Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis olvasnivaló (akit érdekel):

http://www.milestone.hu/index....

Üdv: Kovax
Mentem Komarom fele szerdan, es Dunaalmason vettem eszre hogy elveszett...rohanok erte! Kosziiiiiii! De ize...honnan tudtad hogy ER5os? Hany sorrel tartozom? :D
Sziasztok!
Találtak ma Lábatlanon egy feltehetőleg er-5-ös rendszámot.
UGG-375
A Forest papir portáján átvehető!
Elvittem szervizbe, 9000-ért megcsinálják az órát. Biztosan sokkaljátok, de nekem olyan az időbeosztásom, hogy így a legkényelmesebb:)

Tally
nézzétek meg hogy a spirált ki lehet e húzni a műanyag házából. Mert ha igen, akkor csak el kell vele sétálni egy bowdeneshez, és megmutatni hogy ilyen méretben vágjon egyet. Nálunk csepelen 1700 ft-ért csinálják.
Sziasztok!

Nekem is a kilométerórával van gondom, sem a sebességet nem mutatja, sem a megtett kilométert nem számlája, ami engem annyira nem zavar, de a tankolást mindig a megtett kilométerhez igazítottam és így kicsit nehézkes.
Asszem a kilométeróra spirál szakadt el, azt hol lehet beszerezni pici, ócsó pénzért?

Réka
Szevasztok!

A sebességmérőm véglegesen beadta az unalmast, már a km-eket sem számolja. Remélem csak valami csatlakozási hiba lesz. Mit gondoltok a Red Baron szervizéről? Eddig ott szervizelték a motort és meg voltak velük elégedve.

Tally
Nekem van egy komplett törött óraegységem, amiben a kilóméteróra sértetlen, abból ki lehetne venni. Ha érdekel: mhmax@atw.hu
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Szükségem lenne egy komplett kilométerórára vagy a belsejében lévő vízszintes tengelyre. Ha valaki tud nekem segíteni írjon! Előre is köszönöm!
Halihó !
Ha kell 1jó szerelő,hívjatok !
Elérhetőségek az adatlapon.
Ugyanezt a másik oldalra (jobbra) is megteheted, de akkor a helyzetjelződ égve marad.
Köszke a segítséget! Erre még nem gondoltan, de szinte ez lett volna az utcsó lehetőségem.
Még egyszer köszi!
igen, balra kell fordítani a kormányt, majdnem ütközésig és a kulcsot is balra, egyszer csak megtalálod!
vedd le a gyujtast, es forditsd megjobban lefele a kulcsot..ehhez kisse forditsd bea kormanyt. mar ha erre gondoltal
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2004/08 havi ER5 gépet, a jogsim csak most készül (forgalom végén járok) életemben nem volt még motorom és a felszereltségéről kérdeznék, ha lehet. Kormányzár iránt érdeklődnék. Van rajta? Ha igen hogyan tom működésbe léptetni.
Előre is köcke!
Sziasztok ! Nicojunior adta meg a linket, hogy itt lehet az er-5 -ről némi tudást felszedni. Nekem egy 2004-es fekete er-5 van ,az enyémnek ciripel a kipufogója. Az előbbi hozzászóláshoz írnék a kilóméterórával kapcsolatban. Lehetséges, hogy kilazult a spirál fent az óránál és csak húzni kéne rajta.Üdv.
Szevasztok!

Levezettem eddig 1000 km-t, szinte csak esőben-éjszaka-városban A gép remek, de lenne egy kérdésem:

A sebességmérőm csak jó pár km után kezd működni és úgy veszem észre, hogy egyre több utat kell megtennem, mire hajlandó kimozdulni a mutató.

Valami tipp?

Előre is köszi

Tally
Ejnye már gyerkőcök, hát miért marjátok egymást?
Jó a mocim, már vasárnap óta nyúzom, végre élvezhetem, hogy egy két kerekű masina tulaja lettem. Jó érzés alázni a sok lüke autóst. Titta boldog vagyok!
Szerintem jó, hogy itt megosztjuk egymással a tapasztalatokat, nekem is ez segített. Apum már két napja a fejét vakarta, hogy miért és hol folyik a víz, és láss csodát itt kaptuk meg a választ! Még egyszer köszi és a szervízkönyvet is, apa azzal kell azzal fekszik!

R.
továbbra sem érzem magam parasztnak. Itt a szervízkönyv, abban meg tudsz nézni MINDENT amit tudni lehet a motorról. Benne van az összes szevízintervallum is. Itt senki se motorszerelő, igazából nem értünk hozzá. Csak tapasztalatok vannak, ami pedig simán lehet hülyeség is.
Köszi!
Nem kell elnézést kérned, a stílusod magáért beszél. Üdvözlettel...
én kérek elnézést, hogy meg kellett nyitnod egy pdf file-t. A motorodat pedig nem érdemes szervízbe vinni úgyis elrontják. Majd saját magát megjavítja.
Erdemes feltetlenul, akkor is ha nem hallod hogy kopog.
Amugy nem kell hozza (nagyon) megbontani a blokkot :)
Es olaj+olajszurot is illik 6ezrenkent cserelni, valamint normalis olajat hasznalni.
Tudod nem mindenki számítógépes guru, de felnőttem a feladathoz és letöltöttem egy pdf olvasót. Azért köszi, de mégis szeretném tudni, h. 12000 után érdemes-e szelephézaggal vacakolni, vagy ez csak amolyan gyári ajánlás. Azért kérdezem, mert olvastam valami fórumon, h. egy tag elvitte a szakszervízbe és úgy elb.szták neki (meg a karbi hangolást is), h. azóta is szenved vele.
Ja fére ne érts, én csak hozzáfűztem az általam tapasztaltakat, az olaj témához.
A fékolajat én is most cseréltem le tavasszal. Nem mernék utassal nyugodtan szerpentinezni ha erősen viseletes a nyál a fékbe! Biztos nem én szóltalak le!