Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még szerencse, hogy nem szeretek gyorsan menni, mert utálok annyira kapaszkodni :D
Egyébként a legjobb egy z750 fejidom lenne, de olyat nem találtam...
Értem, de nagyon ádáz tekintete lett a motornak. Erre mondják a rendőrök, hogy minden motor egyedi, mert nincs olyan motoros, aki valamit ne csicsázna a motorján. Így könnyebb elkapni valakit, mégha nincs is a motor elején rendszám.
Nem, egy teljesen márkafüggetlen fejidom, és a Koso RX1 műszeregysége.
Szia jól néz ki! Látom a műszerek sem az eredetiek. ER-6-os fejidom?
Szevasztok!

Lassan készen lesz a motorom a koccanás után, kicsit benne vannak a saját igényeim is, ha bővebben érdekel bárkit, beszámolok mindenről, és teszek még fel képet.
Kawasaki ER5 videok a yuotube-n, vannak sokféle sportdobbal szereltve.
Szívesen vennék én is egy ilyen dobot, de fontossági sorrendben nem ez következik. Előbb a hátsó lengéscsillapítókat kell kicserélnem valami erősebbre. Amúgy is csak 2-3 évet adok a mocinak nálam, szeretnék fiatalabbat és legalább 600-ast.
Üdv nektek, ha valakit érdekel egy ilyen az szóljon rám:
Kawasaki Joe Rocket Bőrdzseki
Hello!
Nem tudom mennyi, így vettem a gépet.
Itt körülnézhetsz!
Nagyon rendesek, egy Csongrádhoz közeli cég.


http://raptordob.fw.hu/
Szia szép hangja van a mocidnak! hol vetted rá a dobott és mennyi be kerül?
Vagy esetleg nem tud valaki elado sportdobot er-5re?sajnálnám szétvágni a gyárit!
Tetszik!
tök jó, nekem bejön
Az enyémen gyári dob van, de azt mondják, nagyon jó hangja van, egy kicsit érces, nekem nem gyárinak tűnik. Bár még nem hallottam másik ER-5-ös hangját. Ez gondolom furcsának tűnik, de 2 évig egy Urallal motoroztam, és a Kawa az első saját nagymotorom. A környezetemben meg nincs másnak, csak Suzuki SV650, GS500 meg Kawa Z750.
tök jó idő van, asszem megyek 1 kört :P
bár nem vagyok szerelő, de abban biztos vagyok hogy van a dobban katalizátor, az pedig folytásnak számít. De nem hiszem hogy igazából érezni lehetne a teljesítménykülönbséget egy sportdob és gyári közt, bár a sport-tal biztosan jobban veszi a fordulatot, meg persze a hang. De írhatna olyan is akinek volt a gépén gyári meg sport is
Sziasztok technikai segitséget kérnék tölettek!Az er-5ös gyári kipufugo rendszerében van-e fojtás ha igen hol?elöre is köszi!
Így néz ki...
Szereztem Givi doboztartót hátra, már csak a megfelelő trepni kell, vagy csináltatok.
Ha a kötelező szervizen túlvagy, még motorozni is lehet a héten, ha hinni lehet a meteorológusoknak.
Én továbbra is a "járatnom kell a kormánycsapágyat" dumával fogok lelépni itthonról valamelyik nap.
Ok, semmi gond a kicsikével!
Csak a szervíz által előírt dolgok.
Ez Kawa-minőség!
legyen csak rendben az is!
Hali!
Ma én is mentem egyet: átvittem a szerelőhöz a gépet.
24 ezres szervízen fog átesni a kicsike.
Szia! Nagyon helyes! Én is motoroztam ma is. Igaz, hogy a munkahelyem biciklivel 7 perc, de ebédidőben akkor is motorral mentem vissza. Munka után meg kerültem egyet.
Járatom az új kormánycsapágyat...
á dehogy, én a kismotorommal járok dolgozni, napi kb 1 órát megyek oda-vissza. A kawát meg még nem rendszámoztattam szal csak hétvégenként hozom ki a környező utcákba...
Amúgy én addig motorozok amíg le nem fagyok róla F*szom fog napi 2 és fél órát buszozni

Ja és vigyázzatok a falevelekkel!