Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó állapotúnak néz ki így képen. Hát ha 30500 van benne akkor nézd meg a lánc, lánckereket, most ez levan vizsgáztatva?regadó be van már fizetve? Mert ha nincs akkor 625+plusz még regadó,vizsga díj nem lesz olcsó mulatság a végösszeg. Csak a lánc és lánkerekek egy 30-as ha kell rá. Egy olajcsere majd egy 10-es. Fékek? Már a hátsó fékbetét is elvan használódva gondolom az 6-7 ezer. Ja meg ez még elektromos gyújtású nem digitális mint a 2005-ösök és úgy tudom ezeknek még olyan 6 literes fogyasztás van. Úgyhogy gondold végig csak egy 8 éves motor. Ha mindezt összeszámoljuk akkor már ennyiért egy 2004-2005-öst is vehetsz.
Sziasztok!

Köszi a tanácsokat összehasonlítás ügyben, utánaolvasok az ajánlott helyeken. Szubjektív, de nekem külsőre az ER-5 jobban bejön. El is kezdtem nézegetni a neten az ER-5 hirdetéseket, feltűnt, hogy sok a fekete eladó példány, nekem más színek jobban tetszenek. Van itt egy mélylila, Németországból lett behozva:
http://www.hasznaltauto.hu/2419577_kawasaki_er
-5_2001
Ha elmennék megnézni, akkor miket nézzek át rajta?
ez a helyes link: www.robogohaz.hu
hali,
ha valakinek szüksége van fékbetétre (első) akkor tudok szerválni, kicsit olcsóbban mint a bolti ár.
ferodo platinum betétek, 97-2000 évjáratra FDB481P - 5500 Ft
2001-es évjárattól: FDB 2048P - 6500 Ft. (van más márka is de ezek a legjobbak)
ezen kívül NAGYON SOK EGYÉB cuccot is, minden ami itt található, ezen a weblapon: link
Érdemes megnézni a honlapot hátha kell valami. Minél nagyobb értékű a rendelés, annál nagyobb a kedvezmény is.
elérhetőség adatlapon...
Töltésem van: 14,2 V. Az egyik index izzójának az érintkezője koszos volt. A tompítottam meg induláskor kiégett, cseréltem. Lehet, hogy semmi gond nincs.
Néztem a szervízkönyvet: az indító motorban is ellenőrizni kell a kefét. Standard: 12,0~12,5 mm. Service limit: 8,5 mm.
Ezzel kapcsolatban van valami tapasztalatotok? Mennyi km-t bír ki?
Hosszabb út előtt ellenőrizzem, magyarul szétszedjem, vagy hagyjam meg a lehetőségét az útszéli szerelésnek?
Üdv! A GS500 és az ER5 tesztjét a TOTÁLBIKE- ban kell megnézni és abbol kilehet szűrni melyik a jobb.Az ER5-t inkább a CB500 honda minőséghez hasonlítják.Japán minden alkatrésze nem úgy mint a 2003 utáni GS-eké amiknek az elsőfutóműve PAOLINI. Na ez nálam mindent eldöntött mikor a két motor közül választottam.
közúti normálsi használatban persze elég a fék ami rajta van, de vasárnap voltunk szerpentinezni és ott kijött hogy jó lenne rá erősebb fék. Ma/holnap meglesz a fém fékcső meg a ferodo platinum betét, aztán kiderül
Hat...szerintem kulsore jobb az ER5, a GSnek olyan makettmotor feelingje van...amugy az ereje tenyleg nehany loerovel nagyobb, de ez nemigazan szamit, ugyis az szamit hogy mesz vele :) (hallottam mar olyanrol aki gs500al nyomott le 1000res gixxereket a kanyargos utakon... :)) ERen picit eros a motorfek, a GSen nemtom milyen...a dobfek nekem is fura volt eloszor de en nem hallottam volna hogy olyan brutalisan szar lenne a fek :) - ja mert en meg nem jarhatok vele kb 2hetig :( (fem fekcsovekkel gondolom azert ez nemileg javithato...)
Hát úgy látszik, én bekaptam a legyet a mocival: most meg elektromos gond lesz. Indexeléskor a tompított is vibrál egy kicsit, szép ritmusosan. Kezdhetem átnézni ezt is.
szia,
én azért vettem er-5 öt, mert vízhűtéses, és kicsit erősebb is mint a gs 500 (6 lóerő :)). A léghűtésbe nem nagyon bízok mert télen nem éri el az üzemit, nyáron meg sztem túl is melegedhet városban...
Meg sztem kinézetre is jobb a kawa, de ez teljesen szubjektív
Fék szempontjából kaki mindkettő, én kevesellem előre azt az egy tárcsát. A kawán hátul dobfék van ami szintén lehetne jobb, a gs-en meg ugye tárcsa, ez egy pozitívum neki.

Egyébként ma megyek fém fékcsövet venni, kíváncsi vagyok mennyivel lesz jobb a fék, majd beszámolok
Szerintünk az er5 jobb a Suzisok szerint biztos a GS.Végül is azért választottuk és nehogy már a szoszédé zöldebb legyen.Sz
Szia! Én nem ismerem közelebbről a GS500-at, de nézd meg ezt az oldalt:
http://500as-csapat.extra.hu/i...
Sziasztok!

Kkérdeznék.
Röviden, pro-kontrákba szedve le tudnátok nekem írni, hogy a Kawasaki ER-5 miben jobb/rosszabb/hasonló, mint a Suzuki GS500 ?
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Üdv!
Nekem a 2005-össel nem volt még olyan bajom, ami konstrukciós hiba lett volna. Most 27000km után érett meg a láncom a cserére, ami 30000-be fáj, de a következő 30000km-t láncügyileg elfelejthetem. :)
Egyet értek, jó kis motor ez! Már ragaszkodom hozzá. Ha lenne pénzem, akkor is sajnálnám most lecserélni.
Azt gondolom, hogy a gondoskodást minden gép meghálálja, ha idősebb, akkor még jobban igaz ez.
Más. A héten regisztráltam a Yamahánál, a jövő héten kipróbálom valamikor az új XJ6 Diversiont. Sosem lehet tudni, ezzel a regisztrációval lehet egy motoros kabátot nyerni, fődíj egy XJ6. Már részt veszek a játékban, lehet akár szerencsém is.
2004-óta egy csavar sem lazult meg rajta(23000km)Sztem nagyon megbízható konstrukc .Volt egy kormányszitálása de a gumicserével megoldódott.Szerintem jól választottál mocit .Persze nem leszel vele az utak ördöge de ahhoz 2millával keményebb motor kell.Sok sikert és örömet hozzá. H
97-es a motor, Olaszországból származik, én a második magyar tulaj vagyok. Ez már elég ahhoz, hogy legyen baja itt-ott.
Itthon lefényezték, úgyhogy nem lehetett szép állapotban. Hogy mégis megvettem? Igen, mert műszakilag rendben volt. Szerelő is látta, azt mondta, motorikusan is rendben van, szerinte valós a km.
Ez van, most már én dédelgetem, és engem nagyon zavar, ha valami gond van.
Most viszont lelégtelenítettem az első féket öcsémmel és rendben van. Ettől függetlenül a karmantyúkat ki fogjuk cserélni a fékdugattyúknál.
Erdélybe készülök vele, majd beszámolok az útról...kiderül, mennyire bírja a gyűrődést!
hat az enyemnek elvileg en vagyok a 3adik gazdija, de ranezesre tokeletesnek tunik,az meg akitol vettem kb a hetvegi motoros kategoria volt...remelem jot fogtam ki, nem szeretnem a szezon felet javitgatasokkal tolteni mar csak a papirmunka es le se lehet szedni rola
Az enyém hibamentes. Nagyban függ a használattól hogy van-e baja vagy nincs. Pláne ha nem első gazdás a motor.
minden ER5tel ennyi a gond vagy csak te vagy ilyen "szerencses"?
Gumicsere megvolt, a fékem meg lelevegősödött.
Az egyik fékmunkahengerem kinyomta félig az egyik gumitömítést.
Néztem a rajzot, a külsőt. Valahogy nem volt kedvem az egészet szétbombázni, óvatosan vissza nyomogattam.
Ennyi elég volt, hogy levegős legyen. Fékolaj nem folyik, szerencsére. Délután motorozni akarok egyet.
Gratulálok, ügyes voltál!
Orommel tudatom, megvan minden a jogsihoz, mar csak ki kell adjak nekem es enis maszkalhatok az ER5tel
Eladó a képeken látható vadonat új karcmentes gerincvédős BOBLBEE motoros hátizsák.

A táska eredeti svéd gyártmány!

Felhasználható számtalan dologra:
- motorozáshoz
- téli-nyári extrém sportokhoz
- laptop táskának, stb.

Az index is tesztelte: http://index.hu/tech/hardver/t...

még nem használtam...minden papírjával együtt eladó

jóval a bolti ár alatt!

ha érdekel a profilomba van az e-mailem...
Szevasztok!
Kikaptam az első kereket, holnap kap egy használt Michelin gumit, mert a jelenlegi tükör, ezt a másikat meg kaptam egy baráttól.
Hát a fékdugattyúk elé mocskosak, szerintem ki kell pucolni az egészet. Majd holnap a szerelő öcsémre bízom.
Jó hétvégét mindenkinek!