg ha nem hoszabodik akkor menyibe fájna nekem az müszakiztatás?
Köszi az infót.
(Már volt egy 125 ös cbr-em)
MOst mont a hyosung 2007-es 650-es mociján gondolkoztam,és a suzuki gs50f-jén.
Biztositás szintjén a kettő közöt semmi különbség sincs ahogy néztem, csak a teljesitményadó és a súlyadó,bár azt még nem tom az menniy lehet.
hali! Segicség kéne.... szeretnék venni egy kawasaki klr600 endurot...mi a véleményetek a mocirol és milyen bajai lehetnek?ja sajna csak 300.000ftom van ez a max keret..
koszi a segicséget!
Nekem 650-es van.(Hyosung)
A teljesítmény adó nekem 17100Ft egy évre.(57kW x 300Ft)
A GS 500-ra az adó kb. 34kW x 300Ft azaz 10200Ft egy évre új motor esetén.
A biztosítás az nagyon személyre szabott dolog, mert sokmindentől függ.(Lakhely, életkor, stb.)
A www.netrisk.hu oldalon ki tudod magadnak számoltatni.
A legolcsóbb motorra jelenleg a K&H biztosító.
Hello!
Egy motor vásárlásán gondolkozom, és ki is néztem már 2-t: egy 500-as suzuki-t és és egy 650-est.
A gondom az hogy a szivem a 650-es felé húz,és az jobban is jönne ki pénzileg is, de nemtom mennyivel kerülne többe a fenntartása(biztositás,súlyadó,stb).MErt ha kb 5-6 ezerrel lenne több akkor az nem olyan gázos.
Köszi.
Helló, az lenne a kérdésem, hogy ki mit tud tanácsolni, hova vigyem műszakiztatni a mocit?! Budapest és Vác környéke érdekelne leginkább, valamint a nagyjábóli árak...
Előre is köszi
Hy mindenkinek!
Lenne egy problámám, remélem tud nekem segíteni vki!
Nekem van egy 500-as CR-m! A múltkor hazajöttem vele majd megállitottam és hipp-hopp csak ugy eltünt a szikra! Következő inditásnál már nem volt! Mi lehet a baj? Átnéztem mindent! Lendkerék,tekercsek, vezetékek, kapcsoló, gyertya,gyertyakábel, trafo jó!
Akkor vajon mi lehet a baj? A tirisztor van már csak egyedül!-azt honnét tuom megnézni hogy mükszik-e? Ha valaki tud akkor segítsen!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Van valakinek friss tapasztalata, lejárt műszakis motor vásárlásánál (ez kb. 1 éve lejárt, bitosítás fizetve 2006-ig) milyen eljárás van?Mi a sorrend, eredet vizsga, áttírás,műszaki vizsga?
De, hogy ne legyen egyszerű,az okmányirodán azt az infót kaptam lejárt műszakis motornál ideiglenessen ki kell vonni a forgalomból a motort (ez 6 hónap max. 6.hónap lejárta után automatice visszahelyeződik a forgalomba) csak úgy lehet átíratni.
Van aki 10%-os önrésszel hozott ki új motort?
Érdeklődnék a THM felől. Nekem 13-14%-os THM mellett ajánlást adtak.
Tudom futamidő függő is. Nálam 72-84 hó jönne szóba. (lakást és az autót is fizetni kell sajnos)
Gondolom a THM-ből nem lehet alkudozni
Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helye írok de leginkább idevág. Az lenne a akérdésem hogy egy 125ös gép átíratása menyibe fájna nekem? Eredet vizsgálat kell? És ha megveszem menyi időm van átiratni a motort?
(Már volt egy 125 ös cbr-em)
MOst mont a hyosung 2007-es 650-es mociján gondolkoztam,és a suzuki gs50f-jén.
Biztositás szintjén a kettő közöt semmi különbség sincs ahogy néztem, csak a teljesitményadó és a súlyadó,bár azt még nem tom az menniy lehet.
KLR 650-esem 4 éve van meg, amig használtam addig nem sok gondom volt vele, egyszer kellett fesz. szabályzót cserélni azóta működik tökéletesen.
koszi a segicséget!
Nekem 650-es van.(Hyosung)
A teljesítmény adó nekem 17100Ft egy évre.(57kW x 300Ft)
A GS 500-ra az adó kb. 34kW x 300Ft azaz 10200Ft egy évre új motor esetén.
A biztosítás az nagyon személyre szabott dolog, mert sokmindentől függ.(Lakhely, életkor, stb.)
A www.netrisk.hu oldalon ki tudod magadnak számoltatni.
A legolcsóbb motorra jelenleg a K&H biztosító.
Egy motor vásárlásán gondolkozom, és ki is néztem már 2-t: egy 500-as suzuki-t és és egy 650-est.
A gondom az hogy a szivem a 650-es felé húz,és az jobban is jönne ki pénzileg is, de nemtom mennyivel kerülne többe a fenntartása(biztositás,súlyadó,stb).MErt ha kb 5-6 ezerrel lenne több akkor az nem olyan gázos.
Köszi.
Előre is köszi
Lenne egy problámám, remélem tud nekem segíteni vki!
Nekem van egy 500-as CR-m! A múltkor hazajöttem vele majd megállitottam és hipp-hopp csak ugy eltünt a szikra! Következő inditásnál már nem volt! Mi lehet a baj? Átnéztem mindent! Lendkerék,tekercsek, vezetékek, kapcsoló, gyertya,gyertyakábel, trafo jó!
Akkor vajon mi lehet a baj? A tirisztor van már csak egyedül!-azt honnét tuom megnézni hogy mükszik-e? Ha valaki tud akkor segítsen!
Előre is köszönöm mindenkinek!
Van valakinek friss tapasztalata, lejárt műszakis motor vásárlásánál (ez kb. 1 éve lejárt, bitosítás fizetve 2006-ig) milyen eljárás van?Mi a sorrend, eredet vizsga, áttírás,műszaki vizsga?
De, hogy ne legyen egyszerű,az okmányirodán azt az infót kaptam lejárt műszakis motornál ideiglenessen ki kell vonni a forgalomból a motort (ez 6 hónap max. 6.hónap lejárta után automatice visszahelyeződik a forgalomba) csak úgy lehet átíratni.
Köszi!
Érdeklődnék a THM felől. Nekem 13-14%-os THM mellett ajánlást adtak.
Tudom futamidő függő is. Nálam 72-84 hó jönne szóba. (lakást és az autót is fizetni kell sajnos)
Gondolom a THM-ből nem lehet alkudozni
Már rég piáltam utoljára!