Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Eladó egy nagyon szép, 2005-ös, fekete ER5-ös moci Szegeden! 20000 km van benne, vezetett szervízkönyve van. Kis túraplexi is van rajta. Valamint K&N sportlégszűrője, és teljes Giannelli kipufogórendszere is van, melyek akár külön is eladóak. A kipufógónak kivehető hangtompítója van, mellyel egyébként teljesen legális, papírja is van. A gyári alkatrészek is megvannak. Irányár mindennel együt: 790E Ft. balazspeter0@gmail.com vagy 20/4951947
igen..?
Igen!
Dnor ?
Megvan még a zr7-re való csomagtartó? lehetőleg ide kérném a válaszod: coky@freemail.hu
A 97-esben is elvileg! Dea amikor kipucoltuk a tankot, akkor kiderült, hogy nekem az egyik hiányzott!
Ezért aztán pótoltam, de a biztonság kedvéért feltettem a benzincsap után még egy szűrőt. Azóta nincs gond.
2005ös ER5öm van.A tankba gyárilagbeszerelt benzinszűrők vannak mindkét kivezetőcsőnél!
szia. asszem szeretnék egy szűrőt én is
többit beszéljük meg levélben:
ricsiricsi@freemail.hu
üdv
Szia! Hát...többször leállt menet közben, főleg akkor, amikor jobban húztam neki. A legutolsónál azonnal szerelőhöz vittem és ő vette észre, hogy fekete az olaj, pedig friss olajcserém volt. Szóval a karburátoron keresztül a benzin befolyt a hengereken át a blokkba, és összekeveredett az olajjal. Még szerencse, hogy nem állt be a motor. Pedig volt fenn szűrő, csak papír-filteres. Kiderült, hogy a tankom belülről tiszta rozsda és trutyi. Miután kipucoltuk, fémházas benzinszűrőt tettünk fel, azóta nincs gond. A szűrőből beszereztem többet is, itt megnézheted: http://www.vatera.hu/benzinszu.... Én árulom őket, beszerzési áron.
szia, mi volt ez a karburátor dugulás? csak érdekelne, hogy mik voltak a tünetei, jelei, mert akkor olajcsere elött kitisztítom...
250? Azt Allah-nak is nagyon akarnia kell, az olajkitermelő arab híveknek meg el kell fogadniuk akaratát!
én annyival egészíteném ki a jövő évi terveket, hogy csak 250.- os benzinre költeni :D
2 év múlva tervezem a cserét én is, de az enyémen nincs hitel. Viszont van a házon, a kocsin, meg van még 2 személyi kölcsönöm is. Már a motor megvásárlása is luxus volt, de anyám kisegített. Ezért érintett érzékenyen a kormánycsapágy csere, meg a karburátor dugulás miatti ismételt olajcsere. Szóval az átíráson felül is már benne van plusz 45 ezerben és még alig mentem vele.
És még a hátsó lengéscsillapító is gyengélkedik. Meg is fogadtam, hogy ha újat nem is, de 1-2 évesnél öregebbet nem fogok venni.
A jövő szezont motorozással szeretném tölteni és csak benzinre akarok költeni, remélem így lesz...
Persze. Azt mindnyájan tudjuk, hogy er-5 je nem a hazdag csávóknak van, így tényleg minden döntést ésszerűen kell meghozni. Én sem tudom, hogy költsek e többet, vagy a hitel lejártával rögtön cseréljem a következő gépre. 2 év múlva talán a mostani z750-nek is jó ára lesz.
Nem biztos, hogy a gyári jobb, csak hogy érdemes-e ennyit költeni arra, hogy a motorom az egyéni izlésem szerint nézzen ki. Ha érzelmi alapon közelítem meg, akkor mindenképpen. Csak a racionalitás talaja a pénztárcám, és ő azt mondja, költsd a gyerekekre inkább.
Abban igazad van, hogy a gyári mindíg a legjobb... De nekem a lámpa kibírhatatlanul rusnya volt.
Úgy látom, keményen meg kell fizetni, ha valaki el akar térni a gyári mérnökök elképzelésétől.
Azt hiszem, én meghagyom a 11 éves mocimat az eredeti állapotában.
Szia! így nézett ki az eredeti műszerfallal a baleset előtt. A mostani állapothoz képest kicsit már bénának tűnik, akkor az tetszett nagyon :D. a műszerfal meg 55e ft-ba kerül, meg még 10e ért kéne hozzá két kiegészítő (a vízhőfokmérő tartója, meg a kilóméteróra spirál jeladó, hogy ne mágnesesen mérjen.)
szia, nekem nagyon bejön a fejidomod. Az lenne a kérdésem hogy felfért e volna úgy is ha a műszerfalat nem cseréled le, tehát marad a 2 gyári króm óra rajta?
Ill. mennyibe került ez a műszerfal?
Ja és tudnál még esetleg pár képet feltenni a motorról amin jobban látszik, hogy mutat rajta a fejidom? Valami olyanra goldolok amin az egész motor rajta van oldalról vagy elölről
köszi
Ricsi
Kár, mert az enyémnek nagyon jó a fénye, erről nem mondanék le szívesen, még a dizájn kedvéért sem. Talán az eredeti lámpa köré kéne valami idomot építeni.
Csak úgy általánosságban, mert nem ismerek motorbontót, ER-5 bontót meg különösen nem. És akármikor jól jöhet
szia! www.streetfighter-fejidom.com
De ne rakj bele erős izzót, mert úgy sem túl erős a fénye, de megolvad a foncsor.

Én javítattam a villát, a kis görbülés után, 30e volt. törött sárvédő javítás 6e, tank, sárvédő, fejidom fényezés 65e. Rakattam rá új fém fékcsövet(egy Yamaha mociét) 7,5e, akkormár fékolajcsere, Nagyvasból új kormánycsapágy (kúpgörgős) 11e

1 dolog hiányzik még nekem.
Aki tud hasidomot hozzá, vagy gpz 500 hoz, vagy hasonlót, kérem jelezze!
Hali!
Nem tudom, mire gondoltál, de próbálok válaszolni:
villaszár, ahogy írtam, bontó (nem kellett, csak megkérdeztem);
a többi új, de az index utángyártott, meg a karok is. Lehetett választani, hogy fekete vagy fényes karokat kérek, én feketét kértem. Így jobban tetszik. Lásd kép.
Remélem, segítettem, ha kérdés van, szívesen válaszolok, ha tudok.
Szia!

Motorbontó, vagy ER-5 bontó?
Szia!

Milyen fejidom van a motoron?Nagyon bejön.
Valami ilyesmit szeretnék én is, de nem tudom merre induljak.